Je verhaal klopt niet, want Marlijn heeft juist niet op Rik gestemd voor de vrijstelling. Want dat zei ze zelf in de biecht (tenzij ze gelogen heeft).quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:30 schreef Xummon het volgende:
nog ff over vorige week qua test/vrijstelling
ervan uit gaande dat het buddy systeem van toepassings was
Chris/Ajoued beide geven elkaar vrijstelling
Rik/Marlijn beide geven elkaar vijstelling
Margriet/Martine beide geven elkaar vrijstelling
Viktor/Carolina Viktor geeft Chris vrijstelling Carolina stemt wel op Viktor. Carolina ziet als enige haar scherm en dat is groen
Hier zou je het volgende uit op kunnen maken.
Viktor is de mol, deze heeft geen test hoeven maken.
Carolina is de mol, de mol ziet altijd groen.
Nog iets wat opvallend was, Art zei Chris heeft meerdere vrijstellingen, waren dat alleen die 2 van Ajoued en Viktor of kreeg hij er nog 1 zo ja van wie? Wie stemde dus niet op zijn buddy en waarom kreeg die dan wel een vrijstelling?
Rik is wel heel erg scheutig met zijn jokers ja. Mij iets te makkelijk zelfs. Want ook zijn deal met Martine levert hem eigenlijk niet zo heel veel op.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
Chris die zegt ' ik ben de mol'
Rik die uit zichzelf een joker geeft ( heeft die niet nodig?)
Rik die zegt geen foto hebben gezien ( mol is blind dus ziet niks )
Nee, zij pakte als zevende een kom en dat was kom 11.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:59 schreef Alleforums het volgende:
En was margriet niet degene die de 8e kom pakte?!
Zij was ook mijn allereerste verdachte, maar dat komt vooral omdat degene die ik het liefst zo snel mogelijk zie vertrekken minimaal de finale haalt. En ik haar ook wel een mol vindt, maar zelf blijf ik nog bij Carolina, al is daar vrij weinig aanleiding voor.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:59 schreef Alleforums het volgende:
Ik weet het zeker dit jaar, Margriet is de mol!
Zeker geen tunnelvisie dit keer, want alles wat ik onderhand denk wijst erop dat margriet de mol is (#sarcasme). Met name dit; kijk goed naar de titel van deze aflevering:
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt staat er niet Macht maar M acht
Zou dit wellicht slaan op Margriet (acht letters)
En was margriet niet degene die de 8e kom pakte?!
Hierbij wellicht iets vergezocht: Je ziet op het geld van dit jaar verschillende mollen van de afgelopen 14 jaar, zullen dan wellicht de HINTS ook niet zijn afgeleid van de afgelopen jaren.
Verder in de tunnelvisie van Margriet;
- Dennis had geloof ik ook een nummer waarbij hints te vergeven waren (was dit niet ook nummer 8)
- En als je kijkt naar de groepsfoto's dan staat Margriet altijd raar met haar hand in een broek, zou dit niet een verwijzing zijn naar Inge als mol
Wellicht vergezocht, maar lijkt me leuk om over na te denken!
Klopt, maar ik denk dat veel mensen op het forum te veel zoeken op hints. Ik heb margriet met name als verdacht staan omdat ze nog geen enkel ding heeft gedaan om geld in de pot te krijgen. Rik heeft daarentegen veel meer voor de pot gedaan,Bij de bioscoop opdracht wees hij waar de zaal was. Als mol zou je dit nooit en te nimmer doen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja dat M acht zou je ook uit kunnen leggen als Mol 8. Wat doet Rik? Hij presenteert het, jawel, 8-uur journaal. Waarin het vask gaat icer macht en kennis. En hij brengt kennis over. Etc etc.
Toch te lang in die tunnel blijven zitten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:37 schreef DaMart het volgende:
Die nummertheorie naar aanleiding van de tweets kan in ieder geval definitief de prullenbak in na vandaag.
Waarvan een van een gezin met een hoop blonde meiden.... 8 stuks en een volwassen vrouw.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:43 schreef Sked het volgende:
Iemand toevallig een idee over die foto's op dat eiland? De mol zou er op eentje staan, maar mij valt niet echt veel op.
Zijn bijna een handvol foto's in beeld
Iemand als Marlijn of Martine zou natuurlijk vrij eenvoudig een van die blonde dames kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarvan een van een gezin met een hoop blonde meiden.... 8 stuks en een volwassen vrouw.
Overigens staat er op de achtergrond ook een persoon die een jongen zou kunnen zijn, maar toch een heel behoorlijke voorgevel heeft.
Net als ze het pand op het eiland binnenlopen, je ziet hem een fractie van een seconde, dan loopt Victor door het beeld, dan een zwart-wit foto en dan is die foto weer prominent in beeld.
En daarna Margriet en een klappende (aandacht van de foto afleiden?) Marlijn.
Ik vermoed dat de productie inmiddels wel weet dat elk fragmentje tegenwoordig eenvoudig kan worden terug gekeken en dat ze niet het risico gaan nemen om die foto van de mol in beeld te brengenquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:48 schreef Leandra het volgende:
Het was op 33.43
[ afbeelding ]
Overigens zou ik eerder denken dat Margriet die jongen met boobs linksachter (groen shirt) zou kunnen zijn.
Maar dat past niet in m'n moltunnel dat het Marlijn moet zijn, daarbij klopt het met Margriet ook niet qua kleding als ze toen ongeveer 14 was.
Dat de ondertiteling net een zin van Margriet meegeeft is wel weer typisch, maar goed
Met het betere knip en plakwerk van de makers duwen je ze gewoon tunnels in. Ieder jaar weer.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toen de kandidaten met die foto's in de weer waren werd over de porto gevraagd wie "Muis" is. Rik hoorde dit, maar reageerde niet. Later reageerde hij wel daarop, maar toen was er natuurlijk alweer meer tijd verstreken. Vond ik een opvallend momentje.
Ik zit in de Riktunnel
Wie zegt dat de Mol zelf op de foto's zou staan, het waren familiefoto's volgens mij. Het kan dus prima zo zijn dat de ouders van de mol op de foto's staan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:14 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de productie inmiddels wel weet dat elk fragmentje tegenwoordig eenvoudig kan worden terug gekeken en dat ze niet het risico gaan nemen om die foto van de mol in beeld te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |