abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148988225
Je bent raar TS....
pi_148988596
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 19:39 schreef Shockwave12 het volgende:
Je bent raar TS....
Ik weet het, :P :)..
pi_148988637
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 18:11 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Lees haar vorige topics eens voordat je over iedereen een oordeel velt. Zoals jij het schetst klopt namelijk niet met de werkelijkheid.

Ze emotioneel vreemd met een andere jongen terwijl ze een vriend had. Vervolgens werd haar vriend terecht jaloers en gaf ze haar vriend de schuld dat hij met zijn jaloerse gedrag de relatie had verpest.
Ik ging niet emotioneel vreemd en mijn ex was heel jaloers om kleine dingen, dus als ik een app binnenkreeg van een jongensnaam dan wilde hij meteen weten wie het was. Dat soort dingetjes. Omdat hij me niet vertrouwde denk ik achteraf.. Dus het is niet zo dat ik aanleiding gaf
pi_148990323
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 19:53 schreef Saarie het volgende:

[..]

Ik ging niet emotioneel vreemd en mijn ex was heel jaloers om kleine dingen, dus als ik een app binnenkreeg van een jongensnaam dan wilde hij meteen weten wie het was. Dat soort dingetjes. Omdat hij me niet vertrouwde denk ik achteraf.. Dus het is niet zo dat ik aanleiding gaf
Dat ben je wel en dat gebrek aan vertrouwen bleek achteraf gezien gerechtvaardigd te zijn.
pi_148995773
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 19:53 schreef Saarie het volgende:

[..]

Blijf maar ontkennen meid.. :z
pi_149008295
Zegt ze niet ergens dat die andere zoiezo leuker is?
Zelfs als d'r ex niet zo jaloers was geweest is de kans groot dat het toch wel uit was gegaan. Zoiezo is dat allemaal mosterd na de maaltijd. Het enige wat ze nu kan doen is zorgvuldig en respectvol met d'r ex omgaan (of niet mee omgaan).

Ik moet stiekem wel lachen om mannen die hier 'emotioneel vreemdgaan!' roepen. Het lijkt hier wel het Flair-forum :D
I don't care if you want me 'cause I'm yours anyhow
pi_149008447
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:50 schreef MalenaScordia het volgende:
Zelfs als d'r ex niet zo jaloers was geweest is de kans groot dat het toch wel uit was gegaan. Zoiezo is dat allemaal mosterd na de maaltijd. Het enige wat ze nu kan doen is zorgvuldig en respectvol met d'r ex omgaan (of niet mee omgaan).

Ik moet stiekem wel lachen om mannen die hier 'emotioneel vreemdgaan!' roepen. Het lijkt hier wel het Flair-forum :D
:')
pi_149035978
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:50 schreef MalenaScordia het volgende:

Klopt, ik had het uiteindelijk hoe dan ook uitgemaakt.. De andere jongen is veel leuker. Dat voelt lullig om te zeggen.. Maar het is zo :) We doen het rustig aan, maar het is wel heel leuk om elkaar zo losjes te leren kennen.. Dat het gewoon kan. En ik ben blij dat ik eerlijk ben geweest en dat ik niet uit angst voor mijn ex heb gekozen.

Ik heb tegen mijn ex gezegd dat het beter is om geen contact te hebben, maar hij wil zelf contact houden.. Dus dan vind ik het goed.
pi_149036455
Slet
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_149080218
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 12:30 schreef Saarie het volgende:

[..]

Klopt, ik had het uiteindelijk hoe dan ook uitgemaakt.. De andere jongen is veel leuker. Dat voelt lullig om te zeggen.. Maar het is zo :) We doen het rustig aan, maar het is wel heel leuk om elkaar zo losjes te leren kennen.. Dat het gewoon kan. En ik ben blij dat ik eerlijk ben geweest en dat ik niet uit angst voor mijn ex heb gekozen.

Ik heb tegen mijn ex gezegd dat het beter is om geen contact te hebben, maar hij wil zelf contact houden.. Dus dan vind ik het goed.
Je hebt wel een erg vertekend beeld van de werkelijkheid :') Jouw ex-vriend is beter af zonder jou en verdient een veel eerlijker persoon die wel oprecht om hem geeft. Jammer dat je de "schuld" (jaloers) bij hem neerlegt en jouw aandeel bagatelliseert.

Aan de ene kant ben je jong en heb jij het uitgemaakt. Dat is dan wel enigszins te prijzen, maar ik vind je ergens ook egoïstisch en manipulatief. Hoop dat je ex z.s.m. niets meer met jou te maken wil hebben en jij ook ooit zo'n behandeling krijgt :W
pi_149112099
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:52 schreef Saarie het volgende:

[..]

1 jaar. Het voelde echt alsof hij alles was voor mij. En de eerste jongen waar ik echt verliefd op was, maar dat was binnen een paar dagen over van mijn kant. Ja nog wel dat ik hem leuk vond, maar vond iemand anders leuker binnen een korte periode. En dat is toch raar van mezelf.
Nee hoor, je bent pas 18. Dan val je van de ene verliefdheid in de ander. Vanaf je 21e wordt dat wel minder :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_149112185
Jullie komen wel weer bij elkaar uit.
Dit wordt een puinbak.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')