SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, dragen, maar waarmee dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar moet ik op letten bij het kopen van een doek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke verschillende soorten knopen zijn er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat trek ik mijn kindje aan in de draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door DevilsAndDust op 23-01-2015 14:39:54 ]Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
beter zo de info, willen we nog een lijst met ergonomische dragers?Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.![]()
Kan iemand een consulente aanraden voor een pasconsult? Ik wil graag dragers uitproberen vanaf maat 80 en ik zag dat Dragen Enzo bijv Wompat, Tula en R&R in huis heeft, maar ik ben ook benieuwd naar een Emeibaby bijvoorbeeld.
Voor een thuisbezoek zou het omgeving Rotterdam moeten zijn, maar als het op locatie kan zijn we natuurlijk wat flexibeler![]()
![]()
Hij wil even niet laden nu, maar daar staan toch alleen adressen op? Als iemand een goede ervaring heeft met iemand ben ik daar wel in geīnteresseerd iigquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:20 schreef WupWup het volgende:
Staat dat niet op de website van de vdc?
En die OP!![]()
![]()
En met dank aan JufMariska vanaf heden ook mét banner.Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Yes!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
Mooi hoor!!!![]()
Mariska, heb jij die foto van draagjuf W ook gemaakt?Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end![]()
Liefheb je een andere tula?
Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Ze passen echt zo lang in de baby idd! Mijn midi past nog heel goed in de Toddler.Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Wow, die doek linksboven in de banner, dat is Kleurdoos volgens mij, wat een mooie doek!!Welke is dat?
Ik lees hier mee, want ik wil ook graag mijn in juli te verwachten baby gaan dragen. Ik wil beginnen met een goed betaalbare beginnersdoek, om te kijken of het wat voor mij is. Ik heb een beetje rondgekeken en kwam de doeken van Little Frog tegen. Hoe zijn die, zou dat een geschikte doek voor mij zijn?
En kent er iemand een winkel omgeving Den Haag waar ze (deze) doeken verkopen?No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:55 schreef Moppert het volgende:
Ze passen echt zo lang in de baby idd! Mijn midi past nog heel goed in de Toddler.
Voor M begint het nu een beetje krap te worden (met verbreders) maar die heb ik er ook nog een tijd ingepropt inderdaad.![]()
Er valt mee te dragen maar het zijn niet de meest fijne en geweldige doeken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:59 schreef Mariposas het volgende:
Ik lees hier mee, want ik wil ook graag mijn in juli te verwachten baby gaan dragen. Ik wil beginnen met een goed betaalbare beginnersdoek, om te kijken of het wat voor mij is. Ik heb een beetje rondgekeken en kwam de doeken van Little Frog tegen. Hoe zijn die, zou dat een geschikte doek voor mij zijn?
En kent er iemand een winkel omgeving Den Haag waar ze (deze) doeken verkopen?
Het is wel te voelen dat ze in de lagere prijsklasse vallen zeg maar. Terwijl je dat bij yaro niet hebt.
Burdie is er dacht ik wel blij mee![]()
Er zijn maar weinig winkels waar je doeken kan kopen.
De winkels die ik ken zitten in amsterdam, groningen, en eindhoven.
Dan kan je nog naar een inloopochtend van dragenenzo en verder hebben webshops soms inloopochtenden.Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Hip & Groen
Edisonstraat 113
5621 HM EindhovenToen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Je kunt naar t borstvoedingscentrumquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:59 schreef Mariposas het volgende:
Wow, die doek linksboven in de banner, dat is Kleurdoos volgens mij, wat een mooie doek!!Welke is dat?
En kent er iemand een winkel omgeving Den Haag waar ze (deze) doeken verkopen?
http://www.haagsborstvoedingscentrumvitanova.nl/Winkel/winkel.htm
Daar hebben ze ook ochtenden met een consulente geloof ik en doeken om te proberen en kopen.Kwak![]()
Sommige draagconsulenten hebben ook inloopochtenden waar je doeken kunt voelen enzo. Het is dus geen echt consult maar wel een soort kennismaking met doeken en dragers.
Ik heb trouwens een LF en die bevalt best goed.
Hoppediz en Yaro zijn ook niet zo heel duur geloof ik.![]()
Yaro is ook zo rond de 50 en hoppediz idd ook
Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Haha ja! Hoewel ik eigenlijk vrijwel alleen nog maar de Ellevill pak tegenwoordig... die is met wol en heerlijk soepel. De LF die wij hebben, vind ik meer voor de lente/zomer.quote:![]()
Thanks voor de suggesties. Ik zal eens kijken voor zo'n inloopochtend, vind ik wel wat laagdrempeliger dan meteen een consult. Of iets op afspraak waarbij ik me dan verplicht voel iets te kopen.![]()
En zal ook kijken naar een Yaro of Hoppediz. Zomerdoek is op zich wel prima voor een zomerkindje voor in het begin.
Grappig, ik ken Nathalie van Hip & Groen nog van heel vroeger van de paardenwereld en Bokt.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante![]()
ik ben zo es filmpjes aan het kijken en ik vroeg me af wat nou het voordeel is van een FCC ten opzichte van een FWCC? Ik kan het uit het filmpje niet opmaken, maar heb hier vaker gelezen dat het fijner zou zijn?
Oh en ik vroeg me af waar je Yaro's vindt voor 50 euro, overal waar ik kijk zijn ze duurder (ja, niet in minimaatjes maar daar heb ik niks aan)
disclaimer![]()
Je kan hem voorknopen, en je kind er tussendoor in en uitdoen. heb vanmorgen Melle er bij m en S uitgehaald en weer ingedaan zonder tussendoor strakker of losser te hoeven doenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben zo es filmpjes aan het kijken en ik vroeg me af wat nou het voordeel is van een FCC ten opzichte van een FWCC? Ik kan het uit het filmpje niet opmaken, maar heb hier vaker gelezen dat het fijner zou zijn?
En ik vind het fijner omdat ik geen grote lap over de zijkant van mn borsten heb lopen.Kwak![]()
de goedkoopste yaro's zijn 49,00 ¤ incl. Btw voor een 6 en 55,00 ¤ incl. Btw voor een 7.
Slingomama.nlToen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
ah ja, nu zie ik het! Zat op ooiebeest te kijken, die hebben minder keusquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:14 schreef Moppert het volgende:
de goedkoopste yaro's zijn 49,00 ¤ incl. Btw voor een 6 en 55,00 ¤ incl. Btw voor een 7.
Slingomama.nl
Ga overigens niks aanschaffen, ik vind dat ik mijn LF eerst minimaal 15 keer in het openbaar moet hebben gebruiktIk heb voor een appel en een ei wat beenwarmers op chinabay besteld, dus als die binnen zijn ga ik het wat meer doen.
Oh, en lelijk draagvest hoeft niet. Voor 14 euro koop je bij Primark een hooded zipvest in een maatje te groot, werkt ook prima en is minder lelijk
disclaimer
Forum Opties Forumhop: Hop naar: