Jij weet meer van de situatie dan ik dus ik wil je oordeel niet in twijfel trekken, maar heb je hem van te voren in persoon gezien of gekocht op de afbeelding?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:35 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Er staat een voor en na foto (een paar posts verder). Dan kan je zien hoe ie er 2 weken geleden uit zag.
Ik heb hem gekocht op de afbeelding.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:22 schreef Quir het volgende:
[..]
Jij weet meer van de situatie dan ik dus ik wil je oordeel niet in twijfel trekken, maar heb je hem van te voren in persoon gezien of gekocht op de afbeelding?
Ik denk dat er bedoeld word dat hij al zo was en via "verassing" geprobeerd is hem te verkopen. Ik kan mij niet voorstellen dat er ook maar 1 horloge winkel is die zulk werk durft af te leveren. En wat ik dan al helemaal niet begrijp is dat er ook maar 1 persoon is die zulk prutswerk accepteerd van een horloge maker! Mijn vermoede is eerder een volledig verkeerd gelopen thuis experiment. Het is onherstelbaar verminkt en eeuwig zonde!quote:Op zondag 15 februari 2015 11:07 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht op de afbeelding.
Ik denk dat het een hobbyist is, die deze klok had gekocht en dacht dat het wel tof was om hem weer te lumen. Waarschijnlijk met een tandenstoker er op zitten smeren. Toen het resultaat ronduit kut was, maar online te koop aangeboden met de originele foto's. En dan hopen dat de koper zo stom is om de nieuwe lume te accepteren door het als 'extra' aan te bieden.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat er bedoeld word dat hij al zo was en via "verassing" geprobeerd is hem te verkopen. Ik kan mij niet voorstellen dat er ook maar 1 horloge winkel is die zulk werk durft af te leveren. En wat ik dan al helemaal niet begrijp is dat er ook maar 1 persoon is die zulk prutswerk accepteerd van een horloge maker! Mijn vermoede is eerder een volledig verkeerd gelopen thuis experiment. Het is onherstelbaar verminkt en eeuwig zonde!
Was een bekende verkoper voor Suge dus denk het niet.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik denk dat het een hobbyist is, die deze klok had gekocht en dacht dat het wel tof was om hem weer te lumen. Waarschijnlijk met een tandenstoker er op zitten smeren. Toen het resultaat ronduit kut was, maar online te koop aangeboden met de originele foto's. En dan hopen dat de koper zo stom is om de nieuwe lume te accepteren door het als 'extra' aan te bieden.
Oh.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Was een bekende verkoper voor Suge dus denk het niet.
Heb ook zo'n soort armband met druksluiting. Voor mij was de truc altijd om 1 helft van de armband tussen pols en buik te klemmen, zodat ik met mijn andere vrije hand die sluiting goed dicht kan drukken, zonder dat deze echt een kant op kon. Kreeg er wat van om vriendin afhankelijk te zijn met mijn keuze in armbandenquote:Op zondag 15 februari 2015 13:46 schreef SugeLucky het volgende:
Ik snap jullie gedachtegang maar ik betwijfel het.
Niemand accepteert zo'n horloge denk ik als je dat niet van te voren weet.
Maar goed, hoe het ook zit, het horloge is verneukt en ik hoef het niet
Staat goed, die nieuwe bezel op die vostok. Ook cool met die armbandjes.
Wat voor sluiting heeft die leren armband? Ik heb namelijk ook zo'n ding maar ik krijg em nauwelijks om zonder hulp. Het is een soort druk sluiting of zo wat onmogelijk kan met 1 hand.
Ja zo doe ik het ook. Ik moet hem dan keihard op m'n borst drukken om hem echt dicht te krijgen. Ik heb er serieus blauwe plekjes vanquote:Op zondag 15 februari 2015 14:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Heb ook zo'n soort armband met druksluiting. Voor mij was de truc altijd om 1 helft van de armband tussen pols en buik te klemmen, zodat ik met mijn andere vrije hand die sluiting goed dicht kan drukken, zonder dat deze echt een kant op kon. Kreeg er wat van om vriendin afhankelijk te zijn met mijn keuze in armbanden
Inderdaad gewoon zo'n kliksluiting. Ik flip ze altijd om mijn arm heen en klem 'm dan tussen mijn borst en pols. Dan klik je 'm zo dicht met je vrije hand.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:42 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja zo doe ik het ook. Ik moet hem dan keihard op m'n borst drukken om hem echt dicht te krijgen. Ik heb er serieus blauwe plekjes van
Eerst drukte ik em tegen de muur dicht, maar daarmee komen er putten in de muur
Ik heb deze amfibia.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:30 schreef Skv het volgende:
Wat voor vostok was het? Zou meranom, zenitar of waar je hem hebt gekocht even contacten.
Ik heb hem een mailtje gestuurd in steenkolen engelsquote:Op zondag 15 februari 2015 20:39 schreef Skv het volgende:
Gewoon proberen. Zou zeker langer mee moeten gaan. Veel langer.
Kapotgaan door harde schokken kan wel, maar dan moeten de schokken wel echt heel hard zijn. Tenzij je het hebt over een uurwerk zonde bescherming tegen schokken op de balans. Bij duurdere uurwerken zit er ook schokbescherming op het ankerrad. Bij extreem harde schokken door bijvoorbeeld laten vallen op stenen, zouden asjes kunnen verbuigen, waardoor je uurwerk vast kan lopen. Als je het niet hebt laten vallen lijkt me dit onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:07 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Ik heb hem een mailtje gestuurd in steenkolen engels
Ben benieuwd of hij het begrijpt en of ze er iets mee doen.
Kan het niet door de sterke trillingen kunnen zijn dat het horloge kapot is gelopen?
En zou een andere automaat van bv, seiko er beter tegen kunnen?
Ik denk dat ik dan beter een nieuwe vostok/ander horloge kan kopen of niet?quote:Sorry for problem with the watch . Of course you had to contact me during the warranty period and I would have put Your watch in for warranty repair . The presence of any metal flakes is not allowed , it can got to movement thought data window and cannot be operated watch with such problems, as this may cause further more serious damage . You can send your watch and I will post them pay for repairs .
Victor Goloubev
I will post them pay for repairs? Geen idee wat hij bedoelt. Vraag gewoon even: 'Do I understand correctly that I will pay for shipping, and you will take care of the repair as if it were still under warranty?' oid.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:05 schreef -niemand- het volgende:
De verkoper van de vostok heeft al gereageerd
Maar ik snap niet precies wat hij bedoelt, of ik nu wel of niet moet betalen. volgens mij wel...
[..]
Ik denk dat ik dan beter een nieuwe vostok/ander horloge kan kopen of niet?
Zal uit de jaren '70 komen denk ik. Ancre zie je als merk op veel horloges, soms heel leuk spul, soms heel erg goedkoop. Als ie van de marine komt, dan zou er iets op de achterkant moeten staan? "40 jaar in dienst" of zo?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:09 schreef Weekendwarrior het volgende:
Heeft iemand mischien wat meer info betreft dit horloge? Het is van mijn opa geweest en volgens mij gekregen vanuit de marine??
[ afbeelding ]
Hij heeft weer gereageerd, en volgens mij betaalt hij de reparatie aan de vostok fabriek, en moet ik dat vervolgens weer aan hem doorbetalen?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:24 schreef Skv het volgende:
[..]
I will post them pay for repairs? Geen idee wat hij bedoelt. Vraag gewoon even: 'Do I understand correctly that I will pay for shipping, and you will take care of the repair as if it were still under warranty?' oid.
Nu weet ik alleen niet wat het slimste/beste is. want als ik mijn horloge opstuur heb ik weer kans dat hij kwijt word in de post. En ik moet mijn horloge een maand of 2 missenquote:If You ask for repair during a warranty ( 1 year )You not pay for service, I have place warrantry coupon to service of Vostok and threy make repair for free.
If after warranty ( after Dec 13 ) I will pay to service for repair of Your watch . .
You watch service will costs about 23-25$ inclouding shipping from Moscow to You .
Best regards,Victor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |