Ok, dat wist ik niet. Mijn ervaring is dat ik na een koude douche energieker ben, dus dacht dat dit negatief op mijn in slaap kunnen komen, zou gaan werken. Even uitproberen komen de weekquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:07 schreef Tengano het volgende:
Koud douchen voor je naar bed gaat helpt om veel beter in slaap te komen.
En in je (goede) slaap groeit en herstelt je spiermassa.
Huh? Waar maak jij dat dan weer uit op?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mensen die bang zijn om direct de nieuwe Schwarzenegger te worden als ze 3 keer per week aan de gewichten hangen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik wil ook niet opgepompt worden, want dat vind ik niet mooi
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Huh? Waar maak jij dat dan weer uit op?
Het gaat toch om de oefeningen die je doet en de regelmaat daarvan. Maakt toch niet uit waarquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:15 schreef Travel. het volgende:
Je wilt gespierd worden maar hebt geen zin om iets te doen in de sportschool. Succes ermee.
Ja, maar Bear Grylls drinkt ook zijn eigen pis, en daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het gaat toch om de oefeningen die je doet en de regelmaat daarvan. Maakt toch niet uit waar![]()
Zo doet Bear Grylls het:
"I exercise about 40 minutes a day, a ljnd I'll run one day and do circuit training the next day. I live in an area where there are brilliant hills and mountains, so I get a good hill run with my dog. At home, I'll do the circuit training with old weights, along with pull-ups in the trees and that sort of stuff.
One killer exercise that's really great is pull-ups with your legs out level. That's my favourite. It's such functional core strength, and that's why I can climb up trees and down vines."
Maar dat doet ie niet om spiermassa te kwekenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar Bear Grylls drinkt ook zijn eigen pis, en daar heb ik geen zin in.
Nee, dat doet ie voor de vrouwtjes.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar dat doet ie niet om spiermassa te kweken
Misschien kun je dan toch beter naar de Basic Fitquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar Bear Grylls drinkt ook zijn eigen pis, en daar heb ik geen zin in.
Kom op, kom op, kom op nou!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschien kun je dan toch beter naar de Basic Fit
Ik snap wat je bedoelt, maar zo bedoelde ik het niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:27 schreef Awesome_ het volgende:
Haha 'niet te breed' is echt een klassieker.
Jij bent vast een heel breed en stoer sportschoolmannetjequote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:34 schreef Travel. het volgende:
Ik zal je het kort uitleggen ts.
Wil je echt veranderen en vooruitgang zien? Ga naar de sportschool.
Wil je wel veranderen maar geen moeite doen, of een beetje thuis aanklooien met wat gewichten? Dan niet zeuren dat het niks wordt.
Einde bericht, einde topic.
Goh... wat een stoere boy hebben we hier.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:35 schreef Travel. het volgende:
En niet zeggen : Jaa maar ik train toch met gewichten thuis :S:S op een matje gewoon buikspieren erbij hoor :S
Dit is zo een typisch topic waar je wilt horen wat je wilt horen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij bent vast een heel breed en stoer sportschoolmannetje
Maar het zou een doel kunnen zijn... dombo... mijn doel is het niet. Lees nou eens of rot op je sportschool in. Vervelend ben je.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:37 schreef Travel. het volgende:
En opgepompt worden. Van een jaar lang in de gym 5x per week word je niet opgepomt, laat staan van een beetje thuis sporten.
Nee, een kenner die na 3x per week thuis te trainen met 2 dumbells tot 15kg denkt ''opgepompt'' te worden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Goh... wat een stoere boy hebben we hier.
Een echte kenner.
Deze gast kun je alles vragen over krachttraining, hijs the next mr. Olympiaquote:
Wat is je doel?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar het zou een doel kunnen zijn... dombo... mijn doel is het niet. Lees nou eens of rot op je sportschool in. Vervelend ben je.
gewoon te hoog mikken, het valt toch tegen. tevens kun je elk moment stoppen als je vindt te breed te worden. en wat travel zegt. Met een beetje thuis aankloten schiet je niks op.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar zo bedoelde ik het niet.
Ik geef toch gewoon aan wat mijn doel is en wat mijn doel niet is?
Kijk uit, straks moet je ook opkankeren uit zijn topic hé.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
gewoon te hoog mikken, het valt toch tegen. tevens kun je elk moment stoppen als je vindt te breed te worden. en wat travel zegt. Met een beetje thuis aankloten schiet je niks op.
Nou nou nou nou. Ach ja, als je nu een jaar gaat trainen dan heb je misschien met je aardappelzaklichaam een beetje vorm.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat jij uit mijn topic opkankert.
Waarom?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
gewoon te hoog mikken, het valt toch tegen. tevens kun je elk moment stoppen als je vindt te breed te worden. en wat travel zegt. Met een beetje thuis aankloten schiet je niks op.
Okéquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:41 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nou nou nou nou. Ach ja, als je nu een jaar gaat trainen dan heb je misschien met je aardappelzaklichaam een beetje vorm.
Omdat je niet vooruit gaat als je met 30 kilo bankdrukt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom?
Op diverse sites lees ik dat het prima kan, thuis trainen.
Je kunt bij hem terecht voor anabolen misschien helpt thuistrainen danquote:
Zeg dat dan gewoon, in plaats van dat je de stoere man uit komt hangen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:44 schreef Travel. het volgende:
[..]
Omdat je niet vooruit gaat als je met 30 kilo bankdrukt.
Omdat als je progressie wilt boeken je progressief moet kunnen laden qua gewicht. Easypeasy. Zo'n dumbellsetje ontgroei je snel en maar herhalingen blijven toevoegen is cardio.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom?
Op diverse sites lees ik dat het prima kan, thuis trainen.
Daar kan ik nog inkomen, maar voor nu is het wel afdoende. Ik kan me voorstellen dat dit snel anders zal zijn. Wellicht dat er dan een betere dumbbellset komt en mocht dat toch niets zijn, dan ga ik misschien wel naar een sportschool. Ik wil eerst gewoon kijken wat ik thuis kan bereiken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Omdat als je progressie wilt boeken je progressief moet kunnen laden qua gewicht. Easypeasy. Zo'n dumbellsetje ontgroei je snel en maar herhalingen blijven toevoegen is cardio.
quote:Heb je geen zin om naar de sportschool te gaan? Of heb je weinig tijd? Doe dan deze korte, maar zeer effectieve thuis-workout.
Ben jij dat?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:49 schreef Travel. het volgende:
http://www.gezondheidsnet(...)en-fit-in-18-minuten
[..]
[ afbeelding ]
quote:Hallo,
Ik heb gewoonweg niet de tijd om naar een sport school te gaan, en wil toch een beetje spiermassa opbouwen. Dus het plan was om voor het slapen gaan een uur flink te gaan trainen. Maar nou wil ik graag een paar goede oefeningen weten waardoor je spriermassa kunt opbouwen (het gaat hierbij om me bovenlichaam). Ik ben verder niet bekent hiermee en zou graag een paar leuke oefeningen willen doen.
Ik heb thuis:
een setje dubbels
en een bank waar ik op lig met een stang met gewichten.
Alvast bedankt
Ja, maar als je net wilt beginnen en je denkt dat je binnen een paar maanden er ''zo vies als Arnie'' eruit ziet, dan zou ik toch eerst wat ervaring in de sportschool gaan opdoen hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:51 schreef Awesome_ het volgende:
Als je er een paar honderd euro tegenaangooit kun je thuis wel wat bereiken.
Waarom, het is toch niet echt een school.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ja, maar als je net wilt beginnen en je denkt dat je binnen een paar maanden er ''zo vies als Arnie'' eruit ziet, dan zou ik toch eerst wat ervaring in de sportschool gaan opdoen hoor.
Ga gewoon weg met je getroll.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ja, maar als je net wilt beginnen en je denkt dat je binnen een paar maanden er ''zo vies als Arnie'' eruit ziet, dan zou ik toch eerst wat ervaring in de sportschool gaan opdoen hoor.
Maar als je denkt dat je met 2x15 progressie kan maken, zou ik toch eerst een paar maanden om je heen gaan loeren in de sportschool.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Waarom, het is toch niet echt een school.
Je leert eerder het verkeerde ..
Liever powerrack in de kelder barbell paar 100 kg aan schijven en losgaan
Daarom zegt die ook paar 100 euro investerenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:54 schreef Travel. het volgende:
[..]
Maar als je denkt dat je met 2x15 progressie kan maken, zou ik toch eerst een paar maanden om je heen gaan loeren in de sportschool.
Je hebt zelf nog geen een keer inhoudelijk gereageerd. Het enige wat je kan zeggen is dat ik moet ''opkankeren''. Als dit je nieuwe 'ik' is, dan wil ik niet weten hoe je oude 'ik' was.quote:
Ja maar dat was blijkbaar out-of-the-question. Vandaar dat ik met powercage alternatief kwam.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk in hoor.quote:
Denk jij dat het verstandig is dat iemand die zoals ts dit soort uitspraken doet om 100en euro's aan fitness uit te geven? Over een maand staat het stof erop. Laat ts maar eerst eens kijken wat hij van krachttraining vindt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Daarom zegt die ook paar 100 euro investeren
Ja want heb nog een leuke kelder die vraagt om een cheap ass powercagequote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:56 schreef Travel. het volgende:
[..]
Denk jij dat het verstandig is dat iemand die zoals ts dit soort uitspraken doet om 100en euro's aan fitness uit te geven? Over een maand staat het stof erop. Laat ts maar eerst eens kijken wat hij van krachttraining vindt.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:57 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja want heb nog een leuke kelder die vraagt om een cheap ass powercage
Meer dan drie mensen zeggen dat het niet slim is, dat wil je niet horen, dus nu ben je boos? Oké dan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben wel klaar hier. Wat een debielen vanavond.
Indeed, al die debielen die al wel jaren liften.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja hoor jongen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:58 schreef Travel. het volgende:
[..]
Meer dan drie mensen zeggen dat het niet slim is, dat wil je niet horen, dus nu ben je boos? Oké dan.
Oh sorry. Nou ts ik zou 5kg eraf halen. Straks ben je te gespierd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
Graag aan protocol van ts houden aub.
Hij heeft geen tijd en geen zin en wil niet zo opgepompt worden. Wat heeft hij te zoeken in de sportschool?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:59 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Oh sorry. Nou ts ik zou 5kg eraf halen. Straks ben je te gespierd.
Even serieus, je moet het volgende doen: ga naar sportschool. Je manier van trainen is onzin. Straks krijg je blessures ermee ook nog.
ondanks dat het niet zo tactvol gebracht wordt, klopt het wel. Wil je nu echt stevige veranderingen bewerkstelligen lichamelijk? Of wil je beetje aankloten en paar uur per week bezigheidstherapie? je klinkt alsof je bevestiging zoekt in het plan wat je al min of meer in je hoofd had.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben hier klaar.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:02 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ondanks dat het niet zo tactvol gebracht wordt, klopt het wel. Wil je nu echt stevige veranderingen bewerkstelligen lichamelijk? Of wil je beetje aankloten en paar uur per week bezigheidstherapie? je klinkt alsof je bevestiging zoekt in het plan wat je al min of meer in je hoofd had.
Hij heeft geen idee wat hij moet doen. Wel goed van hem dat hij om hulp vraagt maar als hij het krijgt weet hij het weer beter.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:01 schreef Travel. het volgende:
Hoe ga je trouwens hardlopen, benen trainen en de dag erna weer hardlopen?
Als het zo makkelijk ging waren we allemaal 110kg spieren maar helaas is het keihard werken voor minimaal iets.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:02 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hij heeft geen tijd en geen zin en wil niet zo opgepompt worden. Wat heeft hij te zoeken in de sportschool?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:04 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ziet er toch vies opgepompt uit vieze anabolenspuiter :S
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |