abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152987581
Bridget lijkt me gewoon geen.leuk mens om mee te leven. Case closed :)
pi_152987634
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 20:43 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Die zijn al goede vrienden dus zou best kunnen. Zal tussen Shima en hem wel wat voorgevallen zijn, net als bij Bridget. Dat was ook zo abrupt en echt duidelijk is het nooit geworden wat de reden was. En daar ben ik nog altijd benieuwd naar :')
Nou idd, ook daar was het ineens over, nu weer.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_152988087
Gevalletje vreemdgaan.... genoeg golddiggers die na de huwelijksaankondiging extra hun best gedaan hebben bij johnny
pi_152992286
Misschien heeft hij Kim Feenstra weer gedaan.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:57:21 #205
123170 alors
zlata1234
pi_152994030
Verbaast mij echt niets :')
know'm sayin?
word? word.
pi_152997755
Ik ben ergens wel verbaast omdat hij haar nu toch officieel gevraagd had. Dacht niet dat het zó snel over zou zijn.
Gok een gevalletje vreemdgaan, door wie dan ook.
pi_152999253
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 19:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Hahahaha _O- sorry :@
_O-
  woensdag 27 mei 2015 @ 09:13:49 #208
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_152999289
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 20:43 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Die zijn al goede vrienden dus zou best kunnen. Zal tussen Shima en hem wel wat voorgevallen zijn, net als bij Bridget. Dat was ook zo abrupt en echt duidelijk is het nooit geworden wat de reden was. En daar ben ik nog altijd benieuwd naar :')
Kinderwens toch? Die hij niet had. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_153000220
http://www.telegraaf.nl/p(...)rtreurt_breuk__.html

Iemand hier die het wel kan lezen?
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2015 @ 10:45:09 #211
43556 miss_dynastie
pi_153001179
En dan te bedenken dat Willeke toch wel vaker te maken moet hebben gehad met zulk verdriet; wat was het, drie huwelijken? _O- Lijkt me de ideale schoonmoeder hoor, daar niet van, alleen jammer dat je Johnny erbij krijgt :P
pi_153003519
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 09:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Kinderwens toch? Die hij niet had. :)
Dan ga je toch niet op stel en sprong naar huis vanaf je vakantieadres? Zij deed het ook echt voorkomen alsof het met een heftige gebeurtenis is overgegaan.
  woensdag 27 mei 2015 @ 12:22:14 #213
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_153003721
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 12:12 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dan ga je toch niet op stel en sprong naar huis vanaf je vakantieadres? Zij deed het ook echt voorkomen alsof het met een heftige gebeurtenis is overgegaan.
Nu ja, wat ik toen las is dat het een heftige discussie/ruzie opleverde, waarna ze is vertrokken. Kan toch? Emoties kunnen hoog oplopen immers en ze lijken me beiden nogal 'explosief', zeker Bridget (die ik overigens, als een van de weinigen hier, enorm leuk vind).
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 27 mei 2015 @ 12:26:44 #214
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_153003815
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 10:45 schreef miss_dynastie het volgende:
En dan te bedenken dat Willeke toch wel vaker te maken moet hebben gehad met zulk verdriet; wat was het, drie huwelijken? _O- Lijkt me de ideale schoonmoeder hoor, daar niet van, alleen jammer dat je Johnny erbij krijgt :P
Johnny is een leuk joch, volgens mij. Ik vind hem geweldig in het Down-programma (dat kun je niet spelen) en het schijnt überhaupt en heel zorgzame man te zijn. Bezocht zijn oma dagelijks nadat opa was overleden. Ging met haar winkelen en naar de disco en reed daar elke dag voor op en neer, zonder morren, omdat hij niet wilde dat ze in haar verdriet verdronk. Vertelde ma Willeke ooit eens.

Hij ziet er uit als een gare zwerver, maar volgens mij is hij enorm sympathiek. Tja, wel een onrustige ziel, denk ik.

Overigens ben ik ook dol op Willeke, dus helemaal objectief zal ik wel niet zijn. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2015 @ 12:31:24 #215
43556 miss_dynastie
pi_153003911
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 12:26 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Johnny is een leuk joch, volgens mij. Ik vind hem geweldig in het Down-programma (dat kun je niet spelen) en het schijnt überhaupt en heel zorgzame man te zijn. Bezocht zijn oma dagelijks nadat opa was overleden. Ging met haar winkelen en naar de disco en reed daar elke dag voor op en neer, zonder morren, omdat hij niet wilde dat ze in haar verdriet verdronk. Vertelde ma Willeke ooit eens.

Hij ziet er uit als een gare zwerver, maar volgens mij is hij enorm sympathiek. Tja, wel een onrustige ziel, denk ik.

Overigens ben ik ook dol op Willeke, dus helemaal objectief zal ik wel niet zijn. :+
Oh, dat geloof ik wel, maar ik ben niet heel open minded als het gaat om andere vrouwen en Johnny is nogal een rokkenjager, dus het zou niks voor mij zijn, zo'n type :)
  woensdag 27 mei 2015 @ 12:39:17 #216
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_153004099
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 12:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh, dat geloof ik wel, maar ik ben niet heel open minded als het gaat om andere vrouwen en Johnny is nogal een rokkenjager, dus het zou niks voor mij zijn, zo'n type :)
Waarom ben je niet open minded als het gaat om andere vrouwen? Ik snap het niet. Of bedoel je vreemdgaan?
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2015 @ 12:46:41 #217
43556 miss_dynastie
pi_153004266
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 12:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Waarom ben je niet open minded als het gaat om andere vrouwen? Ik snap het niet. Of bedoel je vreemdgaan?
In mijn relatie heb ik geen behoefte aan concurrentie en zo'n man geeft je, denk ik, constant het idee dat je moet vechten tegen ander vrouwelijk schoon. Of dat per se ook zover gaat dat 'ie met een ander in bed beland weet ik niet, de geruchten gaan in elk geval wel, maar ook zonder vreemdgaan zou het heel slecht voor mijn (zelf)vertrouwen zijn.
pi_153006490
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 12:26 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens. Dit beeld heb ik ook wel.
Johnny lijkt mij een prima kerel maar nogal een wildebras als het op vrouwen aankomt. Bindingsangst misschien. :P
  woensdag 27 mei 2015 @ 14:01:45 #219
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_153006623
Met wie is Johnny nou weer vreemd gegaan?

:)
pi_153007231
Benieuwd wat hij met zijn tattoo gaat doen...
pi_153009653
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 14:23 schreef letmehearyouscream het volgende:
Benieuwd wat hij met zijn tattoo gaat doen...
Shimano van maken en gaan fietsen :Y
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_153009956
Johnny de Mol reageert op de breuk met zijn verloofde Shima Kaes, die gisteren als donderslag bij heldere hemel bekend werd. "Het is beter voor ons allebei."

Johnny vindt het pijnlijk om erover te praten omdat het nog zo vers is, vertelt hij aan Giel Beelen. "Het is een beetje een lang verhaal", zegt hij mysterieus. "Het is heel spijtig, maar wel beter voor allebei."

De vonk tussen de De Mol-telg en zijn geliefde sloeg vorig jaar over. Hij noemde haar zijn 'soulmate' en liet zelfs een tatoeage met haar naam zetten. Toen Johnny eind vorige maand op zijn knieën ging voor Shima en zij volmondig 'ja' zei, leek hij gelukkiger dan ooit.

Maar toch spatte dit sprookje uit elkaar. De de twee konden het niet eens worden over hun wensen en gedachten over de toekomst, luidt de officiële lezing.

-------
Lekker vaag weer allemaal :+
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  woensdag 27 mei 2015 @ 15:53:55 #223
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_153010171
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 15:33 schreef Syrena het volgende:

[..]

Shimano van maken en gaan fietsen :Y
^O^ _O-
Johnny de Snol
pi_153012794
Kom mobiel even niet verder dan dit:
'Ben Affleck en Jennifer Garner zijn uit elkaar' http://nu.nl/achterklap/4(...)r-garner-elkaar.html (via @NUnl)
pi_153013899
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 17:29 schreef kvd het volgende:
Kom mobiel even niet verder dan dit:
'Ben Affleck en Jennifer Garner zijn uit elkaar' http://nu.nl/achterklap/4(...)r-garner-elkaar.html (via @NUnl)
quote:
'Ben Affleck en Jennifer Garner zijn uit elkaar'

Ben Affleck en Jennifer Garner schijnen uit elkaar te zijn.

Dat meldt OK! Magazine op basis van bronnen.

De twee, ouders van drie kinderen, zijn naar verluidt al een tijd uit elkaar. "Ben komt nog voor de tiende trouwdag met een verklaring, waarin hij laat weten dat de relatie voorbij is. Zo is hij net op tijd voor de promotionele activiteiten rondom zijn nieuwe film Batman v Superman", aldus een ingewijde.

Garner heeft nog geprobeerd om tijdje alleen te zijn, maar dat zorgde volgens de bron er niet voor dat ze haar partner ging missen. "Ook haar beste vrienden vinden Ben niet zo'n goede man voor haar."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')