Ze heeft haar ex ingeruild voor deze jongeman. Dus ik ben benieuwd of deze jongen het waard is om een lieve jongen voor te verlaten (is het gras écht groener, of lijkt het alleen maar zo?).quote:

O, op die manier. Dacht dat je een opmerking t.o.v. mij maakte haha!quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze heeft haar ex ingeruild voor deze jongeman. Dus ik ben benieuwd of deze jongen het waard is om een lieve jongen voor te verlaten (is het gras écht groener, of lijkt het alleen maar zo?).

hoe kan je het uitmaken met een ex???quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:29 schreef Saarie het volgende:
Zondagavond heb ik het uitgemaakt met mijn ex.

In dat geval is het een ex-ex.. En is het dus weer aanquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:30 schreef Steef121 het volgende:
[..]
hoe kan je het uitmaken met een ex???

quote:

quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:29 schreef Saarie het volgende:
Een paar dagen later ben ik officieel bezig met een ander en dat voelt oneerlijk terwijl het menselijk is.

Is die andere jongen nou je bijlesleraar of niet?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:55 schreef Saarie het volgende:
Bedankt voor de normale reacties, we gaan het rustig aan doen! Maar ben wel heel blij met hem

Totdat er weer een ander voorbij komt die leuker isquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:55 schreef Saarie het volgende:
Bedankt voor de normale reacties, we gaan het rustig aan doen! Maar ben wel heel blij met hem

Goedzoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:55 schreef Saarie het volgende:

Nou zeg dat. Allemaal gebroken harten en gebutste ego's ofzo?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:53 schreef eefje801 het volgende:
Verbazingwekkend overigens, die projectie hier altijd. Wat een frustratie.

Ze liep al weet ik veel hoe lang te geilen op een andere gast .. Niet heel onterecht, die jaloezie ...quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:44 schreef kroodje_broket het volgende:
Je ex-vriend vertoonde steeds onterecht jaloers gedrag waardoor jij het niet leuk meer vond, dus ja, dan krijg je dit

Ik was sarcastisch.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Ze liep al weet ik veel hoe lang te geilen op een andere gast .. Niet heel onterecht, die jaloezie ...

Het zegt een heleboel over je als mens, mag je best ontkennen natuurlijk, maar ik weet wel beter.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:00 schreef MalenaScordia het volgende:
Nou zeg dat. Allemaal gebroken harten en gebutste ego's ofzo?
Het is uit met 'r vriend, dus als ze snel daarna met een ander voost, nou en?! 'Niet netjes' sja, och. Als de ex erachter komt zal hij het niet leuk vinden nee, maar technisch gezien doe je nix verkeerd. Bovendien zullen veel mannen een kans op sex als ze net vrijgezel zijn ook niet laten lopen idd, hypocrisie. Een hoer is iemand die met mensen neukt voor geld, een slet is iemand die het met veel mensen doet. Dat is hier geen van beide van toepassing.
En dat het verwarrend is allemaal is begrijpelijk, dat is helemaal niet raar. Doe gewoon wat goed voelt

Bedankt en dat ga ik doen!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:00 schreef MalenaScordia het volgende:
[..]
Goedzo
Jeetje wat zijn sommigen hier veroordelend.
[..]
Het is uit met 'r vriend, dus als ze snel daarna met een ander voost, nou en?! 'Niet netjes' sja, och. Als de ex erachter komt zal hij het niet leuk vinden nee, maar technisch gezien doe je nix verkeerd. Bovendien zullen veel mannen een kans op sex als ze net vrijgezel zijn ook niet laten lopen idd, hypocrisie. Een hoer is iemand die met mensen neukt voor geld, een slet is iemand die het met veel mensen doet. Dat is hier geen van beide van toepassing.
En dat het verwarrend is allemaal is begrijpelijk, dat is helemaal niet raar. Doe gewoon wat goed voelt

Dit speelde al toen ze het nog niet had uitgemaakt...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:00 schreef MalenaScordia het volgende:
Het is uit met 'r vriend, dus als ze snel daarna met een ander voost, nou en?!

Lees haar vorige topics eens voordat je over iedereen een oordeel velt. Zoals jij het schetst klopt namelijk niet met de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:00 schreef MalenaScordia het volgende:
[..]
Goedzo
Jeetje wat zijn sommigen hier veroordelend.
[..]
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |