Volgens mij is dit Braziliaans jiujitsu en geen judo. Eigenlijk weet ik het wel zeker.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)isje_met_talent.html
Beelden van Rhona als kind.
Met judo had ze een ippon tegen gekregen en was de wedstrijd voorbij (nadat ze op haar rug viel).quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij is dit Braziliaans jiujitsu en geen judo. Eigenlijk weet ik het wel zeker.
rondadon | 23-01-15 @ 09:07 | + -4 -
twitter:arielhelwani twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 14:18:35Poland main event will be Mirko Cro Cop vs Gabriel Gonzaga 2. 4/11. reageer retweet
Ik twijfel ook, ik zie Davis het wel winnen.. maar iemand die zelf ook wrestling heeft, meer power en sneller is.. Dat wordt lastig voor hem, zagen we ook in het gevecht tegen Rashad. Nou zit Bader niet op Rashad zijn niveau maar qua stijl..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Akira Corassani - Sam Sicilia
Phil Davis - Ryan Bader
Dan Henderson - Gegard Mousasi
Alexander Gustafsson - Anthony Johnson
Akira en Sicillia vind ik beiden niet echt indrukwekkend, dus die zie ik als 50/50. Sicillia heeft tenminste nog een finish op zijn naam staan, dus die krijgt de pick.
Bader is een gok tegen beter weten in. Davis zou van hem moeten winnen, maar ik hoop op een mooie TKO van Bader. Mousasi is veel te goed voor Henderson en wint een makkelijke UD. Gustafsson is te slim om fouten te maken tegen Johnson, hoewel Johnson altijd een lucky KO kan scoren.
She wants the D....quote:
Ah yes... Die had hij ook in de Road to the Octagon aan.quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Is er iemand van ons in Stockholm btw ????
Heeft Davis uberhaubt ooit een (T)KO gescoord?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Alexander Gustafsson vs. Anthony Johnson
Gegard Mousasi vs. Dan Henderson
Phil Davis vs. Ryan Bader
Akira Corassani vs. Sam Sicilia
Rumble zou nog wel eens verrassend uit de hoek kunnen komen.
Leuke odds op Davis by KO, dus ik smijt er wat euri tegenaan
In 2009 tegen een nobodyquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft Davis uberhaubt ooit een (T)KO gescoord?
Dacht dat je gestopt wasquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:15 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
In 2009 tegen een nobody
But I got this feeling.....
Ik zou ook graag naar Berlijn gaan dit jaar, maar even kijken hoe het uitkomt qua werk en cash.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik wil waarschijnlijk naar Berlijn dit jaar maar of daar een UFC event bij komt weet ik nog niet.. Wilde waarschijnlijk een last minute doen.
Ga je dan weer alleen? Of gaat je vriendin mee?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:16 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik zou ook graag naar Berlijn gaan dit jaar, maar even kijken hoe het uitkomt qua werk en cash.
Plannig trip naar Vegas voor UFC 189 is namelijk in volle gang![]()
Not sure yet, denk het nietquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je dan weer alleen? Of gaat je vriendin mee?
Ga je toch alleen!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
Even gekeken tickets voor Stockholm komen zo rond de 200euro, ik weet niet of ik er dat voor over heb (met soort gelijke prijzen in Berlijn) maar ik weet haast zeker dat mijn vriendin dat er niet voor over heeft dus dat zal hem niet worden
Nee, als we gaan, dan is het plan om samen naar Berlijn te gaanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ga je toch alleen!
Nee als de line-up in Berlijn top is ga ik het proberen, anders duw ik dat geld in het spaarpotje
Pfff balen man! Hoop dat je er nog mooi op tijd bent en een leuke tijd hebt!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
M'n Stockholm trip half in duigen vanwege de onverwachtse kut ijzel. Had vanmorgen moeten vliegen maar was (net) niet meer op tijd omdat het treinverkeer naar Schiphol helemaal plat lag. Nu is het gratis overgeboekt naar een vlucht vanavond... kom ik pas aan als het eerste gevecht begint
. De main card halen moet geen probleem zijn maar echt balen dat ik niet nog een halve dag in die omgeving heb kunnen doorbrengen. Had graag wat bekende vechters tegen het lijf willen lopen of praatje gemaakt met andere fans in de omliggende cafeetjes. Nu is het echt alleen maar voor het evenement zelf want na de main event plof ik in bed waarschijnlijk
RK, dat is echt balen, beetje worst case scenario zeg!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
M'n Stockholm trip half in duigen vanwege de onverwachtse kut ijzel. Had vanmorgen moeten vliegen maar was (net) niet meer op tijd omdat het treinverkeer naar Schiphol helemaal plat lag. Nu is het gratis overgeboekt naar een vlucht vanavond... kom ik pas aan als het eerste gevecht begint
. De main card halen moet geen probleem zijn maar echt balen dat ik niet nog een halve dag in die omgeving heb kunnen doorbrengen. Had graag wat bekende vechters tegen het lijf willen lopen of praatje gemaakt met andere fans in de omliggende cafeetjes. Nu is het echt alleen maar voor het evenement zelf want na de main event plof ik in bed waarschijnlijk
Bedankt!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:31 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Pfff balen man! Hoop dat je er nog mooi op tijd bent en een leuke tijd hebt!
Ik vlieg morgen pas aan het begin van de avond terug dus wellicht kom ik nog wel wat fighters tegen jaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
RK, dat is echt balen, beetje worst case scenario zeg!
Ik duim voor een spetterende main card! Blijf je zondag ook nog?
Er zijn genoeg fighters die nog een dagje hangen blijven.. mss loop je zo toch nog iemand tegen het lijf. Of je zou al moeten uitvogelen in welk hotel de fighters verblijven en ze na het event in de lobby opwachten..
De sfeer zal geweldig zijn afgaande op de setting zoals het stadion er nu bij ligt.. dat gaat niemand je meer afnemen!
Laat ons wat weten als je terug bent!
Balen manquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
95% zeker live kijkenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:21 schreef THEFXR het volgende:
nog mensen die live gaan kijken of allemaal morgen downen?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Bedankt!
[..]
Ik vlieg morgen pas aan het begin van de avond terug dus wellicht kom ik nog wel wat fighters tegen ja. Ik zit in een goed hotel op steenworp afstand van de Tele2 arena en het zou me niet verbazen als daar ook fighters verblijven. Ik hoop het iig
. Dit is overigens m'n 3e UFC event maar de vorige 2 waren Fight Nights dus deze is veruit de belangrijkste.
Naast de main event en de sfeer daaromheen zie ik ook erg uit naar Hendo vs Mousasi. Mousasi is m'n favoriete NL fighter en door Hendo ben ik MMA gaan houden na het zien van zijn KO op Bisping. Ik zal zeker laten weten hoe het gegaan is als ik terug ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |