abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149203789
Maandag met Zoë naar het cb. Ik ben zo benieuwd wat ze weegt en welke lengte. Eens kijken of ze dicht bij onze metingen zit.

Ook krijgt ze een prikje. Heeft iemand daar al last van gehad in de zin van koorts of zo?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:17:36 #127
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_149203814
Iemand die er heel, heel erg rijk mee is geworden ;)
pi_149203866
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:17 schreef Kyara het volgende:
Iemand die er heel, heel erg rijk mee is geworden ;)
Kielhalen :(
pi_149204889
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:14 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik word echt gek van die achterlijke filmpjes :(
Play doh welke debiel zet dat dan weer op Youtube :(
Vlak de filmpjes over Kinder Surprises niet uit.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_149205514
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:58 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ook zoiets. Jeeeej een Mickey uit het ei :(
pi_149205837
iPad speelt Riley het vissenspel op. Of voor YouTube. De kindersurprise filmpjes. Of Bumba. Of muziek
pi_149206199
mijn kinderen mogen niet op mijn Tab :D ben veel te bang dat ie stuk gaat :X ze kijken er netflix filmpjes op, heel soms youtube (teenage mutant ninja turtles uit eind jaren 80 _O- ) maar ze mogen er niet zelf aan zitten.

Binnenkort krijg ik een mini-Tab, die wordt van hen. Ik ben van plan om deze sleeve ervoor te bestellen.
En er wat spelletjes zoals memory en zulks op te zetten voor ze.

:)
pi_149207815
En knikkerbanen..
De oudste van 7 kijkt meestal naar minecraft-bouw filmpjes, of andere walk-troughs van spelletjes. Ik zou ze liever zelf spelen.

Tally is dat die laatste voor bijna 4-jarigen?
Chris heeft daar verder geen koorts van gehad. Hij viel alleen een uur later flauw aan de eettafel. Mijn moeder had al gewaarschuwd, maar de latere prikken viel ik ook wel eens flauw. Even een overprikkeld systeem, en een ouder kind kan heftiger reageren doordat hun systeem sterker is.
Na een halve minuut was hij weer bij en zat 5 minuten later weer normaal te spelen..
  vrijdag 30 januari 2015 @ 13:44:46 #134
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_149208001
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:58 schreef Kuukske het volgende:

[..]

|:( Ik werd laatst op deze documentaire gewezen toen ik me bij een collega beklaagde over die filmpjes:

Oude (on)bekende.
pi_149214601
Kyara wat een mooie stats! Ze liggen erg dicht bij elkaar!
En altijd leuk als ze lekker praten bij het cb!

Filmpjes op de iPad: mijn kleuter kijkt alleen maar filmpjes waarin ze speelgoed van Cars uitpakken en ermaa gaan spelen....
Peuter kijkt het liefst Peppa Big en Umizoomi.
Ik heb de kinderapps op 1 pagina staan. Dat weten ze allebei heel goed. Aan de andere dingen komen ze niet.

Verder heeft N. nu helaas toch gewoon antibiotica want de oordruppels hielpen onvoldoende voor haar looporen.
Hebben jullie nog tips om dat spul binnen te krijgen? Ze vindt het echt niet lekker.
Door het eten of drinken durf ik niet omdat ze, omdat ze niet lekker is, vaak de helft laat staan.
pi_149214873
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:44 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

|:( Ik werd laatst op deze documentaire gewezen toen ik me bij een collega beklaagde over die filmpjes:

ik heb even snel gekeken, eerste paar minuten, maar jeetje! Oh my. :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 30 januari 2015 @ 20:01:38 #137
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_149218450
Animalmix, ik zit met hetzelfde probleem. Dubbele oorontsteking, vloeibare amoxicilline meegekregen maar no way dat we het erin krijgen. Niet puur, niet door drinken/toetje, niks. Dus ik lees even mee.
pi_149218754
Bij keelontsteking hadden wij daar een aantal maanden geleden ook mee te maken. We hebben toen uitgelegd dat het drankje de pijn wegneemt en hem beter zou maken. Toen we hem daarmee 1x over de drempel kregen, vond hij het toch niet zo vies als hij dacht en ging het daarna makkelijker. Maar als ze het al geproefd hebben is het lastiger denk ik. Alvast iets heel lekkers (drinken/snoepje) klaarzetten wat ze daarna mogen hebben misschien?
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 30 januari 2015 @ 20:54:32 #139
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_149220324
Ik geef de antibiotica altijd in een spuitje in zijn mond, dat werkt makkelijker dan zo'n bekertje.
En ook een hele uitleg zoals Leandra, maar uiteindelijk is het toch onder dwang de eerste keren.
Daarna erover hebben dat het toch niet zo vies is, en dat hij er beter van word en dan gaat het de volgende keren makkelijker
Rayen 2½ jaar!
pi_149221383
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 20:01 schreef NotTheSame het volgende:
Animalmix, ik zit met hetzelfde probleem. Dubbele oorontsteking, vloeibare amoxicilline meegekregen maar no way dat we het erin krijgen. Niet puur, niet door drinken/toetje, niks. Dus ik lees even mee.
Ik heb het bij R zelfs niet met chocola binnen gekregen vorig jaar...dat spul is evil :'(
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_149222946
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:12 schreef Kyara het volgende:
Hier zitten ze eigenlijk nooit op de iPad (3 peuters, 1 iPad, you do the math).

:W CS
Hoe gaat het verder bij jullie? Hier trouwens ook zo'n jongenskind dat alles leuk vindt als het maar wielen heeft (dat geldt dan ook voor poppenbuggy's en poppenbedjes met wielen, maar daarin wordt uitsluitend auto's vervoerd, de pop wordt eruit geslingerd.). Maar goed, daar staan dan ook weer 2 meisjes tegenover die elke ochtend om staartjes vragen, kettingen omwillen en hun tasjes in hun elleboog dragen met de vermelding dat de "schapjes" gaan doen.
:W Goed! De afgelopen maanden waren best heel hectisch (mijn promotie was een gekkenhuis en mijn baan is duidelijk minder flexibel dan de vorige) en daarbij is M (en dat staat daar vast niet helemaal los van) bij tijd en wijlen wat bewerkelijk. Het is echt een lief en heel gevoelig mannetje, maar soms vertoont hij van dat divagedrag waar ik moedeloos van word. Dat je voor het ontbijt al vijf snauwen en drie gilpartijen naar je hoofd geslingerd kreeg om het dekbed niet precies goed ligt en het sap in de verkeerde beker ging. Toen hij net een jaar was kon ik dat een stuk beter hebben merk ik. Inmiddels is hij 3 ( :o !) en praat hij zo goed en is het zo'n wijsneus, dat ik dit Neanderthalergedrag niet meer zo goed kan handelen. Hoewel ik rationeel ook wel weet dat zijn manieren gewoon even op zwart gaan als de emotie hoog oploopt ;) Nou ja, daar proberen we onze weg in te vinden.

Jongetjes en hun wiellenliefd O+ En zo leuk dat je bij je meiden weer compleet andere interesses ziet! Tof lijkt me dat als je zo(o)n(en) en dochter(s) hebt!

M mag op mijn tablet spelletjes doen (wat hij verbazingwekkend goed kan!) maar geen youtube kijken als ik niet in de buurt bent. Wil een beetje zicht hebben op wat hij kijkt. Ik plant hem soms voor de tv als ik sta te koken en dan moppert hij voortdurend dat er niet precies komt wat hij wilde en dat hij het niet opnieuw kan kijken. Ik betrapte me laatste op een "in mijn tijd was er nog helemaal geen youtube of netflix of dvd's en dan keek je gewoon televisie of een gare videoband en als je het saai vond keek je gewoon tóch in plaats van te zeuren" :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_149229414
Zijn jullie al gewoon naar het cb geweest zeg!
Hier lopen ze drie maanden achter, dus ik mag ergens in april. Ben erg benieuwd (en ik moet maandag voor Js, dus dan zet ik hem ff op de weegschaal).

Roze balletpakjes, leuk! :) Ow danst wel graag tegenwoordig O+

Tablet en telefoon is hier ook favoriet. En hij mag er eigenlijk niet op, maar toch weet hij feilloos YouTube te vinden en zandkasteel te vinden...

Hij zegt trouwens ook regelmatig "oh god".. Wij zeggen het nooit, maar z'n oma wel ;).. Laatst ging ik de auto parkeren op een krap plekje. Dus ik zeg dat tegen Ow, was z'n reactie ook: oh god... En bedankt :P
  zaterdag 31 januari 2015 @ 07:28:53 #143
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_149229770
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 06:59 schreef Tinuviel het volgende:
Sonnetje wat lief je dochter in dat roze pakje.

Ik denk dat doordat ik twee jongens heb ik de roze pakjes stiekem erg leuk vind. Ik snap wel, dat het minder leuk is als het verplicht is.

Inca, zijn ze bij jou zo vroeg wakker? Hier is helaas voor 6 uur wakker zijn ook aan de orde en dan vaker door mijn kleuter.

Kyara mooie stats zeg en wat een leuke verjaardagsfoto's.

Hier is de enige vaste activiteit voor de kleine nu vrijdagochtend de "Spielgruppe" (een duitstalige mama kind groep) en dat vind hij heel tof. Er komen nu ook wat voorleesdingen in het Goethe instituut in het Duits, daar wil ik ook weleens heen.
Peach nog wel, haar broer tot hij een jaar of 3 a 3,5 was ofzo ook. Maar hij slaapt ondertussen tot ergens tussen zes en zeven, dus hopelijk komt zijn zus daar straks ook een beetje op uit. Nog steeds vroeg, maar beats the crap out of 5 uur elke ochtend. Ok, behalve vanochtend dan. Nu was het half zeven. Na van 11 tot 3 gespeeld te hebben :')

En yay, eergisteren deed ze haar eerste plasje op het potje *O* ze weet nog niet zo goed wanneer ze nou plast, ze probeert het vaak, maar dan komt er niks en dan ligt er een minuut of 10 later ergens op de grond wel. Maar we zien wel, no pressure maar ze lijkt graag te willen :)

En die papegaai-acties, haha! Stef zegt regelmatig 'MAMA IK BEN ER HELEMAAL ZAT VAN' maar Peach zegt alleen nog maar 'NEE!' :+

Sorry, ik heb beetje teruggelezen maar na zo'n nacht wil het niet zo goed qua onthouden :@ algemene :* voor iedereen dan :@
3!
  zaterdag 31 januari 2015 @ 07:44:36 #144
95408 Incantrix
pi_149229825
Ohja, NTS en Animalmix, beterschap! Hoe is het nu met de kleintjes?

Youtube vind ik lastig trouwens, de grote kijkt graag autoraces en derby enzo, dan zit je twee klikjes verwijderd van GTA 5 zeg maar. Of Mario walkthroughs, youtube staat vol met knutselmariofilmpjes met veel bloed en scheldwoorden -O- ik zoek nog een goed progsel waar je zelf filmpjes kunt selecteren die je ok vind, maar degene die ik nu heb doet het alleen op de ipad en niet op android :') /fwp
3!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 31 januari 2015 @ 08:20:39 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149229992
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 07:44 schreef Incantrix het volgende:

Youtube vind ik lastig trouwens, de grote kijkt graag autoraces en derby enzo, dan zit je twee klikjes verwijderd van GTA 5 zeg maar. Of Mario walkthroughs, youtube staat vol met knutselmariofilmpjes met veel bloed en scheldwoorden -O- ik zoek nog een goed progsel waar je zelf filmpjes kunt selecteren die je ok vind, maar degene die ik nu heb doet het alleen op de ipad en niet op android :') /fwp
https://play.google.com/s(...)ersystems.kindertube
https://play.google.com/s(...)plicaster.babytv.vod

dit iets?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_149230039
quote:

Kidstube.
Volgens mij kun je daar zelf filmpjes goedkeuren en/of toevoegen.
Met een meidenkwartet
  zaterdag 31 januari 2015 @ 09:05:18 #147
348178 NotTheSame
pi_149230220
quote:
Gisteravond nog hoge koorts, flink liggen ijlen en met pijn en moeite toch de medicatie erin gekregen. Heeft ze ook nog 2 ontstoken ogen erbij nu dus dat kon er ook nog wel bij.
Eigenlijk moet ik haar wakker maken voor haar medicatie want dat moet om de 8 uur gegeven worden, maar ik twijfel, ze slaapt eindelijk rustig na de zoveelste prutnacht :@.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 09:44:15 #148
95408 Incantrix
pi_149230611
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 09:05 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Gisteravond nog hoge koorts, flink liggen ijlen en met pijn en moeite toch de medicatie erin gekregen. Heeft ze ook nog 2 ontstoken ogen erbij nu dus dat kon er ook nog wel bij.
Eigenlijk moet ik haar wakker maken voor haar medicatie want dat moet om de 8 uur gegeven worden, maar ik twijfel, ze slaapt eindelijk rustig na de zoveelste prutnacht :@.
Oei, dat is een lastige ja. Zou het op een half uur aankomen? Dat je haar nog ff door laat slapen?

Thnx dames, ik ga ff kijken! Kindertube deed het volgens mij niet op de ipad (heb de eerste, dus veel software kan niet meer), kids tube heb ik nu op de ipad staan en die is geweldig, maar op de tablet speelt 'ie geen filmpjes af :')
3!
  zaterdag 31 januari 2015 @ 09:50:41 #149
348178 NotTheSame
pi_149230681
Amoxicilline moet vrij stipt gegeven worden geloof ik (bij volwassenen is dat geloof ik wel zo, ik heb het regelmatig gehad).
Ze is inmiddels wakker en het is een compleet ander kind nu. Geen koorts meer en er komen weer samenhangende zinnen uit. Ab lijkt dus al aan te slaan? Hopelijk blijven we deze stijgende lijn houden.

Animalmix, hoe is het bij jullie nu?
pi_149230765
Volgens mij komt het niet op een uurtje hoor NTS!
Ik ging de AB gisteren om 15 uur bij de apotheek ophalen en toen adviseerde ze mij om nog twee shots te geven voordat ze ging slapen. Dan zit er ook geen acht uur tussen.

Bij ons gaat het ook beter!
Nog steeds vieze oren. Maar ze werd wel vrolijk wakker en wilde zelfs met papa naar de peutergym. Zou het zo snel helpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')