Turken eten met stokjesquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:53 schreef spijkerbroek het volgende:
. Wat is uw etnische afkomst?
Nederlands
Turks
Anders,
Hoe is dit relevant?
Met handgeschilderde blauwe maagdenpalmbloemetjes!quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:49 schreef Lienekien het volgende:
Het is Royal Doulton, niet Doultan.
For the candlelit dinner parties!quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met handgeschilderde roze maagdenpalmbloemetjes!
Nou dat komt doordat de doelgroep van origine Turks is. Ik zou graag willen onderzoeken of er grote verschillen onderling zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:53 schreef spijkerbroek het volgende:
. Wat is uw etnische afkomst?
Nederlands
Turks
Anders,
Hoe is dit relevant?
Danku, ik zal het aanpassen!quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:49 schreef Lienekien het volgende:
Het is Royal Doulton, niet Doultan.
Beetje omslachtig omschreven inderdaad, ik bedoel kook- en tafelwaar. Specifiek gezien servies, pannen en bestekquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Eetproducten???
Is dat alles dat je kan eten?
En bedoel je met kookproducten, kookgerei??
Are you the lady of the house?quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
For the candlelit dinner parties!
Lol, je bent niet de eerste die Hyacinth Bucket erbij haaltquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met handgeschilderde blauwe maagdenpalmbloemetjes!
[ afbeelding ]
Je spreekt het uit als Bouquet!quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:02 schreef Rudolphius20 het volgende:
[..]
Lol, je bent niet de eerste die Hyacinth Bucket erbij haalt
En ik nog 'ken ik nie' aanvinken. Stom!quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoor dit wel vaker, verbaasd me eerlijk gezegd. Als hbo-er in de afsluitende fase mag je toch wel een goed onderbouwde vragenlijst in elkaar kunnen zetten..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:14 schreef Bramito het volgende:
Ik heb 'm ingevuld.
Ik was verbaasd over de kwaliteit van de enquête, meestal zijn ze om te huilen.
Hoor je ook wel eens dat er niets uit een online enquête te halen valt..?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:24 schreef Rudolphius20 het volgende:
[..]
Hoor dit wel vaker, verbaasd me eerlijk gezegd. Als hbo-er in de afsluitende fase mag je toch wel een goed onderbouwde vragenlijst in elkaar kunnen zetten..
Het is een vingeroefening eh, zo'n opleiding. Zodat ej een klein beetje een idee hebt hoe je het zou kunnen doen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:35 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hoor je ook wel eens dat er niets uit een online enquête te halen valt..?
Altijd leuk.. van die op internet gebaseerde "onderzoeken" maar ze geven een gemiddelde van een klein deel specifieke mensen...
Zolang je dat er continue bij vermeld is dat geen punt maar meestal verwateren dat soort zaken en klopt er dus uiteindelijk niets van zo'n "onderzoek"
De behoeftes... van wie bedoel je..?
Degene die het meest in de keuken staan die ik ken, hebben helemaal geen internet...
Tja ergens moet je beginnen. Dit is een nulmeting voor het bedrijf. Het klantenbestand is niet groot genoeg om als representatief te zien. Daarom maar verschillende 'kookliefhebbers' gevraagd.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:35 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hoor je ook wel eens dat er niets uit een online enquête te halen valt..?
Altijd leuk.. van die op internet gebaseerde "onderzoeken" maar ze geven een gemiddelde van een klein deel specifieke mensen...
Zolang je dat er continue bij vermeld is dat geen punt maar meestal verwateren dat soort zaken en klopt er dus uiteindelijk niets van zo'n "onderzoek"
De behoeftes... van wie bedoel je..?
Degene die het meest in de keuken staan die ik ken, hebben helemaal geen internet...
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:56 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Het is een vingeroefening eh, zo'n opleiding. Zodat ej een klein beetje een idee hebt hoe je het zou kunnen doen.
Enquete was beter dan wat ik gemiddeld voorbij zie komen. Maar het werken met die plaatjes... risicovol, aangezien je van hetzelfde merk iets prachtig kan vinden en de volgende serie heel lelijk.
Zo vond ik bij al dat servies al het klassieke getrut nogal... lelijk. Bij gebrek aan beter iets anders gekozen...
Ja goffer nu ben ik dus nieuwsgierig... tot over 5 minquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:12 schreef Rudolphius20 het volgende:
[..]
Tja ergens moet je beginnen. Dit is een nulmeting voor het bedrijf. Het klantenbestand is niet groot genoeg om als representatief te zien. Daarom maar verschillende 'kookliefhebbers' gevraagd.
Ik klik en krijg direct:quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien gaat het dan ook minder om het merk dan om wel of geen frommeltjes erop. Ik heb mijn keuze ook daar op gebaseerd ipv op het merk. En ik heb Doulton bestekquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:56 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Het is een vingeroefening eh, zo'n opleiding. Zodat ej een klein beetje een idee hebt hoe je het zou kunnen doen.
Enquete was beter dan wat ik gemiddeld voorbij zie komen. Maar het werken met die plaatjes... risicovol, aangezien je van hetzelfde merk iets prachtig kan vinden en de volgende serie heel lelijk.
Zo vond ik bij al dat servies al het klassieke getrut nogal... lelijk. Bij gebrek aan beter iets anders gekozen...
Ik bedoel juist aan te geven dat het ene met frummels wel mooi gevonden wordt en het ander niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Misschien gaat het dan ook minder om het merk dan om wel of geen frommeltjes erop. Ik heb mijn keuze ook daar op gebaseerd ipv op het merk. En ik heb Doulton bestek, 10 jaar terug gespaard bij de C1000, ziet er nog prima uit en zonder tierelantijntjes.
De serviezen zijn allemaal van het bedrijf zelf, en inderdaad probeer ik af te bakenen welke serviezen in trek zijn bij de Nederlandse consument. Daar is dan terug te zien dat vooral het witte 'Scandinavische' populair is.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:51 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik bedoel juist aan te geven dat het ene met frummels wel mooi gevonden wordt en het ander niet.
Overigens heb ik bestel van laguiole en Amefa en ooit iets van de Aldi dat het fijnst eet.... Dus dat gebruik ik dan.... De laguiole messen vooral voor echte carnivoren maaltijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |