gekregen van mijn moeder, dus van mij.quote:
Maar dan verliezen we Bossie.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als Nederland overgenomen gaat worden door bijvoorbeeld Duitsland.
Liever Duitsers dan Fransen of Spanjaarden.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als Nederland overgenomen gaat worden door bijvoorbeeld Duitsland.
Ik heb wel een potlood, hele la vol met die ikea stompjes, maar geen puntenslijper...quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik pak mijn pen er even bij want ik heb geen potlood.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Liever Duitsers dan Fransen of Spanjaarden.
Bossie is dan naar het midden-oosten toe naar zijn leuke vrienden.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dan verliezen we Bossie.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Danny zit wel dichter op het vuur omdat hij uit Libië komt.
DAT IS MIJN VRIJHEIDquote:
Nouja, ik wist dus niet dat ie Sepp Blater heette.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:17 schreef Specularium het volgende:
Dat filmpje van Blatter kende ik nog niet.
Ja eikel, hij weet dan toch meer, heeft er familie zitten, en is dus meer daarop gefocussed dan de gemiddelde Nederlander, en dus emotioneel.quote:
*Libanon.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja eikel, hij weet dan toch meer, heeft er familie zitten, en is dus meer daarop gefocussed dan de gemiddelde Nederlander, en dus emotioneel.
Libanonquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Danny zit wel dichter op het vuur omdat hij uit Libië komt.
Wie doet dat in godsnaam?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je de Belgische Slimste had gevolgd.....
Philipquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet Freriks en die vieze professor! België had een leuke reeks met veel humor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |