Iets totaal anders dan de gecommerciëelde voorbeelden uit de TT. Die hingen aan de lippen van de platenmaatschappijen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:15 schreef Stratocruiser het volgende:
In de jaren '80 en begin '90 vond ik radio nog leuk om naar te luisteren, verschillende programma's met ieder hun eigen thema/genre: Ronflonflon, Stoffer en Benz, Villa 65, Nozems a Gogo, Mr Lee enz.
Mis het regelmatig, als ik de radio van nu hoor. De hele dag meer van hetzelfde. Er was trouwens op 3FM (de Paul van der Lugt-tijd, halverwege '90) begin van de avond een EO-programma, weet niet meer hoe dat heette. Het nummer "Jesus Freak" van DC Talk werd grijsgedraaid.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iets totaal anders dan de gecommerciëelde voorbeelden uit de TT. Die hingen aan de lippen van de platenmaatschappijen.
Jouw voorbeelden waren echte radio. Onafhankelijk van de platenmaatschappijen en pluggers en grote publiek en luistercijfers. Walgelijke radio was dat van de Tros en Veronica. De grootste gemene deelder.
Raufaser, Rocktempel, De Noen-show, Verukkelijke 15, De Wilde Wereld, Vuurwerkkkkkkkkkkkkkk, Popkrant, Nozems a go go. Dat waren de helden.
Sppor 7, van 19 tot 21 uur. Was na de Avondspits en later Kort en Klein. Dus ging de radio uit, want EOquote:Op zondag 25 januari 2015 22:36 schreef Stratocruiser het volgende:
[..]
Mis het regelmatig, als ik de radio van nu hoor. De hele dag meer van hetzelfde. Er was trouwens op 3FM (de Paul van der Lugt-tijd, halverwege '90) begin van de avond een EO-programma, weet niet meer hoe dat heette. Het nummer "Jesus Freak" van DC Talk werd grijsgedraaid.
Daarvoor Hanneke Kappen.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:36 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Henk Westbroek met Vara's Vuurwerk![]()
De Chilli Peppers kwamen op woensdagmiddag even langs. Speelden gewoon een uur live in Nozems a Go Go.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:46 schreef MPC60 het volgende:
Lekker youtuben naar je ouwe helden man, kom je waarschijnlijk dingen tegen die je nooit gezien hebt.
Ik ben een jongere generatie maar ik miss bv villa 65.
Spoor 7 inderdaad! Waar ik ook wel eens naar luisterde (maar eigenlijk niet zo boeiend vond) was "het weeshuis van de hits", Nachtwacht en later Pyjama FM.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:21 schreef Djeez het volgende:
[..]
Sppor 7, van 19 tot 21 uur. Was na de Avondspits en later Kort en Klein. Dus ging de radio uit, want EO
Weeshuis van de Hitsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:16 schreef Stratocruiser het volgende:
[..]
Spoor 7 inderdaad! Waar ik ook wel eens naar luisterde (maar eigenlijk niet zo boeiend vond) was "het weeshuis van de hits", Nachtwacht en later Pyjama FM.
Deed van Bruggen ook niet de Breakfast Club op 3FM?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weeshuis van de HitsHet zoontje van Peter van Bruggen. Hoe oud zal ie inmiddels zijn =
±P
Ja. Je mag googlen op de pijnlijke actie.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:59 schreef Stratocruiser het volgende:
[..]
Deed van Bruggen ook niet de Breakfast Club op 3FM?
De aanleiding wel, maar deze actie was gewoon kansloos. Wat moesten die Duitsers in vredesnaam met die kaarten? Waarvan we met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen stellen dat er geen één beland is bij de kaalkoppen die uiteindelijk die kaartenactie mogelijk maakten, om het zo te zeggen. Maar hadden ze in Hilversum erop gerekend dat er net zoveel kaarten terug zouden komen met Ich auch?quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:04 schreef Stratocruiser het volgende:
"Ik ben woedend"? Is me helemaal ontgaan toen, blijkbaar. Best heftig als je dat zo leest.
Samen met Jeanne Kooijmans, die tegenwoordig het Theater van het Sentiment presenteert op Radio 5. Zelf is Van Bruggen met pensioen, de laatste zender waarvoor hij werkte, Radio 6, zal op korte termijn hetzelfde doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:59 schreef Stratocruiser het volgende:
[..]
Deed van Bruggen ook niet de Breakfast Club op 3FM?
Met bijvoorbeeld een soort van Ronflonflon (avec Jacques Plafond) hoef je nu in elk geval niet meer aan te komen bij de zendercoördinator (iets wat er volgens mij in die tijd nog niet was*).quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:15 schreef Stratocruiser het volgende:
In de jaren '80 en begin '90 vond ik radio nog leuk om naar te luisteren, verschillende programma's met ieder hun eigen thema/genre: Ronflonflon, Stoffer en Benz, Villa 65, Nozems a Gogo, Mr Lee enz.
Hoe ging dat ook al weer?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weeshuis van de HitsHet zoontje van Peter van Bruggen. Hoe oud zal ie inmiddels zijn =
±P
quote:Puntje puntje puntje
Dat ik mijn pappie en mammie niet ken
Maar dan ga ik slapen en denk aan jou
En weet dat er iemand is die van mij houd.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 06:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoe ging dat ook al weer?
[..]
![]()
Gevonden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |