Hehehe. Ja hoor. Heb je lekker geslapen ?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nu wel, want er post tenminste iemand.
Met jou?
Jawel hoor. Jij ook?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hehehe. Ja hoor. Heb je lekker geslapen ?
Volgens mij heb ik niet gedroomd vannacht.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
JaWeet je nog waar je over gedroomd hebt ?
Volgens mij wordt er gezegd dat je elke nacht droomt maar dat je het niet altijd meer kan herinneren. Ik weet ook niet wat ik gedroomd hebt vannachtquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niet gedroomd vannacht.
Dat vroeg ik me ook al af... Een droom vergeet je meestal heel snel. Of het moet wel een nare of juist een hele mooie zijn geweest.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er gezegd dat je elke nacht droomt maar dat je het niet altijd meer kan herinneren. Ik weet ook niet wat ik gedroomd hebt vannacht
Dat is heel raar. Wat denk je dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:56 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb gewoon bijna 11 uur lang geslapen en ben nog steeds moe. Toch maar eens een keer naar de dokter denk ik.
Ik denk dat mijn bloedspiegel op diverse fronten niet helemaal oké is.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is heel raar. Wat denk je dan?
Door medicijnen ofzo?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn bloedspiegel op diverse fronten niet helemaal oké is.
Nou hopen dat het meevalt dan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die tellen ook wel mee, maar ik zal ongetwijfeld een tekort aan het een en ander hebben.
Oh, het is niet levensbedreigend hoor. Ik moet gewoon veel beter aan mijn gezondheid gaan denken.quote:
Same here:pquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, het is niet levensbedreigend hoor. Ik moet gewoon veel beter aan mijn gezondheid gaan denken.
Zal een vitamine B en D tekort hebben.
Ik heb een winterdipje. Ben allang blij dat ik een normale nacht heb gemaakt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:53 schreef Webschip het volgende:
Ik denk dat Elfletterig alleen over elfletterige zaken droomt.
Een winterdip kan ook. Ik kwam er deze week achter dat ik daar last van heb. Gaat gelukkig alweer de goede kant op. De frisse buitenlucht opzoeken - ik weet het, een raar advies aan een FOK!'er - schijnt te helpen....quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, het is niet levensbedreigend hoor. Ik moet gewoon veel beter aan mijn gezondheid gaan denken.
Zal een vitamine B en D tekort hebben.
Ik hoef niet te googlen, ik ben wat dat betreft een halve artsquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Same here:p
Dacht 2 jaar geleden dat ik suikerziekte had. Je moet ook niet gaan googelen:P Dat was gelukkig niet zo. wel pfeiffer..
Ik moet sowieso meer naar buitenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een winterdip kan ook. Ik kwam er deze week achter dat ik daar last van heb. Gaat gelukkig alweer de goede kant op. De frisse buitenlucht opzoeken - ik weet het, een raar advies aan een FOK!'er - schijnt te helpen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |