Het is je geluktquote:
Goed lijf wel, leuk pakkie ook...quote:
act was zeker uniekquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Goed lijf wel, leuk pakkie ook...
Gelukkig gaan ze er niet overal in meequote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:19 schreef Koen66 het volgende:
wordt echt als wapen gebruikt de zielige verhalen
Dat is toch de enige reden dat mensen audities kijken?quote:
Maakt nog een verschrikkelijke entree ook nog...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Echt dat dat nietszeggende donkere jongetje nog doorging had liever die dikke ouwe gezien
Dat pakje ookquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:51 schreef Burner82 het volgende:
Dat dik jochie slaat echt nergens op... Aangespoelde spartelende walvis.
Ik had geen laptop en geen zin om de ipad te pakkenquote:
Het zijn geen publieksfavorieten, anders hadden ze wel groenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:34 schreef iBenny het volgende:
Publieksfavoriet eruit? Oh, dan maar de een greencard
En dat terwijl het juist steeds meer gebeurdquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:35 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik ben voor een show waar het NL-publiek niet mag stemmen, want meh.
Daar is een liedje over:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat terwijl het juist steeds meer gebeurd
Helaas wel...quote:
sorry, nee. Geen tijd gehad (en het begint me steeds minder te boeien). Maar dat was bij de vorige seizoenen ook al het gevalquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:49 schreef MissJ het volgende:
kijkt er iemand?
Ik weet niet of ik blijf kijken
18 febquote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
sorry, nee. Geen tijd gehad (en het begint me steeds minder te boeien). Maar dat was bij de vorige seizoenen ook al het gevalSYTYCD pak ik wel weer op, wanneer begon dat?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Elke week weer lijkt Chantal nog steeds op haar rol als Roggel Hazes.
Kapsel, print jurk, oorbellen... Het woonwagenkamp roept.
Dat Lieke er beter uitziet dan Chantal
4 keer dezelfde mensen die elke weer zeiden dat ze de komende act het beste vondenquote:
dat, had van mij niet gehoeven.quote:
Zou best wel eens kunnen, doe dan maar afrovibes denk ikquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt volgens mij Afrovibes of de DJDD.
Ik weet het niet, ik vind het ballet ook erg goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zou best wel eens kunnen, doe dan maar afrovibes denk ik
Oh die ja, was ff in de war met een anderequote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind het ballet ook erg goed.
Ze willen elke week graag zoveel mogelijk soorten stijlen, blijkt wel weerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Die tango-dansers.. er zijn toch heel veel mensen die dat zo kunnen of ligt dat aan mij.. Daarnaast twee keer doorgegaan met een greencard waar slaat dat op
Die ''grapjes'' van haar altijd...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Chantal is de ene week ook vervelender dan de andere week. Hopelijk houdt ze haar chantal-show in toom
Ja idd, viel me nog mee dat ze die kinderclub niet doorlietenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze willen elke week graag zoveel mogelijk soorten stijlen, blijkt wel weer
Ze kennen elkaar volgens mij nog niet zo lang.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik daxht dat ze al getrouwd waren
Oh strak plan dan, dat trouwen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar volgens mij nog niet zo lang.
Ik dacht wel een aantal jaar. Hij heeft haar dit geleerd volgens mij, weet het niet zeker hoor..quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar volgens mij nog niet zo lang.
Dat hij het haar geleerd heeft klopt wel, de rest weet ik ook niet meer.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik dacht wel een aantal jaar. Hij heeft haar dit geleerd volgens mij, weet het niet zeker hoor..
Zit nu die egelreeks van je te lezen, is interessanter dan dit programmaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hij het haar geleerd heeft klopt wel, de rest weet ik ook niet meer.
Oh, haha. Blij dat dat voorbij is. Vind je de finale dan niet spannend?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zit nu die egelreeks van je te lezen, is interessanter dan dit programma
Nee, jij wel? Het interesseert me werkelijk geen fuck eigenlijk...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, haha. Blij dat dat voorbij is. Vind je de finale dan niet spannend?
Oh, ik vind het wel leuk om te zien. Dit zijn allemaal wel goede dansers.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee, jij wel? Het interesseert me werkelijk geen fuck eigenlijk...
Ja, dat wel. Maar heb deze keer ook geen favoriet ofzoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik vind het wel leuk om te zien. Dit zijn allemaal wel goede dansers.
Ik heb er twee, dus dat schiet ook niet op. SYTYCD is ook weer begonnen, volg je dat ook?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar heb deze keer ook geen favoriet ofzo
Was het vergeten laatst, misschien dat ik volgende keer wel kijkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er twee, dus dat schiet ook niet op. SYTYCD is ook weer begonnen, volg je dat ook?
Het niveau is dit jaar bijzonder hoog en de jury is berestreng. Dat maakt het wel aardig om te volgen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Was het vergeten laatst, misschien dat ik volgende keer wel kijk
preciesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Net op tijd voor RTL Late Night.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |