quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Normaal en korporaal in 1 zin

" Iedereen is gek behalve ikquote:Op zondag 25 januari 2015 09:16 schreef ErwinRommel het volgende:
De arrogantie hahahaha
http://www.nu.nl/ondernem(...)phouders-lossen.html

Daar komt het wel op neer ja hahahahaquote:

Ik, is een goede docu.quote:Op zondag 25 januari 2015 09:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Heeft iemand de BBC docu The Death of Former Yugoslavia gezien? Is 6 delig
Ik heb die (bewust) nog niet gezien. Wil jullie menig weten voordat ik me daaraan ga wagen.

Thanks. Ik overweeg het te kijken vandaag.quote:

Is een van de betere docu's, het laat ook de hele aanloop naar het conflict zien. Maar dat is de BBC wel toevertrouwd.quote:Op zondag 25 januari 2015 10:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Thanks. Ik overweeg het te kijken vandaag.
Ben nu een week vrij van shag. Zit nu aan de Justfog e-smoker. Bevalt me meer dan uitstekend.

Nu ja, de eerste 3 dagen niet te genieten. Daarna ging het wel.quote:Op zondag 25 januari 2015 10:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is een van de betere docu's, het laat ook de hele aanloop naar het conflict zien. Maar dat is de BBC wel toevertrouwd.
Ah, zonder moeite? Was bij mij wel.

Dan zit je met die docu wel goed.quote:Op zondag 25 januari 2015 10:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, de eerste 3 dagen niet te genieten. Daarna ging het wel.
Die docu, de gehele aanloop, daar gaat het mij om. Dat conflict weet ik wel. De aanloop. Die wil ik nog eens herbeleven. Exact weten, is mij niet meer duidelijk.

niks doen is het deviesquote:Op zondag 25 januari 2015 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg koorknaapjes, gaan jullie nog iets interessants doen op deze druilerige zondag?

Bretels!!!!quote:Op zondag 25 januari 2015 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
En wat zijn de laatste must-have gadgets voor tijdens diensttijd?

Aan mn golfje sleutelen :pquote:Op zondag 25 januari 2015 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg koorknaapjes, gaan jullie nog iets interessants doen op deze druilerige zondag?

Ik ga zo denk ik nog wat C4 op een jeep plakkenquote:Op zondag 25 januari 2015 10:45 schreef jitzzzze het volgende:

de wereld op z'n kop toch? De c1000 die tegen de ah en jumbo zegt dat ze de prijzen moeten verhogen.quote:Op zondag 25 januari 2015 09:16 schreef ErwinRommel het volgende:
De arrogantie hahahaha
http://www.nu.nl/ondernem(...)phouders-lossen.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |