quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die waren ingescanned. Dit is echt de eerste keer dat ik een chauffeur hoor miepen hoor
quote:Er was hier laatst een chauffeur, wij hadden alle retouren insgescanned en meegestruurd met een deellevering. Er waren 4 rolly's fust blijven staan (en teruggescanned bij de deellevering) Hij stond er op dat we per se die fust opnieuw gingen inscannen en terugscannen op zijn rit Zeiksnor.
Ja die waren ingescanned Als ik nou een hele vracht van 40 rekken, 10 fust met de verkeerde rit inscan begrijp ik het nog wel hoor. Maar 4 rolly'squote:
Zorg jij nou maar dat je alle retouren correct invoert en enkel de retouren terugscant die ook fysiek retour gaan, dan komt het helemaal goed.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja die waren ingescanned Als ik nou een hele vracht van 40 rekken, 10 fust met de verkeerde rit inscan begrijp ik het nog wel hoor. Maar 4 rolly's
Gister ook niks teruggescanned aan fust. Gaf onvoldoende voorraad aan terwijl er 500 bij artikelinfo stonden Hoorde je de chauffeur ook niet over.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je alle retouren correct invoert en enkel de retouren terugscant die ook fysiek retour gaan, dan komt het helemaal goed.
Zal het MT blij mee zijn. Je moet wel heel veel geluk hebben om dat gecrediteerd te krijgen. Vooral fust tikt aardig aan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gister ook niks teruggescanned aan fust. Gaf onvoldoende voorraad aan terwijl er 500 bij artikelinfo stonden Hoorde je de chauffeur ook niet over.
Hoe zou je het opgelost hebben? Ik heb opgeschreven op een papiertje wat er niet meer gegaan is. TL was toen druk in gesprek dus kon niet vragen. Waren maar 3 rolly's. Volgende keer als ik moet laden/lossen voer ik die even extra in.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zal het MT blij mee zijn. Je moet wel heel veel geluk hebben om dat gecrediteerd te krijgen. Vooral fust tikt aardig aan.
Ja, doe dat. Gaan ze controleren op het RC dan krijg je niet één maar twee ritten retour niet gecrediteerd. Ga jij nou maar eens eerst je werk volgens de regeltjes doen, dan mag je daarna gaan zeuren op het werk van anderen. Gekloot met CBL fust kost je (op papier) al snel in de duizenden euro's.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe zou je het opgelost hebben? Ik heb opgeschreven op een papiertje wat er niet meer gegaan is. TL was toen druk in gesprek dus kon niet vragen. Waren maar 3 rolly's. Volgende keer als ik moet laden/lossen voer ik die even extra in.
Het kan echt moeilijk blijven staan. Ik snap dat het officieel niet zo hoort. Maar wat wil je anders?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, doe dat. Gaan ze controleren op het RC dan krijg je niet één maar twee ritten retour niet gecrediteerd. Ga jij nou maar eens eerst je werk volgens de regeltjes doen, dan mag je daarna gaan zeuren op het werk van anderen. Gekloot met CBL fust kost je (op papier) al snel in de duizenden euro's.
Geloof me, die ruimte is er niet echt niet. De retouren staan nu in het magazijn al in de weg voordat we ze naar buiten zetten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, doe dat. Gaan ze controleren op het RC dan krijg je niet één maar twee ritten retour niet gecrediteerd. Ga jij nou maar eens eerst je werk volgens de regeltjes doen, dan mag je daarna gaan zeuren op het werk van anderen. Gekloot met CBL fust kost je (op papier) al snel in de duizenden euro's.
En hoe je het op had moeten lossen? Retouren laten staan tot de volgende rit, kun je in de tussentijd uitzoeken waar het probleem zit. Je geeft de boodschappen toch ook niet gratis mee aan de klant als er iets niet scant?
Als het gaat over anderhalf duizend euro die je in de gracht kiepert, dan is die ruimte zo gevonden. Maar daar had je waarschijnlijk even niet over nagedacht.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geloof me, die ruimte is er niet echt niet.
1500 euro?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het gaat over anderhalf duizend euro die je in de gracht kiepert, dan is die ruimte zo gevonden. Maar daar had je waarschijnlijk even niet over nagedacht.
400 kratten keer 3,86. Reken maar uit.quote:
Normaal voer ik ze echt altijd prima in. Maar anders had ik de TL op mn dak gehadquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
400 kratten keer 3,86. Reken maar uit.
En gezien je houding heb ik het idee dat dit niet de eerste keer is dat je dit soort grapjes uithaalt.
Nu ook, mag ik hopen. Anders zijn er namelijk méér mensen die hun werk niet goed doen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Normaal voer ik ze echt altijd prima in. Maar anders had ik de TL op mn dak gehad
Ik kom maar op 102 kratten uit, maargoed.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
400 kratten keer 3,86. Reken maar uit.
En gezien je houding heb ik het idee dat dit niet de eerste keer is dat je dit soort grapjes uithaalt.
Die zending waar jij die gemiste ladingdragers even stiekem bij wil stoppen, wordt met een beetje pech in het geheel niet gecrediteerd.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kom maar op 102 kratten uit, maargoed.
Maar hoe veel maat het nou uit? We zijn geen franchise ofzo. Niet dat je het dan opeens mag verwaarlozen. Maar 1 op de 100 keer zie ik echt het probleem niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die zending waar jij die gemiste ladingdragers even stiekem bij wil stoppen, wordt met een beetje pech in het geheel niet gecrediteerd.
hij gaf het nasanummer van een fust aan.. Ik had ook een paar fust op dolly (afboekingen.. Jajaja, die moeten eigenlijk op een rolly Zeg dat maar tegen de TL die afboekt ) en daar kon ik ze ook niet invoeren, met de melding ook het nasanummer van fust.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:51 schreef mujentas het volgende:
Je hebt het wel over een heleboel geld waar slordig mee om wordt gegaan. Financieel gezien maakt het een heleboel uit, met je eigen geld ga je toch ook niet zo onverantwoordelijk mee om?
Waarschijnlijk was het de rolly waar de voorraad niet van klopte.
Hoe dan ook, ik zou aan je teamleider vragen of hij de procedures en het tellen van de retouren opnieuw uit wilt leggen. Blijkbaar is dat nodig.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
hij gaf het nasanummer van een fust aan.
Het is mij zo uitgelegd door een TL . Sterker nog, hij voert alles in vanaf kantoor en scant daar vandaan ook terugquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik zou aan je teamleider vragen of hij de procedures en het tellen van de retouren opnieuw uit wilt leggen. Blijkbaar is dat nodig.
Boodschappen gratis meegeven als iets niet scant is overigens wel ah beleid.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, doe dat. Gaan ze controleren op het RC dan krijg je niet één maar twee ritten retour niet gecrediteerd. Ga jij nou maar eens eerst je werk volgens de regeltjes doen, dan mag je daarna gaan zeuren op het werk van anderen. Gekloot met CBL fust kost je (op papier) al snel in de duizenden euro's.
En hoe je het op had moeten lossen? Retouren laten staan tot de volgende rit, kun je in de tussentijd uitzoeken waar het probleem zit. Je geeft de boodschappen toch ook niet gratis mee aan de klant als er iets niet scant?
en dan vervolgens natuurlijk de voorraad niet rechtzettenquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:21 schreef exelletor het volgende:
[..]
Boodschappen gratis meegeven als iets niet scant is overigens wel ah beleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |