quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:20 schreef Mani89 het volgende:
Yasmin komt uit de kast als dikke vrouw, van harte gefeliciteerd.
quote:
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd volslank maar andere vinden mij dik.
quote:
Die zijn te groot voor op het scherm...quote:
Veel beter, ik ben trots op jequote:
Oops...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:29 schreef hugecooll het volgende:
Maar dan wel 'die vraagteken'
Ik ben nog niet trots
Dat vind ik maar lelijk eigenlijk, esthetisch niet verantwoordquote:
Dittequote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn te groot voor op het scherm... <---
Je moet er wel rekening mee houden dat de meerderheid in deze TS allochtoon is. Ik denk ik zeg het alvast.quote:
Nieuwe aanwas :0quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet er wel rekening mee houden dat de meerderheid in deze TS allochtoon is. Ik denk ik zeg het alvast.
quote:
Dit op één boterham?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Lekker hoor, witte boterham met een pot nutella
Iets kleiner potje.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit op één boterham?
[ afbeelding ]
Niet gek dat je een dikkertje bent
Waarom niet? Je bent toch niet onzeker?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar foto's van gaan plaatsen?
Tuurlijk wel. Al dat overtollige vet hoeft niet echt op de foto ofzo.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent toch niet onzeker?
Van de zomer heb ik het één keer gevonden ergens in Zuid-België, kan er weinig info over vindenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeh die heb ik nog niet gezien. Waar verkopen ze dit?
Jammer. Het ziet er namelijk wel super lekker uit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de zomer heb ik het één keer gevonden ergens in Zuid-België, kan er weinig info over vinden
http://www.vmt.nl/nl-NL/N(...)t_video-140312103206
Is het ookquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer. Het ziet er namelijk wel super lekker uit.
Misschien verkoopt Nutella beter in België?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het ook
Maar als ik zo eens rondkijk is het wel een mysterie waarom ze het verkochten in België
Dat sowieso, maar het wordt momenteel alleen nog maar voor Italië geproduceerdquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien verkoopt Nutella beter in België?
Enige optie is dus emigreren naar Italië.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het wordt momenteel alleen nog maar voor Italië geproduceerd
Ach welnee joh, nergens voor nodig. Ken hele knappe vollere dames.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Al dat overtollige vet hoeft niet echt op de foto ofzo.
Je hebt heel veel van dat vergelijkbare spul wat ze vaak in kleine buitenlandse winkeltjes verkopen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeh die heb ik nog niet gezien. Waar verkopen ze dit?
Echt? Ik niet namelijkquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach welnee joh, nergens voor nodig. Ken hele knappe vollere dames.
Die laatste fotoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je hebt heel veel van dat vergelijkbare spul wat ze vaak in kleine buitenlandse winkeltjes verkopen.
[ afbeelding ]
Hmmmm, faggots!
[ afbeelding ]
Wanneer gaan we?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Enige optie is dus emigreren naar Italië.
Niet vergelijkbaar maar wel erg lekkerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je hebt heel veel van dat vergelijkbare spul wat ze vaak in kleine buitenlandse winkeltjes verkopen.
[ afbeelding ]
Hmmmm, faggots!
[ afbeelding ]
Negatieveling.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah denk net er over na. En in mijn omgeving ken ik ze dus echt niet.
Okquote:
Slim ja. Denk je dat je hem vandaag nog kan verkopen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Okwel eerst even mijn huis verkopen, heb geen zin om daar onder een brug te gaan wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |