abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149003980
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:56 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Het is een vingeroefening eh, zo'n opleiding. Zodat ej een klein beetje een idee hebt hoe je het zou kunnen doen.

Enquete was beter dan wat ik gemiddeld voorbij zie komen. Maar het werken met die plaatjes... risicovol, aangezien je van hetzelfde merk iets prachtig kan vinden en de volgende serie heel lelijk.

Zo vond ik bij al dat servies al het klassieke getrut nogal... lelijk. Bij gebrek aan beter iets anders gekozen...
Misschien gaat het dan ook minder om het merk dan om wel of geen frommeltjes erop. Ik heb mijn keuze ook daar op gebaseerd ipv op het merk. En ik heb Doulton bestek :@ , 10 jaar terug gespaard bij de C1000, ziet er nog prima uit en zonder tierelantijntjes.
pi_149004360
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 10:25 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Misschien gaat het dan ook minder om het merk dan om wel of geen frommeltjes erop. Ik heb mijn keuze ook daar op gebaseerd ipv op het merk. En ik heb Doulton bestek :@ , 10 jaar terug gespaard bij de C1000, ziet er nog prima uit en zonder tierelantijntjes.
Ik bedoel juist aan te geven dat het ene met frummels wel mooi gevonden wordt en het ander niet.

Overigens heb ik bestel van laguiole en Amefa en ooit iets van de Aldi dat het fijnst eet.... Dus dat gebruik ik dan.... De laguiole messen vooral voor echte carnivoren maaltijden
Whatever...
pi_149005680
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 10:51 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik bedoel juist aan te geven dat het ene met frummels wel mooi gevonden wordt en het ander niet.

Overigens heb ik bestel van laguiole en Amefa en ooit iets van de Aldi dat het fijnst eet.... Dus dat gebruik ik dan.... De laguiole messen vooral voor echte carnivoren maaltijden
De serviezen zijn allemaal van het bedrijf zelf, en inderdaad probeer ik af te bakenen welke serviezen in trek zijn bij de Nederlandse consument. Daar is dan terug te zien dat vooral het witte 'Scandinavische' populair is.

Ik wil jullie in ieder geval bedanken, enquête is al meer als 40 keer ingevuld! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')