En jij kan niet lezen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
90% ja? Volgens mij heb je niet echt een reëel beeld van wat asielzoekers en vluchtelingen in Nederland kosten.
Zolang je die idealen nastreeft zonder andermans geld daarvoor in te pikken be my guest. Als je dat niet lukt en denkt een greep te kunnen doen in mijn portemonnee daarvoor heb ik net zoveel recht om eens navraag te doen op basis waarvan diegene denkt het recht te hebben dat te doen. Als dan ook nog eens blijkt dat het een ordinaire NIMBY is, dan is het natuurlijk snel klaar met dat gemiep.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een vereiste m.b.t. idealen?
Welnee. Dat hoor je alleen maar voorbij komen wanneer het asielzoekers betreft. Gaat het over onderwijs of zorg dan hoor je daar niemand over. Hypocriete drogreden om de inhoudelijke discussie maar uit de weg te gaan.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zolang je die idealen nastreeft zonder andermans geld daarvoor in te pikken be my guest. Als je dat niet lukt en denkt een greep te kunnen doen in mijn portemonnee daarvoor heb ik net zoveel recht om eens navraag te doen op basis waarvan diegene denkt het recht te hebben dat te doen. Als dan ook nog eens blijkt dat het een ordinaire NIMBY is, dan is het natuurlijk snel klaar met dat gemiep.
De puinhoop in het Midden-Oosten met bijbehorende vluchtelingenstroom komt ook weer gewoon van rechts, en laten we niet doen alsof die ooit daadwerkelijk maatregelen tegen de instroom hebben willen nemen.quote:
Sinds wanneer is 'de islam' rechts?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De puinhoop in het Midden-Oosten met bijbehorende vluchtelingenstroom komt ook weer gewoon van rechts, en laten we niet doen alsof die ooit daadwerkelijk maatregelen tegen de instroom hebben willen nemen.
Sinds de linkse regimes die die in toom hielden moesten worden vernietigd en ondermijnd ten bate van democratie democracy and free markets free markets.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:41 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 'de islam' rechts?
Kortom een waardeloze verklaring die volledig voorbij gaat aan alle feiten. Probeer het nog eens.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sinds de linkse regimes die die in toom hielden moesten worden vernietigd en ondermijnd ten bate van democratie democracy and free markets free markets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |