abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148953012
laat je het ons weten wanneer je het bed in gedoken bent met je "bijles vriend", die echt geen verdere bijbedoelingen had...en die daarna met de noorderzon vertrekt.

Zal vast een nieuwe topic komen!
I am a Koala who Stretches :P
pi_148953413
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:04 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

?
Ze heeft haar ex ingeruild voor deze jongeman. Dus ik ben benieuwd of deze jongen het waard is om een lieve jongen voor te verlaten (is het gras écht groener, of lijkt het alleen maar zo?). :P
pi_148953452
Zondag maak je het uit met je ex en woensdag loop je met een andere gast te zoenen?
Dit gaat helemaal goed komen geloof me :')
pi_148953453
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:31 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ze heeft haar ex ingeruild voor deze jongeman. Dus ik ben benieuwd of deze jongen het waard is om een lieve jongen voor te verlaten (is het gras écht groener, of lijkt het alleen maar zo?). :P
O, op die manier. Dacht dat je een opmerking t.o.v. mij maakte haha!
pi_148955185
Haha.
BEASTMODE
  donderdag 22 januari 2015 @ 20:30:35 #56
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_148955658
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:29 schreef Saarie het volgende:
Zondagavond heb ik het uitgemaakt met mijn ex.
hoe kan je het uitmaken met een ex???
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_148956220
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:30 schreef Steef121 het volgende:

[..]

hoe kan je het uitmaken met een ex???
In dat geval is het een ex-ex.. En is het dus weer aan :P
pi_148956320
quote:
Ik ben heel wispelturig.
:Y
Daar heb ik weinig aan toe te voegen..Ik hoop dat je beter met je impulsen zult weten om te gaan, in de toekomst.
  donderdag 22 januari 2015 @ 21:19:57 #59
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_148957704
Irritant die wispelturige vrouwen
Gr gr. de KLB Keizer
  donderdag 22 januari 2015 @ 22:53:14 #60
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_148962479
Wat je voor jezelf eruit kunt halen is dat je blijkbaar nog niet in staat bent om eerst een tijdje op jezelf te zijn, je gevoelens op een rijtje te zetten en dan te handelen. Dat is ook niet makkelijk. Toch is het geen overbodige luxe, helemaal als je compleet op gevoel afgaat en je verstand niet meer gebruikt.

Tov je ex: verwacht daar niet teveel van, hij voelt zich heel erg gekwetst en als er iemand is bij wie hij nu geen troost moet zoeken of vriendschap ben jij het wel. Dat snap je zelf ook wel denk ik. Het verdient allemaal geen schoonheidsprijs.

Tov je nieuwe lover: doe het rustig aan. Wordt het niks is het ook niet erg.
En of je wispelturig bent? Vast wel, maar dat is ook het lastige met gevoelens van verliefdheid/houden van etc. Dat is niet meer dan menselijk en je komt er vanzelf wel achter hoe het bij jou werkt.

Verbazingwekkend overigens, die projectie hier altijd. Wat een frustratie.
pi_148968118
Omdat Saarie :O

Laat je eens lekker volblaffen meid, vuige slet.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 07:35:45 #62
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_148969287
'Ik ben daar helemaal niet het type voor'. Klassieker :)

Je bent gewoon niet klaar voor iets serieus. Wat niet erg is als je nog maar 18 bent. Blijkbaar heb je behoefte aan mannelijke aandacht zonder verplichtingen. Gewoon een paar jaar rondsletten ^O^
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_148970445
quote:
Een paar dagen later ben ik officieel bezig met een ander en dat voelt oneerlijk terwijl het menselijk is.
:')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 09:57:04 #64
433390 GeeTeeOo
SURPRISE MOTHERFUCKER
pi_148971177
Dus je irriteerde je aan zijn jaloezie, terwijl je eigenlijk gewoon al wist dat zijn jaloezie terecht was?

Wat je in ieder geval niet moet doen is contact houden met je ex. Het is voor jou misschien nog wel fijn, en voor hem in eerste instantie ook, maar als hij echt nog verliefd op je is dan zal een 'vriendschap' met jou het voor hem moeilijk maken er overheen te komen.
pi_148972588
Bedankt voor de normale reacties, we gaan het rustig aan doen! Maar ben wel heel blij met hem :)
pi_148973072
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:55 schreef Saarie het volgende:
Bedankt voor de normale reacties, we gaan het rustig aan doen! Maar ben wel heel blij met hem :)
Is die andere jongen nou je bijlesleraar of niet?
pi_148975490
quote:
Totdat er weer een ander voorbij komt die leuker is :)
pi_148975597
quote:
Goedzo :)

Jeetje wat zijn sommigen hier veroordelend.

quote:
14s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:53 schreef eefje801 het volgende:

Verbazingwekkend overigens, die projectie hier altijd. Wat een frustratie.
Nou zeg dat. Allemaal gebroken harten en gebutste ego's ofzo?
Het is uit met 'r vriend, dus als ze snel daarna met een ander voost, nou en?! 'Niet netjes' sja, och. Als de ex erachter komt zal hij het niet leuk vinden nee, maar technisch gezien doe je nix verkeerd. Bovendien zullen veel mannen een kans op sex als ze net vrijgezel zijn ook niet laten lopen idd, hypocrisie. Een hoer is iemand die met mensen neukt voor geld, een slet is iemand die het met veel mensen doet. Dat is hier geen van beide van toepassing.

En dat het verwarrend is allemaal is begrijpelijk, dat is helemaal niet raar. Doe gewoon wat goed voelt :)
I don't care if you want me 'cause I'm yours anyhow
pi_148976819
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:44 schreef kroodje_broket het volgende:
Je ex-vriend vertoonde steeds onterecht jaloers gedrag waardoor jij het niet leuk meer vond, dus ja, dan krijg je dit 8)7
Ze liep al weet ik veel hoe lang te geilen op een andere gast .. Niet heel onterecht, die jaloezie ...
"Pools are perfect for holding water"
pi_148977918
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 13:41 schreef probeer het volgende:

[..]

Ze liep al weet ik veel hoe lang te geilen op een andere gast .. Niet heel onterecht, die jaloezie ...
Ik was sarcastisch.
TS maakt zich alleen druk om haar eigen wispelturigheid (hoort bij de leeftijd, niet veel mis mee), maar is blind voor hoe ze met haar ex is omgegaan en buigt zich geen seconde over de vraag waar die jaloezie vandaan komt ("het is irritant"). Voornamelijk dat laatste stuit hier denk ik op weerstand en vormt de antipathie jegens TS.
pi_148978108
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 13:00 schreef MalenaScordia het volgende:
Het is uit met 'r vriend, dus als ze snel daarna met een ander voost, nou en?! 'Niet netjes' sja, och. Als de ex erachter komt zal hij het niet leuk vinden nee, maar technisch gezien doe je nix verkeerd. Bovendien zullen veel mannen een kans op sex als ze net vrijgezel zijn ook niet laten lopen idd, hypocrisie. Een hoer is iemand die met mensen neukt voor geld, een slet is iemand die het met veel mensen doet. Dat is hier geen van beide van toepassing.

En dat het verwarrend is allemaal is begrijpelijk, dat is helemaal niet raar. Doe gewoon wat goed voelt :)
Het zegt een heleboel over je als mens, mag je best ontkennen natuurlijk, maar ik weet wel beter.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148978508
quote:

[..]

[..]

Bedankt en dat ga ik doen! :)
pi_148979618
quote:

Het is uit met 'r vriend, dus als ze snel daarna met een ander voost, nou en?!
Dit speelde al toen ze het nog niet had uitgemaakt...
pi_148985711
bah
Swek
pi_148985827
quote:

[..]

[..]

Lees haar vorige topics eens voordat je over iedereen een oordeel velt. Zoals jij het schetst klopt namelijk niet met de werkelijkheid.

Ze emotioneel vreemd met een andere jongen terwijl ze een vriend had. Vervolgens werd haar vriend terecht jaloers en gaf ze haar vriend de schuld dat hij met zijn jaloerse gedrag de relatie had verpest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')