Dus bij de buitengrenzen gaat het al fout.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
95% van de Syriers komen via Italie, Frankrijk of Griekenland naar Nederland. Waarom kieze ze toch voor ons? Juist ja. Niet voor de veiligheid maar voor de voorzieningen.
Nee, nogmaals lees mijn post:quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:38 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je vroeg toch waaruit hun nood bestaat? Ook de andere vragen staan er vaak wel in maar soms is het ook gewoon toeval dat ze hier terecht zijn gekomen. Er zijn ook mensen die door Nederland juist hierheen worden gehaald op basis van bestaande afspraken.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat is de hoge nood van die mensen in Nederland te komen wonen dan precies? Waarom niet in de talloze net zo veilige landen tussen land van herkomst en Nederland in? Waarom is er hen zoveel aan gelegen een beroep te doen op onze - door belabberd beleid toch al in beschamend slechte staat verkerende - voorraad sociale huurwoningen?
Ach, zodra de klimaatsverandering echt losgaat, wordt het MO weer een oase zoals 10.000 jaar geleden en gaan wij daar lekker zitten. Dan mogen zij het grondgebied behouden wat voorheen o.a. bekend stond als Nederland en wens ik ze veel succes met het bedwingen van de gletsjers die tot aan België zullen komen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Quote de rest van de post er ook even bij flapdrol, dan heb je gelijk de reactie op je zoveelste misplaatste jankpost.
[..]
Je stelt alleen de vraag waarom men niet in andere landen aanklopt. Daarmee los je het probleem van de huidige vluchtelingen niet op die al zijn binnengekomen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee daarmee ga ik in op jouw belabberde argumentatie.
Nogmaals lees de dossiers. Sommige komen hier in kader van Nederlandse afspraken, sommige bij toeval en sommige omdat ze naar Nederland konden ontsnappen. Als ze vervolgens hier zijn moeten ze als ze een verblijfsvergunning krijgen een woning hebben, dat deel begrijp je toch wel?quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee, nogmaals lees mijn post:
[..]
Ik betwist de veronderstelde nood en zie jou er bijzonder weinig tegeninbrengen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je stelt alleen de vraag waarom men niet in andere landen aanklopt. Daarmee los je het probleem van de huidige vluchtelingen niet op die al zijn binnengekomen.
Die vraag is alleen relevant voor de Europese afspraken. Niet voor vluchtelingen die nu in Nederland zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee, nogmaals lees mijn post:
[..]
Kritiek op het huidige beleid lost het probleem van de vluchtelingen die nu in Nederland zijn niet op. Dat is een beetje hetzelfde als bij een ontruiming lopen klagen over de bonussen van bestuurders. Leuk verhaal, maar daar gaat het nu niet om.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik betwist de veronderstelde nood en zie jou er bijzonder weinig tegeninbrengen.
Het betrekkelijk kleine deel dat in het kader van afspraken komt geloof ik wel, al weet ik niet of ik die afspraken echt "nood" zou willen noemen. Wat de rest betreft: lees mijn post.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nogmaals lees de dossiers. Sommige komen hier in kader van Nederlandse afspraken, sommige bij toeval en sommige omdat ze naar Nederland konden ontsnappen. Als ze vervolgens hier zijn moeten ze als ze een verblijfsvergunning krijgen een woning hebben, dat deel begrijp je toch wel?
Mooi, is er weer meer plek voor mensen die een woning nodig hebben.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
Geen wonder dat steeds meer landgenoten hun boeltje pakken en vertrekken.
Verduidelijk dan eerst maar wat je wil weten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het betrekkelijk kleine deel dat in het kader van afspraken komt geloof ik wel, al weet ik niet of ik die afspraken echt "nood" zou willen noemen. Wat de rest betreft: lees mijn post.
Ik heb zo het vermoeden dat die landgenoten niet diegenen zijn met interesse in die woningen die deze vluchtelingen nu betrekken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
Geen wonder dat steeds meer landgenoten hun boeltje pakken en vertrekken.
Laten we dan eerst het probleem van de binnenkomende asielzoekers maar eens oplossen opdat dit geen dweilen met de kraan open wordt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kritiek op het huidige beleid lost het probleem van de vluchtelingen die nu in Nederland zijn niet op. Dat is een beetje hetzelfde als bij een ontruiming lopen klagen over de bonussen van bestuurders. Leuk verhaal, maar daar gaat het nu niet om.
Dat kan, maar tegelijkertijd zitten we nu met vluchtelingen die onderdak nodig hebben. Dat staat hier verder los van.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Laten we dan eerst het probleem van de binnenkomende asielzoekers maar eens oplossen opdat dit geen dweilen met de kraan open wordt.
Waarschijnlijk wel zij die via belastingen (en vervolgens toeslagen en uitkeringen) een deel van de kosten droegen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat die landgenoten niet diegenen zijn met interesse in die woningen die deze vluchtelingen nu betrekken.
Nee dat is de wortel van dit probleem.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat kan, maar tegelijkertijd zitten we nu met vluchtelingen die onderdak nodig hebben. Dat staat hier verder los van.
Je bedoelt dat teveel mensen nog in een gevaarlijke en slechte situatie elders leven en we die beter ook in Nederland kunnen opvangen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Laten we dan eerst het probleem van de binnenkomende asielzoekers maar eens oplossen opdat dit geen dweilen met de kraan open wordt.
In tegendeel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:48 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je bedoelt dat teveel mensen nog in een gevaarlijke en slechte situatie elders leven en we die beter ook in Nederland kunnen opvangen?
De woningnood los je daarmee nu niet op en heeft betrekking op een andere discussie, namelijk die over de poort. Mensen die al binnen de poort zijn, zijn daarmee niet geholpen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee dat is de wortel van dit probleem.
Hoe autistisch ben jij?quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De woningnood los je daarmee nu niet op en heeft betrekking op een andere discussie, namelijk die over de poort. Mensen die al binnen de poort zijn, zijn daarmee niet geholpen.
Opvang van asielzoekers is erg goed voor de economie. Nyfer heeft dat nog onderzocht voor Wilders.quote:
De argumenten zijn kennelijk weer op.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:50 schreef NotYou het volgende:
Misschien kunnen Wespensteek en Xa1pt beter gewoon het volgende posten en het daarbij laten:
"Vol = vol maar dat maakt niet uit! Ander volk eerst!"
[..]
Hoe autistisch ben jij?
De argumenten zijn helemaal niet op maar al veelvuldig gepost. Ik verbaas me gewoon over je.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De argumenten zijn kennelijk weer op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |