Ja ligt natuurlijk ook aan het systeem ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:55 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Nee, maar het is me de laatste tijd niet zo vaak gelukt. Neymar en Cuadrado op de flanken lopen ook 12 en 13 uit 25.
Ah ok.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb deze al heMoet m nog wat upgraden, maar ik zoek dus een team voor ernaast
Zelfde formatie. Denk een hybrid verder want er is geen league die zo goed aan mn eisen voldoet als de Serie A, maar die heeft verder matige spitsenquote:
Echt héquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zelfde formatie. Denk een hybrid verder want er is geen league die zo goed aan mn eisen voldoet als de Serie A, maar die heeft verder matige spitsen
Die Abraham zou ook Dante of Boateng mogen zijnquote:
Kan ook maar ik vond dat linkje zo mooi.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Abraham zou ook Dante of Boateng mogen zijn
Abraham is wel goed hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Abraham zou ook Dante of Boateng mogen zijn
Weet ik veel wat het budget was.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Plausibel met een budget van 40k.
Maar Naldo + Gustavo is welquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Plausibel met een budget van 40k.
Geen ervaringen mee, maar ik zag geregeld klachten over Naldo voorbij komen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar Naldo + Gustavo is welKan altijd beginnen met de NIF
Is ook een kut verdediger, maar een valide cb voor haaibridsquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen ervaringen mee, maar ik zag geregeld klachten over Naldo voorbij komen.
DutchSL wssquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen ervaringen mee, maar ik zag geregeld klachten over Naldo voorbij komen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mwah lastig te omschrijven... Snel genoeg, maar niet zwak. Goede shooting en balbeheersing. Hij is natuurlijk ook gewoon 84 rated. Rondon en Ramos vond ik niets. Jackson kan ik niet echt een sterk team mee bedenken in 41212(2).
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |