Volgens mij is dit Braziliaans jiujitsu en geen judo. Eigenlijk weet ik het wel zeker.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)isje_met_talent.html
Beelden van Rhona als kind.
Met judo had ze een ippon tegen gekregen en was de wedstrijd voorbij (nadat ze op haar rug viel).quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij is dit Braziliaans jiujitsu en geen judo. Eigenlijk weet ik het wel zeker.
rondadon | 23-01-15 @ 09:07 | + -4 -
twitter:arielhelwani twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 14:18:35Poland main event will be Mirko Cro Cop vs Gabriel Gonzaga 2. 4/11. reageer retweet
Ik twijfel ook, ik zie Davis het wel winnen.. maar iemand die zelf ook wrestling heeft, meer power en sneller is.. Dat wordt lastig voor hem, zagen we ook in het gevecht tegen Rashad. Nou zit Bader niet op Rashad zijn niveau maar qua stijl..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Akira Corassani - Sam Sicilia
Phil Davis - Ryan Bader
Dan Henderson - Gegard Mousasi
Alexander Gustafsson - Anthony Johnson
Akira en Sicillia vind ik beiden niet echt indrukwekkend, dus die zie ik als 50/50. Sicillia heeft tenminste nog een finish op zijn naam staan, dus die krijgt de pick.
Bader is een gok tegen beter weten in. Davis zou van hem moeten winnen, maar ik hoop op een mooie TKO van Bader. Mousasi is veel te goed voor Henderson en wint een makkelijke UD. Gustafsson is te slim om fouten te maken tegen Johnson, hoewel Johnson altijd een lucky KO kan scoren.
She wants the D....quote:
Ah yes... Die had hij ook in de Road to the Octagon aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |