gekregen van mijn moeder, dus van mij.quote:
Maar dan verliezen we Bossie.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als Nederland overgenomen gaat worden door bijvoorbeeld Duitsland.
Liever Duitsers dan Fransen of Spanjaarden.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als Nederland overgenomen gaat worden door bijvoorbeeld Duitsland.
Ik heb wel een potlood, hele la vol met die ikea stompjes, maar geen puntenslijper...quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik pak mijn pen er even bij want ik heb geen potlood.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Liever Duitsers dan Fransen of Spanjaarden.
Bossie is dan naar het midden-oosten toe naar zijn leuke vrienden.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dan verliezen we Bossie.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Danny zit wel dichter op het vuur omdat hij uit Libië komt.
DAT IS MIJN VRIJHEIDquote:
Nouja, ik wist dus niet dat ie Sepp Blater heette.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:17 schreef Specularium het volgende:
Dat filmpje van Blatter kende ik nog niet.
Ja eikel, hij weet dan toch meer, heeft er familie zitten, en is dus meer daarop gefocussed dan de gemiddelde Nederlander, en dus emotioneel.quote:
*Libanon.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja eikel, hij weet dan toch meer, heeft er familie zitten, en is dus meer daarop gefocussed dan de gemiddelde Nederlander, en dus emotioneel.
Libanonquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Danny zit wel dichter op het vuur omdat hij uit Libië komt.
Wie doet dat in godsnaam?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je de Belgische Slimste had gevolgd.....
Philipquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet Freriks en die vieze professor! België had een leuke reeks met veel humor!
Haten op eindbaas Maarten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet Freriks en die vieze professor! België had een leuke reeks met veel humor!
Jij snapte het niet helemaal geloof ik.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:28 schreef waxmask het volgende:
Hahaha woorden erin zetten om de vertalers een hak te zetten, ik vind het wel geniaal.
Toch staat die zin voor de vertalers erin. Hij denkt niet dat dat nu aan de orde is. Maar dat dachten veel schilders ook.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij snapte het niet helemaal geloof ik.
In een winkelpand, oud, en het stonk er...quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Die mensen hadden zelf een dramatisch kuthuis met kerstversiering.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme. Harry Slingergod werd niet verkozen ipv Rick de Leeuw om samen met Ali B te gast te zijn. Nu is Harry Slinger boos
En nog lesbisch ook, chronisch eiwittekortquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:46 schreef waxmask het volgende:
Wat een kutleven als Vegetariër.... Nooit een keer ongeremd je lekker volvreten.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
En nog lesbisch ook, chronisch eiwittekort
Da's meer een keuze in haar geval, echt geen enkele pik blijft stijf in een 5 meter omtrek...quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
En nog lesbisch ook, chronisch eiwittekort
Ik heb me net volgevreten aan curry madras, Indiase bloemkool, rijst en chapatis. 1kilo kwijt tijdens het maken, twee kilo erbij tijdens het eten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:52 schreef waxmask het volgende:
Zit je dan met een knorrende maag te kijken naar mensen die eten...
3 kilo bij de afvalverwerking en een brandend sterretje?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb me net volgevreten aan curry madras, Indiase bloemkool, rijst en chapatis. 1kilo kwijt tijdens het maken, twee kilo erbij tijdens het eten.
twitter:salamanderzml twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 12:37:20Ömg vanavond ga ik iets heel bijzonders doen! Maar wat moet ik aan? Ik denk een blauwe hoodie. reageer retweet
twitter:salamanderzml twitterde op vrijdag 23-01-2015 om 14:40:04Ik hoop dat ik op dezelfde stoel mag zitten als @AlexanderNL http://t.co/gwHN8JL5Rk #dwdd reageer retweet
Ja, de dooi valt morgen alweer inquote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:43 schreef Szura het volgende:
Pleur op met je Elfstedentocht, druktemaker
Net op het journaal iemand die met z'n schaatsjes door het ijs ging en vol op z'n bakkus pleurdequote:
Ach en stel dat hij er ooit nog komt, zul je zien dat het tegen gaat vallen. Nostalgie kun je niet nadoen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:44 schreef Mike het volgende:
Het lijkt elk jaar wel of alleen DWDD ermee bezig is en verder NIEMAND in Nederland.
Ik heb er al drie meegemaakt, dus van mij hoeft het niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach en stel dat hij er ooit nog komt, zul je zien dat het tegen gaat vallen. Nostalgie kun je niet nadoen.
Wow, jij bent oud.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er al drie meegemaakt, dus van mij hoeft het niet.
Typisch geval van oorzaak/gevolg omdraaien lijkt me.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:03 schreef GGMM het volgende:
Negatieve Tweets zijn ongezonder dan roken en overgewicht.
Godverdomme.
ELFSTEDENKOORTS!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:08 schreef GGMM het volgende:
Rot toch eens op met die elfstedentocht elk jaar. Tering.
Ik ken hem alleen van, houd je hart vast, So You Wannabe a Popstar.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:10 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die Erik Hulzebos wel zo'n ongelooflijke mongool.
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van, houd je hart vast, So You Wannabe a Popstar.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er al drie meegemaakt, dus van mij hoeft het niet.
Ik ook, meest memorabele was van Benthem, toen zaten we met heel de basisschool in de toneel zaal naar een kleine TV te kijken.quote:
Mo heeft nooit geschaatst, der halve zul je nooit een moslim zien schaatsen, ergo schaatsen is voor varkens, en die moeten dood!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:19 schreef NoCigar het volgende:
Kunnen die lui de Profeet niet eens goed beledigen ofzo?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil jou Gillian Welch - Tennessee aanraden.
quote:
East Coast = Beast Coastquote:
Gewoon veilig op je zolderkamertje blijven inderdaad.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:24 schreef waxmask het volgende:
Wat triest, je gevangen laten zetten in een achterlijk land, en dan nog zeggen dat het heeeeeeeel bijzondere ervaring was....![]()
![]()
Nee hoor, maar niet naar vrouw-onderdrukkende landen!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon veilig op je zolderkamertje blijven inderdaad.
Dat was dat poppetje van sesamstraat?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Salamander Klöpping
GGMM en ik vinden dit weerzinwekkende en enorme buisvervuiling.
Alleen mensen als JR vinden zit grappig.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:33 schreef GGMM het volgende:
Ik en ajacied4lf vinden deze mama appelsapjes echt helemaal niet grappig.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:33 schreef GGMM het volgende:
Ik en ajacied4lf vinden deze mama appelsapjes echt helemaal niet grappig.
Tsja, dat zijn ze allemaal. Zolang ze maar prima muziek spelen. Al verneukt de minuut dit behoorlijkquote:
Tekstueel valt er nog wel wat te verbeteren.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sayin helemaal niets
But that doesn't really matter.
Die tekst manquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dat zijn ze allemaal. Zolang ze maar prima muziek spelen. Al verneukt de minuut dit behoorlijk
Boeiend, garagerock luister je niet om de tekst.quote:
Van mijn part vinden jullie ze allemaal driewerf kut, ik vind het wel lekker.quote:
Als je dat vraagt ga dan maar naar de slimste mens kijken. Nephooliganquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal ik zometeen Voetbal International of de finale van de Slimste Mens kijken?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal ik zometeen Voetbal International of de finale van de Slimste Mens kijken?
ah, de FC van het Noorden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
speelde ook voor Groningen
Ik door zijn slis. Vind ik zo'n enorme afknapper altijd.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:49 schreef alors het volgende:
Ik raak altijd afgeleid door zijn neus. Ik weet niet of dat door zijn neus komt of door zijn matige grappen.
Pannekoekenbakker?quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vroeg je moeder ook vannacht
Hahaha
Grappiger dan Peter Pannekoek.
quote:Frank Boeijen gaat weer op tournee! De voorman van de legendarische Frank Boeijen Groep, bekend van hits als Kronenburg park (Ga die wereld uit), Linda en Zwart Wit, staat met een nieuwe band op de planken die door zijn hele oeuvre gaat.
Frank zit aan tafel met twee megafans: Fidan Ekiz en Özcan Akyol, beiden niet ontoevallig van Turkse komaf. Want, zo beweren zij, er is een verband tussen hun Turkse roots en hun grote held...
Zaterdag de return van Alison.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:09 schreef Mani89 het volgende:
Wat een heerlijk joch is het toch, met zijn apenkoppie.
Ja, misschien maar voor een dag.quote:
Walgelijk inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2015 19:15 schreef IbanMayo het volgende:
Matthijs kap eens met woorden in de mond proberen te leggen.
Echt hequote:Op maandag 26 januari 2015 19:15 schreef IbanMayo het volgende:
Matthijs kap eens met woorden in de mond proberen te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |