Ok, dat wist ik niet. Mijn ervaring is dat ik na een koude douche energieker ben, dus dacht dat dit negatief op mijn in slaap kunnen komen, zou gaan werken. Even uitproberen komen de weekquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:07 schreef Tengano het volgende:
Koud douchen voor je naar bed gaat helpt om veel beter in slaap te komen.
En in je (goede) slaap groeit en herstelt je spiermassa.
Huh? Waar maak jij dat dan weer uit op?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mensen die bang zijn om direct de nieuwe Schwarzenegger te worden als ze 3 keer per week aan de gewichten hangen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik wil ook niet opgepompt worden, want dat vind ik niet mooi
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Huh? Waar maak jij dat dan weer uit op?
Het gaat toch om de oefeningen die je doet en de regelmaat daarvan. Maakt toch niet uit waarquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:15 schreef Travel. het volgende:
Je wilt gespierd worden maar hebt geen zin om iets te doen in de sportschool. Succes ermee.
Ja, maar Bear Grylls drinkt ook zijn eigen pis, en daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het gaat toch om de oefeningen die je doet en de regelmaat daarvan. Maakt toch niet uit waar![]()
Zo doet Bear Grylls het:
"I exercise about 40 minutes a day, a ljnd I'll run one day and do circuit training the next day. I live in an area where there are brilliant hills and mountains, so I get a good hill run with my dog. At home, I'll do the circuit training with old weights, along with pull-ups in the trees and that sort of stuff.
One killer exercise that's really great is pull-ups with your legs out level. That's my favourite. It's such functional core strength, and that's why I can climb up trees and down vines."
Maar dat doet ie niet om spiermassa te kwekenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar Bear Grylls drinkt ook zijn eigen pis, en daar heb ik geen zin in.
Nee, dat doet ie voor de vrouwtjes.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar dat doet ie niet om spiermassa te kweken
Misschien kun je dan toch beter naar de Basic Fitquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar Bear Grylls drinkt ook zijn eigen pis, en daar heb ik geen zin in.
Kom op, kom op, kom op nou!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschien kun je dan toch beter naar de Basic Fit
Ik snap wat je bedoelt, maar zo bedoelde ik het niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:27 schreef Awesome_ het volgende:
Haha 'niet te breed' is echt een klassieker.
Jij bent vast een heel breed en stoer sportschoolmannetjequote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:34 schreef Travel. het volgende:
Ik zal je het kort uitleggen ts.
Wil je echt veranderen en vooruitgang zien? Ga naar de sportschool.
Wil je wel veranderen maar geen moeite doen, of een beetje thuis aanklooien met wat gewichten? Dan niet zeuren dat het niks wordt.
Einde bericht, einde topic.
Goh... wat een stoere boy hebben we hier.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:35 schreef Travel. het volgende:
En niet zeggen : Jaa maar ik train toch met gewichten thuis :S:S op een matje gewoon buikspieren erbij hoor :S
Dit is zo een typisch topic waar je wilt horen wat je wilt horen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij bent vast een heel breed en stoer sportschoolmannetje
Maar het zou een doel kunnen zijn... dombo... mijn doel is het niet. Lees nou eens of rot op je sportschool in. Vervelend ben je.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:37 schreef Travel. het volgende:
En opgepompt worden. Van een jaar lang in de gym 5x per week word je niet opgepomt, laat staan van een beetje thuis sporten.
Nee, een kenner die na 3x per week thuis te trainen met 2 dumbells tot 15kg denkt ''opgepompt'' te worden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Goh... wat een stoere boy hebben we hier.
Een echte kenner.
Deze gast kun je alles vragen over krachttraining, hijs the next mr. Olympiaquote:
Wat is je doel?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar het zou een doel kunnen zijn... dombo... mijn doel is het niet. Lees nou eens of rot op je sportschool in. Vervelend ben je.
gewoon te hoog mikken, het valt toch tegen. tevens kun je elk moment stoppen als je vindt te breed te worden. en wat travel zegt. Met een beetje thuis aankloten schiet je niks op.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar zo bedoelde ik het niet.
Ik geef toch gewoon aan wat mijn doel is en wat mijn doel niet is?
Kijk uit, straks moet je ook opkankeren uit zijn topic hé.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
gewoon te hoog mikken, het valt toch tegen. tevens kun je elk moment stoppen als je vindt te breed te worden. en wat travel zegt. Met een beetje thuis aankloten schiet je niks op.
Nou nou nou nou. Ach ja, als je nu een jaar gaat trainen dan heb je misschien met je aardappelzaklichaam een beetje vorm.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat jij uit mijn topic opkankert.
Waarom?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
gewoon te hoog mikken, het valt toch tegen. tevens kun je elk moment stoppen als je vindt te breed te worden. en wat travel zegt. Met een beetje thuis aankloten schiet je niks op.
Okéquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:41 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nou nou nou nou. Ach ja, als je nu een jaar gaat trainen dan heb je misschien met je aardappelzaklichaam een beetje vorm.
Omdat je niet vooruit gaat als je met 30 kilo bankdrukt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom?
Op diverse sites lees ik dat het prima kan, thuis trainen.
Je kunt bij hem terecht voor anabolen misschien helpt thuistrainen danquote:
Zeg dat dan gewoon, in plaats van dat je de stoere man uit komt hangen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:44 schreef Travel. het volgende:
[..]
Omdat je niet vooruit gaat als je met 30 kilo bankdrukt.
Omdat als je progressie wilt boeken je progressief moet kunnen laden qua gewicht. Easypeasy. Zo'n dumbellsetje ontgroei je snel en maar herhalingen blijven toevoegen is cardio.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom?
Op diverse sites lees ik dat het prima kan, thuis trainen.
Daar kan ik nog inkomen, maar voor nu is het wel afdoende. Ik kan me voorstellen dat dit snel anders zal zijn. Wellicht dat er dan een betere dumbbellset komt en mocht dat toch niets zijn, dan ga ik misschien wel naar een sportschool. Ik wil eerst gewoon kijken wat ik thuis kan bereiken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Omdat als je progressie wilt boeken je progressief moet kunnen laden qua gewicht. Easypeasy. Zo'n dumbellsetje ontgroei je snel en maar herhalingen blijven toevoegen is cardio.
quote:Heb je geen zin om naar de sportschool te gaan? Of heb je weinig tijd? Doe dan deze korte, maar zeer effectieve thuis-workout.
Ben jij dat?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:49 schreef Travel. het volgende:
http://www.gezondheidsnet(...)en-fit-in-18-minuten
[..]
[ afbeelding ]
quote:Hallo,
Ik heb gewoonweg niet de tijd om naar een sport school te gaan, en wil toch een beetje spiermassa opbouwen. Dus het plan was om voor het slapen gaan een uur flink te gaan trainen. Maar nou wil ik graag een paar goede oefeningen weten waardoor je spriermassa kunt opbouwen (het gaat hierbij om me bovenlichaam). Ik ben verder niet bekent hiermee en zou graag een paar leuke oefeningen willen doen.
Ik heb thuis:
een setje dubbels
en een bank waar ik op lig met een stang met gewichten.
Alvast bedankt
Ja, maar als je net wilt beginnen en je denkt dat je binnen een paar maanden er ''zo vies als Arnie'' eruit ziet, dan zou ik toch eerst wat ervaring in de sportschool gaan opdoen hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:51 schreef Awesome_ het volgende:
Als je er een paar honderd euro tegenaangooit kun je thuis wel wat bereiken.
Waarom, het is toch niet echt een school.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ja, maar als je net wilt beginnen en je denkt dat je binnen een paar maanden er ''zo vies als Arnie'' eruit ziet, dan zou ik toch eerst wat ervaring in de sportschool gaan opdoen hoor.
Ga gewoon weg met je getroll.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ja, maar als je net wilt beginnen en je denkt dat je binnen een paar maanden er ''zo vies als Arnie'' eruit ziet, dan zou ik toch eerst wat ervaring in de sportschool gaan opdoen hoor.
Maar als je denkt dat je met 2x15 progressie kan maken, zou ik toch eerst een paar maanden om je heen gaan loeren in de sportschool.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Waarom, het is toch niet echt een school.
Je leert eerder het verkeerde ..
Liever powerrack in de kelder barbell paar 100 kg aan schijven en losgaan
Daarom zegt die ook paar 100 euro investerenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:54 schreef Travel. het volgende:
[..]
Maar als je denkt dat je met 2x15 progressie kan maken, zou ik toch eerst een paar maanden om je heen gaan loeren in de sportschool.
Je hebt zelf nog geen een keer inhoudelijk gereageerd. Het enige wat je kan zeggen is dat ik moet ''opkankeren''. Als dit je nieuwe 'ik' is, dan wil ik niet weten hoe je oude 'ik' was.quote:
Ja maar dat was blijkbaar out-of-the-question. Vandaar dat ik met powercage alternatief kwam.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk in hoor.quote:
Denk jij dat het verstandig is dat iemand die zoals ts dit soort uitspraken doet om 100en euro's aan fitness uit te geven? Over een maand staat het stof erop. Laat ts maar eerst eens kijken wat hij van krachttraining vindt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Daarom zegt die ook paar 100 euro investeren
Ja want heb nog een leuke kelder die vraagt om een cheap ass powercagequote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:56 schreef Travel. het volgende:
[..]
Denk jij dat het verstandig is dat iemand die zoals ts dit soort uitspraken doet om 100en euro's aan fitness uit te geven? Over een maand staat het stof erop. Laat ts maar eerst eens kijken wat hij van krachttraining vindt.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:57 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja want heb nog een leuke kelder die vraagt om een cheap ass powercage
Meer dan drie mensen zeggen dat het niet slim is, dat wil je niet horen, dus nu ben je boos? Oké dan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben wel klaar hier. Wat een debielen vanavond.
Indeed, al die debielen die al wel jaren liften.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja hoor jongen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:58 schreef Travel. het volgende:
[..]
Meer dan drie mensen zeggen dat het niet slim is, dat wil je niet horen, dus nu ben je boos? Oké dan.
Oh sorry. Nou ts ik zou 5kg eraf halen. Straks ben je te gespierd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
Graag aan protocol van ts houden aub.
Hij heeft geen tijd en geen zin en wil niet zo opgepompt worden. Wat heeft hij te zoeken in de sportschool?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:59 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Oh sorry. Nou ts ik zou 5kg eraf halen. Straks ben je te gespierd.
Even serieus, je moet het volgende doen: ga naar sportschool. Je manier van trainen is onzin. Straks krijg je blessures ermee ook nog.
ondanks dat het niet zo tactvol gebracht wordt, klopt het wel. Wil je nu echt stevige veranderingen bewerkstelligen lichamelijk? Of wil je beetje aankloten en paar uur per week bezigheidstherapie? je klinkt alsof je bevestiging zoekt in het plan wat je al min of meer in je hoofd had.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben hier klaar.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:02 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ondanks dat het niet zo tactvol gebracht wordt, klopt het wel. Wil je nu echt stevige veranderingen bewerkstelligen lichamelijk? Of wil je beetje aankloten en paar uur per week bezigheidstherapie? je klinkt alsof je bevestiging zoekt in het plan wat je al min of meer in je hoofd had.
Hij heeft geen idee wat hij moet doen. Wel goed van hem dat hij om hulp vraagt maar als hij het krijgt weet hij het weer beter.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:01 schreef Travel. het volgende:
Hoe ga je trouwens hardlopen, benen trainen en de dag erna weer hardlopen?
Als het zo makkelijk ging waren we allemaal 110kg spieren maar helaas is het keihard werken voor minimaal iets.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:02 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hij heeft geen tijd en geen zin en wil niet zo opgepompt worden. Wat heeft hij te zoeken in de sportschool?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:04 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ziet er toch vies opgepompt uit vieze anabolenspuiter :S
quote:
Lokpost heeft niet gewerkt. Maar ben toch even komen kijken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Je kunt bij hem terecht voor anabolen misschien helpt thuistrainen dan
Hij heeft nog geen DM gestuurd voor die baltic ervaring?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lokpost heeft niet gewerkt. Maar ben toch even komen kijken.
Ik stel serieuze vragen. Jij ziet dat anders.... en dat kan, want we zijn natuurlijk niet allemaal zo ervaren en ook stoer als jij natuurlijk. Ik kijk wel tegen je op nu, dat wel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:07 schreef Travel. het volgende:
Nou, het was vermakelijk ts. Als je serieuze vragen hebt dan ben ik altijd bereid ze te beantwoorden.
Weltrusten xoxo
Wat houdt dat in dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen DM gestuurd voor die baltic ervaring?
Dan moet je in je blote reet gaan staan, voorover bukken en dan tikt Travel. met vlakke hand tegen je balzak aan.quote:
Lijkt me wel lekker, mits het niet te hard wordt gedaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan moet je in je blote reet gaan staan, voorover bukken en dan tikt Travel met vlakke hand tegen je balzak aan.
Klopt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker, mits het niet te hard wordt gedaan.
Helemaal super! Kan niet wachten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt.
Het voordeel is dat het ook gewoon thuis kan. Je hoeft er niet voor naar een sportschool.
Stuur hem die DM dan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Helemaal super! Kan niet wachten.
Ja, heb ik ook best zin in. Heb je tijd binnenkort?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker, mits het niet te hard wordt gedaan.
Die nieuwe 'ik' is wel een fantastisch persoon geworden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik stel serieuze vragen. Jij ziet dat anders.... en dat kan, want we zijn natuurlijk niet allemaal zo ervaren en ook stoer als jij natuurlijk. Ik kijk wel tegen je op nu, dat wel.
Begint wel heel erg echt te worden nu.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:21 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook best zin in. Heb je tijd binnenkort?
Dit is al veel beter dan het was... geloof me maar.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:22 schreef Travel. het volgende:
[..]
Die nieuwe 'ik' is wel een fantastisch persoon geworden.
Jeff Seid kuurt ook hoort weet niet hoe opgeblazen je wilt wordenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit is al veel beter dan het was... geloof me maar.
Ik had niet naast je bij het kerstdiner willen zitten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit is al veel beter dan het was... geloof me maar.
heb je lekker strak buikje ook?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Begint wel heel erg echt te worden nu.
okquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:28 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik had niet naast je bij het kerstdiner willen zitten.
Weet ook wel een leuke workout met haar als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:49 schreef Travel. het volgende:
http://www.gezondheidsnet(...)en-fit-in-18-minuten
[..]
[ afbeelding ]
in 18 minuten ook?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 02:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Weet ook wel een leuke workout met haar als je begrijpt wat ik bedoel
#FREEKLOKOVquote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:27 schreef fathank het volgende:
Klokov vertelde mij dat je beter een kettlebell kan kopen.
Zie het kettlebell-topic in SPT.
Of begin met roids in je kadaver te kankeren.
zo iets bedoel je?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:29 schreef Jahr00n het volgende:
ts wil gewoon mooie en lange spieren zoals ryan gosling
niet zo opgepompte brede bafiaan
Pelle!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
zo iets bedoel je?
[ afbeelding ]
Nou nou nou. Ts is er helemaal klaar mee zei die toch?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:27 schreef fathank het volgende:
Klokov vertelde mij dat je beter een kettlebell kan kopen.
Zie het kettlebell-topic in SPT.
Of begin met roids in je kadaver te kankeren.
Ik had ook niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:35 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nou nou nou. Ts is er helemaal klaar mee zei die toch?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht.
Open dan geen topics en blijf lekker met je vette vieze lichaam op de bank liggen.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat jij uit mijn topic opkankert.
quote:
Is het je nu duidelijk? Graag het protocol van ts aanhouden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zelden zoveel domheid gelezen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:34 schreef Travel. het volgende:
Wil je wel veranderen maar geen moeite doen, of een beetje thuis aanklooien met wat gewichten? Dan niet zeuren dat het niks wordt.
goeie.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:41 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Zelden zoveel domheid gelezen.
Je kan gewoon beest worden met een barbell en wat dumbbels op je zolderkamertje hoor.
alleen ben je dan duurder uit dan naar een sportschool gaan, als je wat vooruitgang wilt maken.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:41 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Je kan gewoon beest worden met een barbell en wat dumbbels op je zolderkamertje hoor.
Ja met een barbell, powercage, bankje, variatie aan dumbbells en paar honderd kilo aan schijven.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:41 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat dommers gelezen:quote:Op zondag 25 januari 2015 17:41 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2015 17:41 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Dacht dat zoveel wel duidelijk was.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja met een barbell, powercage, bankje, variatie aan dumbbells en paar honderd kilo aan schijven.
Met een dumbbell setje van 15kg gaat niemand een beest worden. En voor de aanschafprijs van al dat spul kun je 3 jaar naar Basic Fit.
Voor 800 euro haal je een mooi starterssetje bij powercage.nl , of is dat teveel?quote:Op zondag 25 januari 2015 18:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Yeuh... de reacties beginnen normaler te worden...![]()
Ik wil helemaal geen beest worden. Ab-so-luut niet mijn doel. Misschien heb ik het verkeerd of iig wat te summier uitgelegd in de OP.
Wat ik wil bereiken is een fit en gezond ogend lichaam. Veel vet heb ik niet, maar het zou leuk zijn als het net ff ietsje strakker is.
@Gray: Bedankt voor je reactie. Uiteraard kost het moeite, maar ik zeg ook nergens dat ik het wil bereiken door op de bank te gaan liggen.
En waarom niet naar de sportschool?
Heb al eerder een abonnement gehad, maar vond het maar niets. Ik moet er 's avonds na mijn werk de deur weer voor uit om in spitsuur te gaan sporten. Wachten... vaak harde kutmuziek... het kost geld....
Ik loop al vaak hard en wil dat met wat krachtoefeningen gaan combineren en dacht thuis wel iets van verbetering te kunnen gaan bereiken.
zoals al gezegd... daar hoef je dus niet bang voor te zijn.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Yeuh... de reacties beginnen normaler te worden...![]()
Ik wil helemaal geen beest worden. Ab-so-luut niet mijn doel. Misschien heb ik het verkeerd of iig wat te summier uitgelegd in de OP.
je wilt dus gespierder worden. het schema wat je nu gebruikt kan dan direct de prullenbak inquote:Wat ik wil bereiken is een fit en gezond ogend lichaam. Veel vet heb ik niet, maar het zou leuk zijn als het net ff ietsje strakker is.
voor hardlopen ga je toch ook de deur uit? en je zegt dat je begrijpt dat het moeite kost, maar vervolgens kom je met non-issues aan waar iedereen mee te maken heeft om al af te haken? als ik het zo lees onderschat jij behoorlijk hoeveel moeite het kost om een zichtbaar goed figuur te krijgen met een redelijke spiermassa en een laag vetpercentage. als je weet hoeveel mensen na een jaren trainen nog niks hebben bereikt zal je snel genoeg inzien dat je toch echt eerst moet weten wat je wilt en hoe je dat moet bereiken, om vervolgens ook echt te doen wat nodig is.quote:@Gray: Bedankt voor je reactie. Uiteraard kost het moeite, maar ik zeg ook nergens dat ik het wil bereiken door op de bank te gaan liggen.
En waarom niet naar de sportschool?
Heb al eerder een abonnement gehad, maar vond het maar niets. Ik moet er 's avonds na mijn werk de deur weer voor uit om in spitsuur te gaan sporten. Wachten... vaak harde kutmuziek... het kost geld....
Ik loop al vaak hard en wil dat met wat krachtoefeningen gaan combineren en dacht thuis wel iets van verbetering te kunnen gaan bereiken.
Dat ben ik dus ook nietquote:Op zondag 25 januari 2015 19:26 schreef wipes66 het volgende:
[..]
zoals al gezegd... daar hoef je dus niet bang voor te zijn.
Wat is er dan mis met het schema volgens jou?quote:je wilt dus gespierder worden. het schema wat je nu gebruikt kan dan direct de prullenbak in
Ja, want hardlopen vind ik heerlijk om in de buitenlucht te doen. Beter dan in zo'n muffe sportschool.quote:voor hardlopen ga je toch ook de deur uit?
Voor jou zijn het wellicht non-issues. Kijk... ik vind de sportschool en de hele entourage gewoon niets. Ik kom er liever dan ook niet. Kan toch?quote:en je zegt dat je begrijpt dat het moeite kost, maar vervolgens kom je met non-issues aan waar iedereen mee te maken heeft om al af te haken?
Waarschijnlijk heb je gelijk en ben blij dat je het op een normale manier kunt zeggen. Iets wat voor de meeste pompies hier teveel gevraagd is, blijkbaar.quote:Als ik het zo lees onderschat jij behoorlijk hoeveel moeite het kost om een zichtbaar goed figuur te krijgen met een redelijke spiermassa en een laag vetpercentage.
Iets meer spiermassa kweken is dus al een enorme opgave en is niet te doen zonder dure en zware gewichten?quote:als je weet hoeveel mensen na een jaren trainen nog niks hebben bereikt zal je snel genoeg inzien dat je toch echt eerst moet weten wat je wilt en hoe je dat moet bereiken, om vervolgens ook echt te doen wat nodig is.
iedereen wilt een epic figuur, maar hoeveel mensen bereiken ook daadwerkelijk iets wat indrukwekkend is? volgens mij erg weinig. wat jij nu doet is prima om lekker gezond bezig te zijn, maar dat is geheel iets anders dan daadwerkelijk spiermassa aanmaken dat zichtbaar meer is dan wat je van nature hebt.
Met 2 dumbells van 15kg ga je in ieder geval niet ver komen. Maar zoals ik al eerder heb gezegd, probeer het Kettlebell-topic eens.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat ben ik dus ook niet
[..]
Wat is er dan mis met het schema volgens jou?
[..]
Ja, want hardlopen vind ik heerlijk om in de buitenlucht te doen. Beter dan in zo'n muffe sportschool.
[..]
Voor jou zijn het wellicht non-issues. Kijk... ik vind de sportschool en de hele entourage gewoon niets. Ik kom er liever dan ook niet. Kan toch?
[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk en ben blij dat je het op een normale manier kunt zeggen. Iets wat voor de meeste pompies hier teveel gevraagd is, blijkbaar.
[..]
Iets meer spiermassa kweken is dus al een enorme opgave en is niet te doen zonder dure en zware gewichten?
Ik ga daar ff lezen. Dankquote:Op maandag 26 januari 2015 13:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Met 2 dumbells van 15kg ga je in ieder geval niet ver komen. Maar zoals ik al eerder heb gezegd, probeer het Kettlebell-topic eens.
op de Wonder Core na weinig getrol. Maar je vond het kut dat ik als eerste je verhaaltje niet accepteerde. Nu je door hebt dat niemand het een goed verhaal vond en doe je al iets normaler. Komt ooit wel goed met je!quote:Op maandag 26 januari 2015 13:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met je getrol.
reageer gewoon ff normaal, en anders niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:49 schreef Travel. het volgende:
[..]
op de Wonder Core na weinig getrol. Maar je vond het kut dat ik als eerste je verhaaltje niet accepteerde. Nu je door hebt dat niemand het een goed verhaal vond en doe je al iets normaler. Komt ooit wel goed met je!
lol, ik heb al normaal gereageerd, toen moest ik letterlijk opkankeren.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:50 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
reageer gewoon ff normaal, en anders niet.
Al de zoveelste keer dat je daar op terugkomt.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:54 schreef Travel. het volgende:
[..]
lol, ik heb al normaal gereageerd, toen moest ik letterlijk opkankeren.
Dus iets meer verdiepen aub
Hier je advies nog een keer in een notendop.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:34 schreef Travel. het volgende:
Goed advies krijgen?quote:Op maandag 26 januari 2015 14:15 schreef Awesome_ het volgende:
Goed advies krijgen, het daar niet mee eens zijn en dan dan ons de zwarte piet toespelen.Blijf lekker aankutten met je dumbells dan.
Lekker door trollen.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:43 schreef Awesome_ het volgende:
sorry dat je gevoelens gekwetst zijn.
"Ik wil gespierder worden maar niet zware dingen tillen, of naar een plek waar ze die hebben. "
"Ik wil een goede zwemmer worden, maar ik ben bang van water."
Succes met je 15kg dumbells. Ik zie je progressie graag tegemoet.
Dat staat echt nergens.quote:"Ik wil gespierder worden maar niet zware dingen tillen, of naar een plek waar ze die hebben. "
Je houdt je nu wederom niet aan het portocol van ts. Moet ik het nog vaker uitleggen hoe je moet reageren?quote:Op maandag 26 januari 2015 14:19 schreef Awesome_ het volgende:
'Hee jonges hoe kan ik me doel bereiken maar eigenlijk heb ik mn plan al klaar dus wil alleen ff bevestiging aub. gr gr jokkebrok'
Jij ligt al te lang ziek te zijn zeker? Zuur trolletje.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:46 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je houdt je nu wederom niet aan het portocol van ts. Moet ik het nog vaker uitleggen hoe je moet reageren?
Je lijkt op Braddie. Vaak aankondigen om weg te gaan, vaker kom je nog terug.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij ligt al te lang ziek te zijn zeker? Zuur trolletje.
Klopt. Ik vind het wel leuk met jou.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:49 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je lijkt op Braddie. Vaak aankondigen om weg te gaan, vaker kom je nog terug.
Nee laatste tijd gaat het stukken beter. Vanwaar de interesse?quote:Op maandag 26 januari 2015 14:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het wel leuk met jou.
Maar vertel eens. Nog ziek?
Omdat ik me dan kan voorstellen dat je dan wat zuur wordt en geneigd bent om mensen af te gaan zeiken op internet.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:53 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee laatste tijd gaat het stukken beter. Vanwaar de interesse?
Nee hoor verre van, ik geef je serieus oprechte tips. Ze zijn hard en direct, maar wel de beste. Iedereen die het niet met je eens is noem je een trol. En daar heb je echt jezelf mee als je over 5 maanden op het strand loopt. Niet mij, en ook de rest van de ''trollen'' niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat ik me dan kan voorstellen dat je dan wat zuur wordt en geneigd bent om mensen af te gaan zeiken op internet.
Beterschap.
Zo zit het dus niet. Want ik ben echt wel bereid om te luisteren naar advies, maar het is de manier waarop diversen hier het topic in komen zetten en het toontje dat ze bezigen. Waaronder jij.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:58 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee hoor verre van, ik geef je serieus oprechte tips. Ze zijn hard en direct, maar wel de beste. Iedereen die het niet met je eens is noem je een trol. En daar heb je echt jezelf mee als je over 5 maanden op het strand loopt. Niet mij, en ook de rest van de ''trollen'' niet.
Ik denk niet dat we het eens worden, wat jijquote:Op maandag 26 januari 2015 15:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zo zit het dus niet. Want ik ben echt wel bereid om te luisteren naar advies, maar het is de manier waarop diversen hier het topic in komen zetten en het toontje dat ze bezigen. Waaronder jij.
Maakt verder niet uit, maar doe nu niet alsof het allemaal aan mij ligt.
Dat denk ik niet nee. Niet over wat jij oprecht goede adviezen noemt en wat een normale manier van reageren is in ieder geval.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:02 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we het eens worden, wat jij
Ik denk dat we op andere punten ook niet veel raakvlakken hebben hoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat denk ik niet nee. Niet over wat jij oprecht goede adviezen noemt en wat een normale manier van reageren is in ieder geval.
Ik wil dan ook geen verkering met je, dus is niet erg.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:08 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik denk dat we op andere punten ook niet veel raakvlakken hebben hoor.
Lucky me.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik wil dan ook geen verkering met je, dus is niet erg.
Bedankt voor je reactie, maar mijn focus ligt niet op de zomer.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:15 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Misschien een idee om je focus naar volgende zomer te verplaatsen?
In deze paar maanden ga je niet gigantisch veranderen, je zou ook een paar procentjes vet kwijt kunnen raken waardoor je na de zomer lekker lean kan beginnen.
Heb je ook gelijk wat meer definitie deze zomer.
Hoeveel ben je bereid uit te geven?quote:Op maandag 26 januari 2015 15:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, maar mijn focus ligt niet op de zomer.
Gigantisch veranderen is ook niet het doel. Veranderen wel.
Mocht die 15 Kg per dumbbell te gemakkelijk gaan straks (iets wat blijkbaar snel het geval is), dan ben ik zeker wel bereid om geld uit te gaan geven aan beter spul om daarmee mijn doelstelling te bereiken. Enkele honderden Euro's is daarbij een mogelijkheid.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:20 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Hoeveel ben je bereid uit te geven?
Vrees ook van niet, een squat-rack/powercage en een barbell met gewichten kom je gewoon niet onder uit.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:20 schreef Awesome_ het volgende:
Wel jammer dat zelfs dat niet haalbaar is met dit plan.
Oké, maar dat komt puur doordat die 15Kg te beperkt is? En het schema is ruk?quote:Op maandag 26 januari 2015 15:20 schreef Awesome_ het volgende:
Mad Jokkebrok in 3..2..1...quote:Op maandag 26 januari 2015 15:20 schreef Awesome_ het volgende:
Je mist 90%. squatrek, barbell voor deadlifts enz.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oké, maar dat komt puur doordat die 15Kg te beperkt is? En het schema is ruk?
Ja.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oké, maar dat komt puur doordat die 15Kg te beperkt is? En het schema is ruk?
AAN EEN SQUATREK NIETquote:Op maandag 26 januari 2015 15:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die beperking van gewicht is iets aan te doen. Het schema ook.
Dus barbell en squatrek zijn essentiëel om enige spieropbouw te bevorderen? Geen alternatieven mogelijk?quote:Op maandag 26 januari 2015 15:26 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je mist 90%. squatrek, barbell voor deadlifts enz.
Juist als beginner wil je zware compound oefeningen doen, met een lekker simpel schema als Stronglifts 5x5 ofzo. (http://stronglifts.com)quote:Op maandag 26 januari 2015 15:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dus barbell en squatrek zijn essentiëel om enige spieropbouw te bevorderen? Geen alternatieven mogelijk?
Thanks. Ik denk dat ik je volg, maar wat zijn compound oefeningen precies?quote:Op maandag 26 januari 2015 15:31 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Juist als beginner wil je zware compound oefeningen doen, met een lekker simpel schema als Stronglifts 5x5 ofzo. (http://stronglifts.com)
Bij compound oefeningen is 15kg veel te weinig, je zal elke oefening al meteen 5x5 kunnen doen en vervolgens kan je dus geen progressie in gewicht maken, wat spiergroei stimuleert.
Zal er eens naar googlen.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:32 schreef Manke het volgende:
Dit is wel een goed boek hoe je effectief thuis kan sporten, en die gast is wel een stand-up guy
www.rosstraining.com/nevergymless.html
Ff googlen en je vindt zo een pdf, maar het kost geen drol. Z'n ander boek kan ook wel waardevol zijn 'infinite intensity', met vrije gewichten.
oefeningen die meerdere gewrichten en spieren aanspreken.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Thanks. Ik denk dat ik je volg, maar wat zijn compound oefeningen precies?
quote:Op maandag 26 januari 2015 15:36 schreef Anus_Cocainus het volgende:
En om de boel ook nog een beetje veilig te houden (je traint immers thuis alleen) is een squatrack/powercage essentieel.
Zoiets zou het het meest goedkope zijn:
Squatrack 175,-
http://www.helisports.nl/(...)uat-Rack-Deluxe.html
Bankje 90,- (weet niet hoe goed het bankje is wat je nu hebt, je wilt echt niet dat het instort
http://www.helisports.nl/(...)erstelbare-Bank.html
Barbell 170cm 25,-
http://gorillasports.nl/d(...)-170-cm-veersluiting
GewichtenL rond 90 kilo zal iets van 170,- zijn:
http://gorillasports.nl/halterschijven/gripper-gietijzer/f/3/v/18
Dit is echt de meest basic equipment die je kan vinden en die nog enigszins veilig zijn.
Zolang je een squatrack hebt kan je niets gebeuren, als het bankje instort blijft de barbell netjes op de catchers liggen.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]![]()
Weet niet of bankje stevig genoeg is. Merk is TecTake. Voelt stevig aan iig, maar weet niet wat het doet als het echt belast gaat worden.
Prijzen vallen me nog enigszins mee.
Edit: Bankje even opgezocht, maar zou slechts belastbaar zijn tot 100KG. Goede tip! Moet niet hebben dat de boel in elkaar stort als ik er op lig.
Dit is 'm -> http://www.tectake.nl/tra(...)bank-buik-rugtrainer
Ah..top! Veiligheid is natuurlijk wel belangrijk.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:46 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Zolang je een squatrack hebt kan je niets gebeuren, als het bankje instort blijft de barbell netjes op de catchers liggen.
Daarom zou ik zoiets als eerste halen, kan je tevens dips op uitvoeren.
Juist.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah..top! Veiligheid is natuurlijk wel belangrijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |