netjes jaquote:
Oke Pietertjequote:Op donderdag 22 januari 2015 23:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
eng he, mensen met een andere mening
Vanmiddag gekochtquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
SIF Isco, ik roep het al een week
quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke Pietertje
Je mag een speler best poep vinden, ieder zijn mening. Maar ga niet vertellen dat je dat uit zijn prijs kunt aflezen, laat staan uit zijn waardestijging. Daarbij: SIF Silva is de afgelopen week ook bijna verdubbeld in waarde, dus dit is sowieso bullshit.
dat impliceert dat hij er mee heeft gespeeldquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:32 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Wat is die slecht zeg, dat zie je ook aan zijn prijs. Hij is relatief goedkoop en stijgt nu ook niet zo hard.
Joh. Nogmaals: hij mag een speler best slecht vinden. Maar de rest van zijn post is bullshit.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
dat impliceert dat hij er mee heeft gespeeld
Eng he, mensen met een andere kijk op dingen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke Pietertje
Je mag een speler best poep vinden, ieder zijn mening. Maar ga niet vertellen dat je dat uit zijn prijs kunt aflezen, laat staan uit zijn waardestijging. Daarbij: SIF Silva is de afgelopen week ook bijna verdubbeld in waarde, dus dit is sowieso bullshit.
Kom potje dan?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:44 schreef Kamikazie het volgende:
IF Ibra met zijn eerste hattrick
FUT begint weer beter te lopen
Het wordt pas echt eng als mensen elkaar gaan napratenquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eng he, mensen met een andere kijk op dingen?
Wow man, doe rustig. Hij kan toch gewoon een andere mening hebben?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Joh. Nogmaals: hij mag een speler best slecht vinden. Maar de rest van zijn post is bullshit.
O ja sorry Zhano sorryquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wow man, doe rustig. Hij kan toch gewoon een andere mening hebben?
ff undercuttenquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bohhh... Pricefix IF van Rhijn
Nee? Oke.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:48 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Zou Zhano niet te boos maken man.
Ja I know. Heb hem even in mijn watchlist gedaan. Hopelijk verkoopt hij, dan list ik de mijne erna wel. Beter pikt futfocus hem ff opquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Al gedaan. Die van mij staat er zo cheap op, die kan je niet missen
IF Praet gaat ook de hoogte inquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja I know. Heb hem even in mijn watchlist gedaan. Hopelijk verkoopt hij, dan list ik de mijne erna wel. Beter pikt futfocus hem ff op
Ja sorry. Als ik had geweten dat jij op het vinkentouw zat had ik het anders gedaanquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:53 schreef Tim86 het volgende:
bohh 190k bod heb je al potsie
Jammer dat je zo lang hebt gelist
Komt wel goed, schatje. Ik had het zonder jou niet eens door gehad joh. Daarom list ik hem ook nog maar helemaal niet (ook niet hoger)..nu is de marge van de jouwe extra aantrekkelijk en dan kan ik daarna hopelijk toeslaan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja sorry. Als ik had geweten dat jij op het vinkentouw zat had ik het anders gedaan
Maar deze fix zou best wel eens lang kunnen duren
Serieus?quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt wel goed, schatje. Ik had het zonder jou niet eens door gehad joh. Daarom list ik hem ook nog maar helemaal niet (ook niet hoger)..nu is de marge van de jouwe extra aantrekkelijk en dan kan ik daarna hopelijk toeslaan.
Deze van Rhijn is voor 17k BIn ofzo gekocht
Haha ja, was mijn mooiste smleno van het jaar. Al was IF Sanchez (die Colombiaan) voor 1.9k BIN ofzo ook wel mooiquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Toeval wilde dat ik hem de laatste dagen in de gaten hield, en hij steeds een beetje zakte. Vanochtend zag ik er een voor 71k BIN, die er 3 minuten ofzo op stond. Direct gekocht, kon niet vermoeden dat het zo snel zou uitbetalen
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja, was mijn mooiste smleno van het jaar. Al was IF Sanchez (die Colombiaan) voor 1.9k BIN ofzo ook wel mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |