Schokkend nieuws hier, mensen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik hoef niet te googlen, ik ben wat dat betreft een halve arts
[..]
Ik moet sowieso meer naar buiten
Misschien valt het wel allemaal mee.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, het is niet levensbedreigend hoor. Ik moet gewoon veel beter aan mijn gezondheid gaan denken.
Zal een vitamine B en D tekort hebben.
Gewoon appeltje eten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die tellen ook wel mee, maar ik zal ongetwijfeld een tekort aan het een en ander hebben.
Laat het maar gauw zomer worden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een winterdipje. Ben allang blij dat ik een normale nacht heb gemaakt.
Over zomer gesproken, waar is ons zonnetje eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Laat het maar gauw zomer worden.
Zonnetje schijnt altijd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over zomer gesproken, waar is ons zonnetje eigenlijk?
Is -ie het hebben van een leven aan het veinzen?
Hier nietquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:16 schreef Specularium het volgende:
Mensen die buiten komen,.
Overal kutsneeuw,.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schokkend nieuws hier, mensen.![]()
"FOK!'er ontdekt dat hij meer naar buiten moet"
Stop de persen
Appeltje, banaantje, danoontje, konijnenvoer en liters buitenlucht.quote:
Mjah een rondje lopen met Swift vind ik wel leuk ja.. Met Donja is een stuk minder, die moet je echt in de gaten houden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:19 schreef Webschip het volgende:
Swift en Donja uitlaten? is dat geen idee, Yoki?
Loopt Donja dan wegquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah een rondje lopen met Swift vind ik wel leuk ja.. Met Donja is een stuk minder, die moet je echt in de gaten houden.
Maar ik ben een beetje heel erg uitgekeken op wandelen, terwijl dit heel hip gaat worden dit jaar. Maar ik ga gewoon weer beginnen met fietsen.
Dat is natuurlijk vervelend...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat wil nog wel eens gebeuren ja.
Je bedoelt vast niet de sneeuwgoden?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:36 schreef Mutant01 het volgende:
Ah ik lees dat onze grote blanke vrienden bezig zijn geweest in Almere.
Nee, de PVV-adepten die het gemunt hebben op oudere dames.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bedoelt vast niet de sneeuwgoden?
Offtopic hier.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, de PVV-adepten die het gemunt hebben op oudere dames.
Snel, de mond snoeren! Can't be told!quote:
Nee hoor, zoek hier maar lekker een ander topic voor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Snel, de mond snoeren! Can't be told!
Oud nieuws....quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:36 schreef Mutant01 het volgende:
Ah ik lees dat onze grote blanke vrienden bezig zijn geweest in Almere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |