Net alsof de normale cat-walk-kleding op het werk komtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:43 schreef Grietje-tit het volgende:
En zo moeten wij mannen straks op ons werk verschijnen??????
Hallo mensen! Goedemorgen, daar ben ik weer.
Wat een homo's zijn die modeontwerpers toch.
Seksist.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:48 schreef mootie het volgende:
Die eerste jongen heeft echt heel erg lelijke benen.
Om te laten zien hoeveel creativiteit je hebt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:48 schreef Grietje-tit het volgende:
Waar is die catwalk-kleding dan wel voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Mja, sowieso het huidige schoonheidsideaal laten bepalen door een stel homo's die kleren maken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:53 schreef Rezania het volgende:
Het is dat je bij die eerste zijn lul kan zien, anders zou ik toch echt twijfelen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Om te laten zien hoeveel creativiteit je hebt.Wat heeft creativiteit te maken met blote piemels. Wist je trouwens dat je strafrechtelijk vervolgd kunt worden als je er zo bij loopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik ben bekend met de wet. Maar dat is eigenlijk het doel van een show. Laten zien wat je creativiteit is. Het showen van je ideeën.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:59 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Wat heeft creativiteit te maken met blote piemels. Wist je trouwens dat je strafrechtelijk vervolgd kunt worden als je er zo bij loopt?
Maar z'n lul vindt je er wel lekker uitzien?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:48 schreef mootie het volgende:
Dit ja, en die andere heeft een lelijke tattoo.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:48 schreef mootie het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, en die andere heeft een lelijke tattoo.
Puntige knieën. Zou niet raken.quote:
Nee, maar die lelijke benen vielen het eerst op.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Maar z'n lul vindt je er wel lekker uitzien?
Waarom geen close-up van het model daar direct achter?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:41 schreef Mylene het volgende:
In Parijs presenteerde de Amerikaanse modeontwerper Rick Owen zijn laatste collectie. Hij stuurde modellen de catwalk op met het kruis open en bloot.
[ afbeelding ]
Het valt niet mee om model te zijn, soms loop je letterlijk voor lul.
Lijkt Hakuna welquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:48 schreef mootie het volgende:
Bloed/Vleeslul?quote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:57 schreef Peter het volgende:
Waarom hebben ze geen lekkere modellen gekozen?
De modellen zijn qua uiterlijk niet hierop geselecteerd natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:23 schreef Etsu het volgende:
Nou, ik word spontaan hetero nu ik die piemels heb gezien.
quote:
Pointy knees. Would not hit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:48 schreef mootie het volgende:
Dat gebeurt jou vast vaker.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:53 schreef Rezania het volgende:
Het is dat je bij die eerste zijn lul kan zien, anders zou ik toch echt twijfelen.
Hij jou ook niet met dat kleine dopjequote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:48 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Pointy knees. Would not hit.
bronquote:Rick Owens reageert op ophef over show met ontblote geslachtsdelen
Ontwerper Rick Owens heeft gereageerd op de ophef die was ontstaan nadat hij tijdens zijn modeshow mannelijke modellen met ontblote geslachtsdelen de catwalk opstuurde.
Nadat de Amerikaanse ontwerper Rick Owens donderdag tijdens de modeweek van Parijs zijn modellen op de catwalk liet lopen in creaties waar gaten in zaten, zodat de geslachtsdelen van de mannen zichtbaar waren, ontstond er aardig wat ophef in de pers.
Owens heeft nu gereageerd op de controverse, door middel van een e-mail aan Women’s Wear Daily.
"Ik zie elke dag klassieke marmeren beelden van naakte mannen in het park", zo schrijft hij. "Die beelden zijn niet alleen een symbool van sensualiteit, maar ook van sierlijkheid en vrijheid."
Schaamte en angst
"Ik heb een van de meest vooruitstrevende en creatieve beroepen, waarom zou ik dan niet gebruik mogen maken van deze uiting? Mag het alleen gebruikt worden in films met Michael Fassbender? Dat lijkt mij een interessante vraag."
De ontwerper zegt verder in zijn jeugd veel last te hebben gehad van schaamte en angst en wil daarom zoveel mogelijk liefdevolle energie in zijn ontwerpen verwerken.
"We weten allemaal dat kleding die op de catwalk te zien is niet letterlijk genomen moet worden", zegt Owens. "Ze illustreren een standpunt. Ik wil een sierlijke wereld laten zien, die vrij is van schaamte en angst."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |