Kielhalenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:17 schreef Kyara het volgende:
Iemand die er heel, heel erg rijk mee is geworden
Vlak de filmpjes over Kinder Surprises niet uit.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik word echt gek van die achterlijke filmpjes![]()
Play doh welke debiel zet dat dan weer op Youtube
Ook zoiets. Jeeeej een Mickey uit het eiquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vlak de filmpjes over Kinder Surprises niet uit.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vlak de filmpjes over Kinder Surprises niet uit.
ik heb even snel gekeken, eerste paar minuten, maar jeetje! Oh my.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:44 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]Ik werd laatst op deze documentaire gewezen toen ik me bij een collega beklaagde over die filmpjes:
Ik heb het bij R zelfs niet met chocola binnen gekregen vorig jaar...dat spul is evilquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:01 schreef NotTheSame het volgende:
Animalmix, ik zit met hetzelfde probleem. Dubbele oorontsteking, vloeibare amoxicilline meegekregen maar no way dat we het erin krijgen. Niet puur, niet door drinken/toetje, niks. Dus ik lees even mee.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:12 schreef Kyara het volgende:
Hier zitten ze eigenlijk nooit op de iPad (3 peuters, 1 iPad, you do the math).CS
Hoe gaat het verder bij jullie? Hier trouwens ook zo'n jongenskind dat alles leuk vindt als het maar wielen heeft (dat geldt dan ook voor poppenbuggy's en poppenbedjes met wielen, maar daarin wordt uitsluitend auto's vervoerd, de pop wordt eruit geslingerd.). Maar goed, daar staan dan ook weer 2 meisjes tegenover die elke ochtend om staartjes vragen, kettingen omwillen en hun tasjes in hun elleboog dragen met de vermelding dat de "schapjes" gaan doen.
Peach nog wel, haar broer tot hij een jaar of 3 a 3,5 was ofzo ook. Maar hij slaapt ondertussen tot ergens tussen zes en zeven, dus hopelijk komt zijn zus daar straks ook een beetje op uit. Nog steeds vroeg, maar beats the crap out of 5 uur elke ochtend. Ok, behalve vanochtend dan. Nu was het half zeven. Na van 11 tot 3 gespeeld te hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 06:59 schreef Tinuviel het volgende:
Sonnetje wat lief je dochter in dat roze pakje.
Ik denk dat doordat ik twee jongens heb ik de roze pakjes stiekem erg leuk vind. Ik snap wel, dat het minder leuk is als het verplicht is.
Inca, zijn ze bij jou zo vroeg wakker? Hier is helaas voor 6 uur wakker zijn ook aan de orde en dan vaker door mijn kleuter.
Kyara mooie stats zeg en wat een leuke verjaardagsfoto's.
Hier is de enige vaste activiteit voor de kleine nu vrijdagochtend de "Spielgruppe" (een duitstalige mama kind groep) en dat vind hij heel tof. Er komen nu ook wat voorleesdingen in het Goethe instituut in het Duits, daar wil ik ook weleens heen.
https://play.google.com/s(...)ersystems.kindertubequote:Op zaterdag 31 januari 2015 07:44 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, NTS en Animalmix, beterschap! Hoe is het nu met de kleintjes?
Youtube vind ik lastig trouwens, de grote kijkt graag autoraces en derby enzo, dan zit je twee klikjes verwijderd van GTA 5 zeg maar. Of Mario walkthroughs, youtube staat vol met knutselmariofilmpjes met veel bloed en scheldwoordenik zoek nog een goed progsel waar je zelf filmpjes kunt selecteren die je ok vind, maar degene die ik nu heb doet het alleen op de ipad en niet op android
/fwp
Kidstube.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 07:44 schreef Incantrix het volgende:
Youtube vind ik lastig trouwens, de grote kijkt graag autoraces en derby enzo, dan zit je twee klikjes verwijderd van GTA 5 zeg maar. Of Mario walkthroughs, youtube staat vol met knutselmariofilmpjes met veel bloed en scheldwoordenik zoek nog een goed progsel waar je zelf filmpjes kunt selecteren die je ok vind, maar degene die ik nu heb doet het alleen op de ipad en niet op android
/fwp
Gisteravond nog hoge koorts, flink liggen ijlen en met pijn en moeite toch de medicatie erin gekregen. Heeft ze ook nog 2 ontstoken ogen erbij nu dus dat kon er ook nog wel bij.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 07:44 schreef Incantrix het volgende:
Oei, dat is een lastige ja. Zou het op een half uur aankomen? Dat je haar nog ff door laat slapen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:05 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Gisteravond nog hoge koorts, flink liggen ijlen en met pijn en moeite toch de medicatie erin gekregen. Heeft ze ook nog 2 ontstoken ogen erbij nu dus dat kon er ook nog wel bij.
Eigenlijk moet ik haar wakker maken voor haar medicatie want dat moet om de 8 uur gegeven worden, maar ik twijfel, ze slaapt eindelijk rustig na de zoveelste prutnacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |