Mij leek dat ook altijd van dat speciaal "rolex" volk te zijn. Echter pasgeleden kennis gemaakt met een volledig "board" van een bedrijf. 2 met een random horloge, 1 met longiness en 1 met rolex en nog 2 zonder.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zou wel eens naar een Vostokmeeting willen.Zo'n Rolexmeeting lijkt me vol te zitten met vervelend volk om de een of andere reden.
Ik heb deze alleen vorig jaar in Basel op de beurs gezien. Vond ze toen al veel mooier dan de huidige seamaster series.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:09 schreef x3ro het volgende:
Toevallig morgen en overmorgen naar Maastricht, blijkt dat Burger een Seamaster 300 heeft liggen van dit jaar. Toch maar even binnen hupsen want die klok lijkt een stuk mooier te zijn dan dat de Omega foto's doen voorkomen.
[ afbeelding ]
Dit uiterlijk met het Omega Co Axial 8400 uurwerk. Ja graag
Gezien en verliefd gewordenquote:Op maandag 2 februari 2015 00:30 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Blijft een mooie klok dit!
Heb hem nog nooit in het echt gezien overigens.
meer dan 60 Euro voor het bandje. Gesp heb ik al. Op de vorige pagina heb ik een voorbeeld gepost van 50E. Echter ben ik bang dat die te dik is.quote:
Thanks! Ik zie op hun website dat ze ook Braun hebben. Dat wordt dus een keertje naar Haarlem afreizenquote:Op zondag 1 februari 2015 12:48 schreef Skv het volgende:
Mondaine hebben ze iig bij Klemann in Haarlem, gedempte oude gracht.
Waarschijnlijk wel, want dat middelste gedeelte is gewoon apart van de kast.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:06 schreef Weekendwarrior het volgende:
Weet iemand of ik dit rubberbandje kan laten overzetten naar leer/staal etc?
Bedankt alvast!
[ afbeelding ]
Woelwater, het monster met 6 anussen is terugquote:Op maandag 2 februari 2015 21:01 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, want dat middelste gedeelte is gewoon apart van de kast.
http://www.ebay.nl/itm/OR(...)&hash=item3f46398231
Zijn er maar 3quote:Op maandag 2 februari 2015 21:22 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Woelwater, het monster met 6 anussen is terug
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:46 schreef Sinergie het volgende:
Mocht er nog iemand interesse hebben in deze Hamilton *klik*:
[ afbeelding ]
Daar ben je snel op uitgekekenquote:3. Leeftijd: januari 2015
Het was beetje een impuls aankoop en achteraf gezien toch niet mijn soort horloge.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:58 schreef Woelwater het volgende:
[..]
[..]
Daar ben je snel op uitgekeken
Geen bezitter, maar ze hebben tegenwoordig wel een heel mooi uurwerk met het A35 caliber.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:20 schreef Oosten het volgende:
Zijn er hier bezitters van een Damasko? Vindt zelf de DA44 prachtig! Het schijnen kwalitatief goede horloges te zijn.
Heel erg mooi en zeker niet duur. Het is daf ik aan het door sparen ben voor een chopard mille miglia. Maar anders!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:46 schreef Sinergie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:46 schreef Sinergie het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig klokje!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:46 schreef Sinergie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou gewoon een goede kwaliteit band kopen van pakweg 20 euro. Die moet wel te vinden zijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:05 schreef Skv het volgende:
[..]
meer dan 60 Euro voor het bandje. Gesp heb ik al. Op de vorige pagina heb ik een voorbeeld gepost van 50E. Echter ben ik bang dat die te dik is.
Het is natuurlijk wel een beetje vloeken in de kerk als je het bespreekt met liefhebbers, maar het is wel een eigen merk met een gejat ontwerp en niet een directe kopie.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:52 schreef Twiitch het volgende:
Ik zit te kijken naar die blauwe Invicta Pro Diver (Rolex Submariner hommage ripoff), of is dit vloeken in de kerk? Op Watchuseek heeft het merk een dubieuze reputatie.
9 tientjes op de Duitse Amazon dus kan er geen buil aan vallen.
Voor de lente/zomer zet ik hem op een gele perlonstrap . Daarna wil ik er wel een beetje aan gaan pielen inderdaad.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:41 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een beetje vloeken in de kerk als je het bespreekt met liefhebbers, maar het is wel een eigen merk met een gejat ontwerp en niet een directe kopie.
Voor 90 euro kan er inderdaad weinig misgaan. Ik weet niet wat je ermee van plan bent. Koop je hem om te dragen, om te modden of om bijvoorbeeld te leren hoe je delen van het uurwerk uit elkaar kan halen.
Die dubieuze reputatie hebben ze vooral te danken aan zeer inconsistente kwaliteitscontroles.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:52 schreef Twiitch het volgende:
Op Watchuseek heeft het merk een dubieuze reputatie.
9 tientjes op de Duitse Amazon dus kan er geen buil aan vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |