3D oude lullen concert.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij een concert (je weet wel, daar waar Fann nog nooit bij geweest is...), dus ik heb die post van Fann niet gezien...
Toen ik er was .. lag er nog geen ijs op het meer dat ook nog 3 km ver weg lag ....quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een Finse sauna is met stoom en daarna door gat in het ijs in meer springen.
Ik denk het wel, maar dan krijgen ze een bult bij hun navel.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare, zou je dat kunnen laten liften, als het zaakje tussen je knieën hangt?
Wat is er mis met wat touwtjes?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ging googelen toen kreeg ik ditquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
In Finland is er altijd een meer op loopafstand van de sauna.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ik er was .. lag er nog geen ijs op het meer dat ook nog 3 km ver weg lag ....
om hem omhoog te krijgen ja?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is er mis met wat touwtjes?
die moet ook niet gelift, alleen de zakjes met nootjes moeten opgehesen wordenquote:
Ipv een boxer een gewone onderbroek?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die moet ook niet gelift, alleen de zakjes met nootjes moeten opgehesen worden
kan dus wél !quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die moet ook niet gelift, alleen de zakjes met nootjes moeten opgehesen worden
wat een informatieve sitequote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
kan dus wél !
de scrotumlift![]()
http://www.kliniekamstelv(...)mobiel#scrotum_blank
o jee.... ik vrees het ergstequote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar een passende pic voor in het smoelenboek.
ik kan me zo'n lift nog wel voorstellen, een penisverlenging of -verbreding dan weer niet, dat grijpt ook in de functie in, daar moet je niet aan gaan sleutelen lijkt me.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Gedoe allemaal, gewoon lekker laten hangen zou ik zeggen
ik kan me niks voorstellen bij zo'n liftquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan me zo'n lift nog wel voorstellen, een penisverlenging of -verbreding dan weer niet, dat grijpt ook in de functie in, daar moet je niet aan gaan sleutelen lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |