quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:37 schreef Abed het volgende:
Ik ga gewoon een dagje rondlopen en bekijken
Je bent niet op zoek naar iets nieuws?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:37 schreef Abed het volgende:
TS begint.
Ik ga gewoon een dagje rondlopen en bekijken, de R1 is verkocht dus waarschijnlijk met een traan.
Geen motorrijbewijs?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:14 schreef Tamashii het volgende:
Lijkt me best vet. Gewoon om te kijken.
Nee, wil ik wel graag nog een keer behalen. Heb nog niet heel lang mijn autorijbewijs.quote:
Je kunt op hetzelfde theoriecertificaat je A ook halen hequote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, wil ik wel graag nog een keer behalen. Heb nog niet heel lang mijn autorijbewijs.
Niet als je effe kaarten wint in het win topic heahquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik ga, heb wat spullen nodig maar de korting zal wel minder zijn dan de entreekosten.
Winacties lukken toch nooit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet als je effe kaarten wint in het win topic heah![]()
Wat heb je nodig dan?
Kwestie van een beetje scherp zijn; zó moeilijk zijn de vragen nou ook weer niet; je weet waar ze vandaan komen, dus één avondje inlezen en je hebt al een voorsprong op de restquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Winacties lukken toch nooit.
Ik wil andere handschoenen, een kentekenplaat houder en een kleine reflector die ik daar onder kan maken. En nog een soort LED-kentekenverlichting voor erboven.
Ik heb al een beugel waar mijn plaat en knipperlichten op zitten, wil een plastic kentekenplaat houder zodat ik geen gaten in de plaat hoef te maken. En daaronder dan een reflector.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kwestie van een beetje scherp zijn; zó moeilijk zijn de vragen nou ook weer niet; je weet waar ze vandaan komen, dus één avondje inlezen en je hebt al een voorsprong op de rest![]()
Je zoekt dus een tail tidy setje met een LED erboven.. Hmm..
https://www.louis.de/arti(...)026768?list=41050597
zoiets?
Ah ok, ja dan ben je inderdaad voor een paar tientjes klaar, maar dan kun je nog steeds voor een toffe handschoenen-deal die kant op toch? En een dagje mooie brommers kijken is ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik heb al een beugel waar mijn plaat en knipperlichten op zitten, wil een plastic kentekenplaat houder zodat ik geen gaten in de plaat hoef te maken. En daaronder dan een reflector.
Dat wordt shoppen daarna dusquote:Op zondag 25 januari 2015 11:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb op de eerste dag van de beurs mijn AVD-examen.
Ja, ik wil daar een pak en zomerhandschoenen scoren. Als het goed is, is mijn uitrusting dan compleet. Duur geintje dat motorrijden.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wordt shoppen daarna dus.
Veel succes alvast!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |