speel je op de pc?quote:
PS3, ja old genquote:
nog altijd beter dan op de pc. Welkom.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nog altijd beter dan op de pc xbox one. Welkom.
Boh das genietenquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eerder alsof ik tijgerbalsem op mijn oogballen heb gesmeerd
quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nog altijd beter dan op de pc. Welkom.
Told you. Sommige dingen kun je nog steeds van me aannemenquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:14 schreef Bakkes. het volgende:
SIF David Silva, wat een beest! Hoe hij zo easy om mensen heen dribbelt.
SIF Isco, ik roep het al een weekquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:14 schreef Bakkes. het volgende:
co op? nvmquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:22 schreef Tim86 het volgende:
Je kan genoeg zeggen over David Silva, maar een beest...mehh. Klein beestje hooguit.
Klein beestje, grote dadenquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:22 schreef Tim86 het volgende:
Je kan genoeg zeggen over David Silva, maar een beest...mehh. Klein beestje hooguit.
Cabella is goed ja. Net als Alexisquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klein beestje, grote daden
De enige CAM die daar voor mij een beetje bij in de buurt kwam is Cabellagod
Komt er steeds ff niet van. Volgende week heb ik sowieso veel tijd, dus dan moet het een keer lukkenquote:
Wat is die slecht zeg, dat zie je ook aan zijn prijs. Hij is relatief goedkoop en stijgt nu ook niet zo hard.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:14 schreef Bakkes. het volgende:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:32 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Wat is die slecht zeg, dat zie je ook aan zijn prijs. Hij is relatief goedkoop en stijgt nu ook niet zo hard.
hij is sowieso geen beest, hij is zeer geciviliseerd hoor. Manchester is niet de jungle hè.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:22 schreef Tim86 het volgende:
Dat ligt er aan in welke wijk je je begeeft. Maar ik schat zo maar dat hij in een minder jungle-achtige wijk woont.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is sowieso geen beest, hij is zeer geciviliseerd hoor. Manchester is niet de jungle hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |