Ja nou.... als ik ontken dat ik het gezellig heb gemaakt met de buurman is het ook gelijk verdacht omdat ik het ontken? Mijn hemel, dan maakt het eigenlijk niets meer uit, maar een DJ die over de hele wereld reist zonder vrouw en kinderen zou zo stom zijn vreemd te gaan als er een Nederlandse cameraploeg bij is?quote:Op donderdag 9 april 2015 18:08 schreef Lovechild het volgende:
Ik vind de ontkennende studente wel verdacht eigenlijk...
Dat is haar zeker goed recht, niemand heeft graag dirt in de pers, of het nou waar is of niet. Bedoelde meer dat ik niet snap waarom haar leven perfect wordt genoemd. Op de 1 of andere manier zou ik er overigens niet van opkijken als de geruchten kloppen, aangezien hij in zijn vorige relatie vreemdging met Doutzen.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat helemaal waar is, maar zo ja: nou en, dat is haar goed recht. Geen reden om zuur te doen en geruchten de wereld in te strooien, toch?
Is ook zoquote:Op donderdag 9 april 2015 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja nou.... als ik ontken dat ik het gezellig heb gemaakt met de buurman is het ook gelijk verdacht omdat ik het ontken? Mijn hemel, dan maakt het eigenlijk niets meer uit, maar een DJ die over de hele wereld reist zonder vrouw en kinderen zou zo stom zijn vreemd te gaan als er een Nederlandse cameraploeg bij is?
Ik denk dat de hele kracht van de zomer/winter voorbij juist is dat ze een hoop lol hebben en wel zorgen dat er niemand buiten de pot pist, want als dat een keer gebeurt kun je er op rekenen dat de echtgenotes van de heren er niet zo happig meer op zullen zijn dat ze het programma maken.
Ging hij in z'n vorige relatie vreemd met Doutzen?quote:Op donderdag 9 april 2015 18:17 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat is haar zeker goed recht, niemand heeft graag dirt in de pers, of het nou waar is of niet. Bedoelde meer dat ik niet snap waarom haar leven perfect wordt genoemd. Op de 1 of andere manier zou ik er overigens niet van opkijken als de geruchten kloppen, aangezien hij in zijn vorige relatie vreemdging met Doutzen.
dat is voor mij ook nieuwsquote:Op donderdag 9 april 2015 20:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Ging hij in z'n vorige relatie vreemd met Doutzen?
Ja hij woonde samen toen hij Doutzen leerde kennen op een feest. Hij heeft zijn ex toen uitgekocht.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Ging hij in z'n vorige relatie vreemd met Doutzen?
Je zit mobiel?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja hij woonde samen toen hij Druten leerde kennen op een feest. Hij heeft zijn ex toen uitgekocht.
Tsja dan klopt het gezegde wel een beetje; zoals je eraan komt, zo kom je er ook vanaf. Wie is Viviquote:Op donderdag 9 april 2015 22:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij wist Vivi jaren geleden al te melden dat Sunnery het met een stewardess deed. En Vivi is bijzonder goed ingevoerd. Hij is een schuinsmarcheerder.
quote:Op donderdag 9 april 2015 22:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij wist Vivi jaren geleden al te melden dat Sunnery het met een stewardess deed. En Vivi is bijzonder goed ingevoerd. Hij is een schuinsmarcheerder.
quote:Op donderdag 9 april 2015 23:42 schreef Nadine26 het volgende:
[..]![]()
Mijn zoon kwam net ook met de Doutzen'-roddel thuis; hij heeft wat vrienden die lid zijn van het Amsterdams Studenten Corps en 'de studente' schijnt daar lid te zijn. Het verhaal zingt er rond, er schijnen allerlei groepschats met details over en weer te gaan... klinkt mij in de oren als een tamelijk geloofwaardige roddel
Ik mis Vief hier al een tijdje!quote:Op donderdag 9 april 2015 22:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit vind ik erg als het waar is dat ie vreemd is gegaan. Sunnery is een leuke man om te zien en Doutzen ook een mooie vrouw met hun leuke kindjes. Dood en dood zonde als het zo zou zijn.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:34 schreef letmehearyouscream het volgende:
Next: Doutzen? Geruchten over ontrouw van Sunnery waren er al tijdens haar laatste zwangerschap en nu komt Telegraaf ermee in een premiumartikel..
Uit dat stuk ook:quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:59 schreef Andromache het volgende:
het studentenwereldje moet je ook niet geloven, als er ergens geroddeld wordt om niets...
[edit] zie o.a. http://www.rtlnieuws.nl/b(...)eemdgaan-met-sunnery, zo, die meid is even flink genaaid door haar corpsgenootjes, zeg. leuk, zulke vrienden.
Dude Vivi vertelde hier nooit over haar werk😉quote:Op donderdag 9 april 2015 22:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Raar inderdaad. We hebben het hier over 2 doodgewone bn-ers. Niet de Koning en Koningin.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:39 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heksenjacht weer van De Telegraaf
Ja, want bij lelijke mensen is het minder erg?quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dit vind ik erg als het waar is dat ie vreemd is gegaan. Sunnery is een leuke man om te zien en Doutzen ook een mooie vrouw met hun leuke kindjes. Dood en dood zonde als het zo zou zijn.
quote:Op maandag 13 april 2015 07:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, want bij lelijke mensen is het minder erg?
Nou dit en dit inderdaad. Ik moet er allemaal een beetje om lachen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Raar inderdaad. We hebben het hier over 2 doodgewone bn-ers. Niet de Koning en Koningin.
En daarom is het erg? Als het dikke koeien waren geweest was het niet erg ofzo?quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dit vind ik erg als het waar is dat ie vreemd is gegaan. Sunnery is een leuke man om te zien en Doutzen ook een mooie vrouw met hun leuke kindjes. Dood en dood zonde als het zo zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |