Alleen voor Yellowstone lijkt me ook wat overdrevenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wilde er wel heen, maar het was me te ver reizen toen ik er was. En ik vind het ook weer te veel van het goede om daarheen te gaan alleen voor Yellowstone.
Er zijn te veel andere plekken op de wereld waar ik ook nog wel een paar weken kan slijten, en die mij meer trekkenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alleen voor Yellowstone lijkt me ook wat overdrevenMaar je kunt het combineren met Denver, een stuk Canada, en het Noordwesten (Seattle/Portland/Glacier NP enz). Lijkt me zeker wel de moeite
Daar kan ik me wel weer wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Er zijn te veel andere plekken op de wereld waar ik ook nog wel een paar weken kan slijten, en die mij meer trekken.
Waar ga je heen?quote:
Wintersportquote:
Nice! Ik wil ook weer op vakantiequote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wintersportin Oostenrijk
maar de reis erheen heb ik nog niet zoveel zin in
Je hebt gelijk. De 4de.quote:
Lijken me ook wel interessante landenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel weer wat bij voorstellenZat gisteren een beetje te dromen over onze huwelijksreis volgend jaar. Voor het geval we niet genoeg geld hebben om weer naar de VS te gaan dan wordt het waarschijnlijk Aziė. Ik heb dus wat pakketreizen bekeken naar Sri Lanka, Vietnam en Thailand. Het liefst wil ik gewoon naar al die landen
Gewoon įlles inpakken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben altijd bang dat ik iets vergeeten dan zijn we onderweg en dan denk ik 'oh, dit was misschien wel handig geweest'
Tuurlijk heb ik gelijkquote:
Japan lijkt me ook zo gaaf, maar dat is echt gierend duurquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Lijken me ook wel interessante landen. Maar bij mij staan Indonesie en Japan bovenaan. Mijn vrouw wil naar Nieuw Zeeland, dat zie ik op zich ook wel zitten
.
Maar ik verwacht de komende 20 jaar geen geld te hebben.
Ben je ook zwanger danquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik gelijk
[..]
Japan lijkt me ook zo gaaf, maar dat is echt gierend duurNieuw Zeeland lijkt me ook heel tof maar ik zie heel erg op tegen zo'n lange vlucht
En dat laatste herken ik wel ja
Was het maar zo'n feestquote:
maar goed dat ik daar niet naar toe gaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Ze voorspellen komende week meer dan een halve meter sneeuw in flachau
Nee ik heb het over het laatste, 20 jaar geen geldquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestNee vliegangst
We hebben hier al een vijftigste daarvan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Ze voorspellen komende week meer dan een halve meter sneeuw in flachau
ik hier ook nuquote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
We hebben hier al een vijftigste daarvan.
Oh zoquote:Op zaterdag 24 januari 2015 07:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee ik heb het over het laatste, 20 jaar geen geld.
Weet je wel meteen waar het lek zitquote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik hier ook nu
Ik wilde eigenlijk even naar de dakgoot kijken vanochtend, lekt ergens een beetje. Maar met sneeuw en regen heb ik daar weinig zin in...
dat weet ik al, maar repareren gaat lastig als t water nog steeds van t dak afloopt door de smeltende sneeuwquote:
Dan ben je toch al buiten geweestquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:24 schreef wyccie het volgende:
De zon schijnt, supermooi weer. Ik zou naar buiten moeten gaan, maar ik zou wel kunnen slapen. Zo moe van het hardlopen.![]()
In verse sneeuw lopen is echt heerlijk.
Bij ons zitten de zegels er nog opquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag even getest hoe de sneeuwkettingen om de banden moeten, dat is een eitje, dus als ik ze volgende week nodig heb komt dat wel goed
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij ons zitten de zegels er nog op![]()
Veilg gearriveerd, weinig files, wel tyfusweer in NL toen we vertrokken. We waren voor vier uur op locatie
Als je meer wilt betalen ruil ik met liefde met je.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het aflossen van de studieschuld is nu ook voor mij begonnen. Heb wel een hogere aflossing ingesteld dan ndoig is, want met de 54,95 in de maand die zij voorstellen schiet het natuurlijk niet op
Veel plezier!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Veilg gearriveerd, weinig files, wel tyfusweer in NL toen we vertrokken. We waren voor vier uur op locatie
Jaah, wij waren vanmorgen al om 8u buiten, en de buren met hun hond en kinderen ook. Dikke pret.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:24 schreef wyccie het volgende:
De zon schijnt, supermooi weer. Ik zou naar buiten moeten gaan, maar ik zou wel kunnen slapen. Zo moe van het hardlopen.![]()
In verse sneeuw lopen is echt heerlijk.
ik hoop dat het volgende week met ons net zo gaat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kreeg een Burgernetmelding dat er een jongeman uit Arnhem vermist was, mogelijk gewond.quote:Op zondag 25 januari 2015 08:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Net meer dan een half uur een helikopter boven Arnhem, er zal wel weer eens wat te doen zijn![]()
Jammer dat de rest van de stad dat ook wakker van mag worden. ..
Goedemorgen![]()
uit de helikopter gevallen?quote:Op zondag 25 januari 2015 12:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kreeg een Burgernetmelding dat er een jongeman uit Arnhem vermist was, mogelijk gewond.
Dat krijg je ervan als je met het mes op tafel speelt.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:00 schreef Etcetera het volgende:
Zo, lekker avondje in Groningen las ik netPolitie heeft een met messende zwaaiende man neergeschoten en die isnu dood.
Ik ook!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Hier was de sneeuw tegen een uur of twaalf al grotendeels weg.
Ik zou zo graag ooit nog een keer een Calvin & Hobbes sneeuwtafereel maken.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:11 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb nu serieuze lekkage aan de dakkapel![]()
aangezien vandaag de laatste droge dag voor mn vakantie lijkt te worden ga ik vanmiddag maar eens met mn schoonvader het dak op, kijken of het te verhelpen is vandaag...
als het iets simpels is dat ik zelf op kan lossen is dit de goedkoopste oplossing, a la minute een dakdekker/timmerman in laten vliegen kan altijd nog, maar kost ook meteen serieus geld helaas.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:15 schreef Puala het volgende:
[..]![]()
Wel tof dat je zelf het dak op gaat om dat op te lossen![]()
Ik kijk naar buiten bij mijn dakkapel kwam ik achterAllemaal hele kleine gaatjes, maar ik snap ineens waarom het gordijn daar altijd wappert als het waait
Dat is beide wel zelf op te lossen inderdaadquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als het iets simpels is dat ik zelf op kan lossen is dit de goedkoopste oplossing, a la minute een dakdekker/timmerman in laten vliegen kan altijd nog, maar kost ook meteen serieus geld helaas.
ik hoop gewoon op wat losgewaaid lood en of een scheef pannetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |