Geen onm- of gtstfan?quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Die ken ik niet. Maar toch rot voor haar.
Wees niet verbaasd als er opeens posts van je verdwijnen. Je bent al een tijd irritant aanwezig.quote:
Ff serieus. Ze is gescheiden. Kijk maar op de teletekst van SBS6.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:11 schreef static het volgende:
Wees niet verbaasd als er opeens posts van je verdwijnen. Je bent al een tijd irritant aanwezig.
bronquote:Touriya Haoud terug bij Greg Vaughan
Touriya en Greg maakten vorig jaar april een einde aan hun huwelijk. "Na negen jaar samen en drie prachtige kinderen hebben we besloten om op vriendschappelijke wijze uit elkaar te gaan", zo maakte Touriya destijds wereldkundig op sociale media.
Touriya heeft nu goed nieuws te melden: zij en haar Amerkaanse echtgenoot zijn weer een stel én vieren dus weer samen hun trouwdag. Bij een foto van haar en Greg schrijft Touriya dolgelukkig: "Soms moet je loslaten om uit te vinden wat er altijd al is geweest. #9jaar #jubileum."
Ook Greg, bekend van de tv-serie Days of our Lives, staat online stil bij zijn trouwdag. "Onze reis is anders gelopen dan ik me had voorgesteld, maar ik heb je beloofd dat ik je nooit zou verlaten. Ik zal je nooit laten gaan", schrijft hij.
Zijn er nog statistieken over BN'ers die hun relatie nieuw leven inblazen, of dat uiteindelijk goed gaat?quote:
Ik gok dat ze binnen 2 jaar weer uit elkaar zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn er nog statistieken over BN'ers die hun relatie nieuw leven inblazen, of dat uiteindelijk goed gaat?
quote:Liefdesbreuk schokt Monaco
Charlotte Casiraghi, de dochter van prinses Caroline van Monaco, is weer vrijgezel. Ze vormt geen koppel meer met de vader van haar 17 maanden oude zoon.
Het nieuws over de breuk komt naar buiten nadat Charlotte gisteren van haar paard viel. Naast pijn in haar rug heeft ze ook pijn in haar hart.
De 28-jarige dochter van prinses Caroline zou haar zestien jaar oudere geliefde Franse komiek Gad Elmaleh te weinig zien, melden bronnen aan People. "Zij wilde dat hij meer in beeld was als vader voor haar zoon."
De twee leerden elkaar kennen in 2011 en traden twee jaar later voor het eerst officieel naar buiten als paar. In datzelfde jaar beviel Charlotte van hun zoon Raphaël. De scheiding komt als een schok in Monaco, Charlotte en Gad zouden heel abrupt uit elkaar zijn gegaan.
Ik krijg bij dit soort nieuwtjes toch het idee van "ik heb het alleen geprobeerd, lukte niet dus ik settle for less''quote:
Hadden we dat niet voorspeld trouwens, dat Touriya gewoon weer terug zou gaan naar Greg?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Touriya is meer golddigger dan BN-er, die heeft hem nodig voor de boekhouding oh nee, dat was Sylvie
Nee, Touriya heeft het niet alleen geprobeerd hoor, maar kon niemand vinden die haar wilde onderhouden. Greg is een doetje.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg bij dit soort nieuwtjes toch het idee van "ik heb het alleen geprobeerd, lukte niet dus ik settle for less''
Jepquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hadden we dat niet voorspeld trouwens, dat Touriya gewoon weer terug zou gaan naar Greg?
Maar is hij ook rijker?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:56 schreef Andromache het volgende:
Greg doet me een beetje denken aan Martijn Krabbé. Alleen is Greg veel knapper.
Bummerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja joh, dat is vergeleken bij Greg een stratenmaker
Martijn volgens quotenet:
[..]
En dan Greg (http://en.mediamass.net/people/greg-vaughan/highest-paid.html)
[..]
haha volgens nu.nl heeft ze idd 37.000euro schuld!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Touriya is meer golddigger dan BN-er, die heeft hem nodig voor de boekhouding oh nee, dat was Sylvie
Oh dat is bijna humor, als het niet zo triest was voor de vrouw van een man die kennelijk goed is voor een kwart miljard.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:04 schreef caroro het volgende:
[..]
haha volgens nu.nl heeft ze idd 37.000euro schuld!
Die man heeft dat echt wel goed gescheiden hoor, daar zijn ze niet zo van de gemeenschap van goederen. En gelijk heeft iequote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh dat is bijna humor, als het niet zo triest was voor de vrouw van een man die kennelijk goed is voor een kwart miljard.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die man heeft dat echt wel goed gescheiden hoor, daar zijn ze niet zo van de gemeenschap van goederen. En gelijk heeft ie
Ik vind dat altijd zo lastig, want ik kan me best voorstellen dat je als bekend iemand niet een relatie wil / kan houden met iemand die niet op tv komt, bekend is, etc.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:57 schreef Mineola het volgende:
Ik vind ze overigens een knap stel samen maar idd, Touriya valt vast niet voor zijn mooie uiterlijk alleen.
Alsof Touriya niet al toen ze nog nauwelijks bekend was al opzoek ging naar (invloed)rijke mannen. Die had in NL al een relatie met Oger junior en voetballer Christian Chivu. Ook nog met die Spiros Chalos, manager van de sterrenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo lastig, want ik kan me best voorstellen dat je als bekend iemand niet een relatie wil / kan houden met iemand die niet op tv komt, bekend is, etc.
Hij begrijpt je wereld niet, hij begrijpt je werk niet, daarbij heeft hij snel een minderwaardigheidsgevoel, want de vrouw verdient meer en is bekend. Dus Piet op de hoek kan daar niet mee overweg.
Dus mwaoh, dat gedoe dat ze voor een rijke jongen viel, ik zie dat nooit zo.
Als je met een bekend iemand een relatie krijgt, bijna iedereen heeft wel een redelijk vermogen.
En een depri werkloze wannabe-acteur wil je ook niet, want die zit treurig thuis, dagelijks.
Oh kak, dat was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:35 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof Touriya niet al toen ze nog nauwelijks bekend was al opzoek ging naar (invloed)rijke mannen. Die had in NL al een relatie met Oger junior en voetballer Christian Chivu. Ook nog met die Spiros Chalos, manager van de sterren
Ah ja, maar dan toch, als ik bekend wil worden/blijven en geld wil harken, dan zit ik niet op Pietje Puck te wachten die een baantje van 9-4 ambieert, of beter gezegd, helemaal niks ambieert, tevreden is met een lullig salaris etc.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Geloof me, Touriya is heel gericht bezig geweest om een vette vis aan de haak te slaan. En om eerlijk te zijn, in Amerika kent niemand mevrouw Haoud, dus als ze daar iets had gekregen met een timmerman was dat geen enkel probleem geweest qua belevingswereld/minderwaardigheidsgevoel. Het is een hele berekenende tante.
Ja, alleen jammer dat 'ie Amerikaan is en van huwelijkse voorwaarden houdtquote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
wachten die een baantje van 9-4 ambieert, of beter gezegd, helemaal niks ambieert, tevreden is met een lullig salaris etc.Maar nu snap ik het ja, die verhalen van Sylvie en Touriya, ik was het vergeten, het is ook bijna niet bij te houden Dan heeft ze het goed voor elkaar, als hij ook nog een beetje aardig is. Een kerel met een erg knap uiterlijk, geld en een fijn karakter
Nou dan doet ze het misschien toch niet voor het geld, er valt niks te halenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat 'ie Amerikaan is en van huwelijkse voorwaarden houdt
Maar 't is wel heel erg lekker leven hoor, met zo'n rijke vent... beter dan driehoog achter zonder bijstandsuitkering, want ook daar moet je wat voor doen tegenwoordigquote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dan doet ze het misschien toch niet voor het geld, er valt niks te halen
Mwah, met 3 kinderen?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dan doet ze het misschien toch niet voor het geld, er valt niks te halen
Ik wil niet bekend worden/blijven, maar op Pietje Puck zoals jij hem omschrijft, zit ik eerlijk gezegd ook niet te wachtenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ah ja, maar dan toch, als ik bekend wil worden/blijven en geld wil harken, dan zit ik niet op Pietje Puck te wachten die een baantje van 9-4 ambieert, of beter gezegd, helemaal niks ambieert, tevreden is met een lullig salaris etc.
Of hij aardig is, weten we niet, maar iemand die zo'n wijdvertakt imperium heeft opgebouwd vanuit een soap-carrière, moet op zijn minst een beetje slim en interessant zijn. Hij is een beetje de Amerikaanse Arniequote:Dan heeft ze het goed voor elkaar, als hij ook nog een beetje aardig is. Een kerel met een erg knap uiterlijk, geld en een fijn karakter
Je weer dat dit een satirische site is? Iedereen cis de meest verdienende acteur/actrice enzovoort, bij iedereen staat hetzelfde verhaal, iedereen heeft een contract bij covergirl, verkoopt vodka enzovoort. Het bedrag klopt dus niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Whoops.... dan kan ze beter naar Martijnquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:13 schreef kvd het volgende:
[..]
Je weer dat dit een satirische site is? Iedereen cis de meest verdienende acteur/actrice enzovoort, bij iedereen staat hetzelfde verhaal, iedereen heeft een contract bij covergirl, verkoopt vodka enzovoort. Het bedrag klopt dus niet.
Misschien hadden ze de hoop dat Het Huwelijk de relatie zou verbeteren en dat viel tegen? Ik weet het niet hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Altijd zo raar van die vrij lange relaties die dan vrij kort na het huwelijk toch klappen
ik heb bij die trouwjurken en bridzilla programma's altijd het idee dat sommige dames zou gefocust zijn op het *gaan * trouwen, de perfecte bruiloft en de perfecte jurk dat het getrouwd *zijn* alleen maar kan tegenvallenquote:Op woensdag 17 juni 2015 00:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien hadden ze de hoop dat Het Huwelijk de relatie zou verbeteren en dat viel tegen? Ik weet het niet hoor.
Och ja, je kan natuurlijk ook als Grote Droom je trouwerij hebben. En als dat achter de rug is, tsja, dan is die droom ook over.quote:Op woensdag 17 juni 2015 05:49 schreef computergirl het volgende:
ik heb bij die trouwjurken en bridzilla programma's altijd het idee dat sommige dames zou gefocust zijn op het *gaan * trouwen, de perfecte bruiloft en de perfecte jurk dat het getrouwd *zijn* alleen maar kan tegenvallen
Dat. De relatiedip herstellen met een bruiloft.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien hadden ze de hoop dat Het Huwelijk de relatie zou verbeteren en dat viel tegen? Ik weet het niet hoor.
Zo ken ik er 1 in mijn familie. Die was na 7 jaar in een niet al te beste relatie uit huis vertrokken want het was nu echt over.quote:Op woensdag 17 juni 2015 06:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat. De relatiedip herstellen met een bruiloft.
Of misschien een vrouw die al te lang zo nodig wilde trouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |