SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:30 schreef Nielsch het volgende:
Kan mij die smaak van die Doner nou schelen. Ik wil gewoon een broodje kopen, er keihard op stampen en als die Ali dan zegt: "hey vriend wat doe jij nu" dan zeg ik: "ja uh tis toch MIJN Doner?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Konak in Rotterdamquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:37 schreef Chadi het volgende:
Sinbad met stip bovenaan in Amsterdam.
Wilters?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:25 schreef Geerd het volgende:
Interesseert mij die kut wifi en zit plaatsen, als ik zoon broodje eet wil ik niet 2 uur later uit mijn reet zeiken, en dan denken maar ik had wel wifi
ze verkopen Griekse snacks... heerlijk na het uitgaan met veel tzatzikiquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Een Griek met een Spaanse naam die een Turkse snack verkoopt. Dat kán gewoon niet goed zijn..
Ah, dan is het goedquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ze verkopen Griekse snacks... heerlijk na het uitgaan met veel tzatziki
Inderdaad. Iedereen weet dat er sambal op moet. Waarom denk je anders dat het ongerezen deegplakje Pain In The Ass-broodje heet?quote:
Gewoon knoflooksaus man. En goed veel ook.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen weet dat er sambal op moet. Waarom denk je anders dat het ongerezen deegplakje Pain In The Ass-broodje heet?
In het kader 'loze kreten'.quote:'Wij zijn de beste van Amsterdam! Gratis vergelijken mogelijk!'.
Hoezo?quote:
Julius Jaspers = BansheeBoy?quote:Het broodje heeft exact de juiste bite en chew, het vlees is perfect op smaak, de warm-koud balans met de sla is heerlijk, het pittige van de rode saus en de knoflook-touch van de witte, en natuurlijk de creamy sensatie van de laatste.
http://www.juliusjaspers.nl/leeman-doner/
Goede zaak juist. Broodjes kebab kunnen geweldig eten zijn maar helaas is 98% van de donerzaken gewoon pure vette rommel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:29 schreef DS4 het volgende:
Zoveel goed eten in Amsterdam en dan zijn deze tenten in het nieuws...
Nou vertel eens, waar zit een echte dan? Ben wel benieuwd nu.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Goede zaak juist. Broodjes kebab kunnen geweldig eten zijn maar helaas is 98% van de donerzaken gewoon pure vette rommel.
Doch vrees ik dat het gros van kebab-liefhebbend Nederland eigenlijk niet beter weet puur omdat de markt verzadigd is door een gebrek aan kwaliteit.
In Haarlem had een vriend me er op een gewezen waar alles klopte. Vers broodje, goed vlees en frisse groenten. Waar het precies was zou ik nu niet meer kunnen zeggen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou vertel eens, waar zit een echte dan? Ben wel benieuwd nu.
Die donerzaken op de stations, net zo ietsquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:48 schreef ems. het volgende:
[..]
In Haarlem had een vriend me er op een gewezen waar alles klopte. Vers broodje, goed vlees en frisse groenten. Waar het precies was zou ik nu niet meer kunnen zeggen.Ergens in de wijk achter het station. Wel wist ik direct bij het eten ervan dat ik mijn hele jeugd ben opgelicht als ik s'nachts weer eens een vreetkick had.
Ook in schalkwijk heb je daar een verse bakker die daadwerkelijk tracht om een goed broodje op tafel te zetten.
En wat jij vraagt zou ik ook antwoord op willen hebben. Waar ik nu woon heb je uitsluitend van die wegwerp-kebab gerund door mannetjes die niet weten wat zeep is, met als gevolg dat ik eigenlijk nooit kebab meer eet.
jawohl maar is die ook om 4:00 des nachts open?quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gyros bij de Dom >>> El Greco
Goed punt idd. Goed punt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
jawohl maar is die ook om 4:00 des nachts open?
Heb je een afzuigkap?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:08 schreef Kadooosh het volgende:
Als dit maar niet uit de hand loopt. Ik woon erboven.
Nee joh, de Pyramiden op de Straatweg.quote:
Ik kom nooit op de ASW.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee joh, de Pyramiden op de Straatweg.
Ik weet best dat er verschillen zijn, maar dan nog...quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:31 schreef ems. het volgende:
Goede zaak juist. Broodjes kebab kunnen geweldig eten zijn maar helaas is 98% van de donerzaken gewoon pure vette rommel.
Doch vrees ik dat het gros van kebab-liefhebbend Nederland eigenlijk niet beter weet puur omdat de markt verzadigd is door een gebrek aan kwaliteit.
Alleen is het in Roosendaal 90% groente.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die donerzaken op de stations, net zo iets![]()
Alleen in Enschede en Roosendaal wil ik wel wat halen.
Daar werken ze netjes. Maar dat is zoals jij het zegt ook wegwerp-kebab denk ik.
Zal wel aan liggen dat ik die gozer "ken"quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alleen is het in Roosendaal 90% groente.
Sup met die aanhalingstekens? Is het je lovah?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zal wel aan liggen dat ik die gozer "ken"
Propt er altijd een zooi vlees in.
Hij woont in Etten Leur "breng" hem wel eens naar huis met de laatste trein uit Roosendaal naar Zwolle.
Beetje bi is niet bah maar nee, hij niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Sup met die aanhalingstekens? Is het je lovah?
I see, niks mis met wat vozen op de wc's.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zal wel aan liggen dat ik die gozer "ken"
Propt er altijd een zooi vlees in.
Hij woont in Etten Leur "breng" hem wel eens naar huis met de laatste trein uit Roosendaal naar Zwolle.
Oh ja, die was er ook nog.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:08 schreef Samuray13 het volgende:
Na de taxi-oorlogen, nu de Doner Wars.![]()
Mensen die niet op de ASW komenquote:
er gaat trouwens niks boven snackbar De Baron om half 5 's nachts. Niet zozeer om het eten maar om de mensen die er komen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mensen die niet op de ASW komen![]()
kebabzaak Baba
Ook en kebabzaak bij de moskee met zieke aanbiedingen altijd.
Is niet nodig, ze bezorgen tot een uur of 4, probeer het eensquote:
Nu komt DE clue?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik weet best dat er verschillen zijn, maar dan nog...
Ken het gevoel, ik moet straks om 2 uur beginnen, vlak van tevoren maar even een shoarmazaak binnenlopen, kent iemand een goede in Heerenveen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
Het is fucking 10 uur 's ochtends en ik heb me een partij zin in Döner door dit topic. Niet te zuinig.
Nee, ik was toch al duidelijk. Als ik een lijst zou maken van restaurants waar ik in Amsterdam zou willen eten zou de eerste dönertent ver voorbij de 100 zitten vermoed ik (als ik werkelijk alle restaurants zou kennen, wat niet zo is natuurlijk).quote:
oja?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:18 schreef pvdplanet het volgende:
Shit zeg, werk op nog geen kilometer hiervan vandaan. De oorlog komt nu wel erg dichtbij.
Wij gaan trouwens naar Sinbad aan de andere kant van de Amstel. Beste kapsalon van A'dam
Kwaliteitsvlees (kip of kalf)quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wwaarom zou die kapsalon beter zijn dan alle andere kapsalons in Amsterdam?
Noem er eens 10 dan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:25 schreef James_R het volgende:
Dat Leeman doner is gewoon de zoveelste door de hipsterjugend bejubelde hotspot in de pijp. Prima broodjes opzich, en heel leuk dat ze die zelf bakken daar, maar ik kan zat tenten opnoemen in Amsterdam waar ze betere broodjes bouwen, en dan kun je er ook nog eens fatsoenlijk zitten.
Als het goed is bereid, zijn dit soort dingen heel lekker.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:29 schreef DS4 het volgende:
Zoveel goed eten in Amsterdam en dan zijn deze tenten in het nieuws...
Dat laatste eet ik uit principe niet omdat het erg vaak weinig diervriendelijk is geproduceerd...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:12 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als het goed is bereid, zijn dit soort dingen heel lekker.
Maargoed, foie gras blijft lekkerder..
Ik vind het ook gruwelijk. Maat tegelijk gruwelijk lekker... Dus ik eet het toch....quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat laatste eet ik uit principe niet omdat het erg vaak weinig diervriendelijk is geproduceerd...
Hoe dan ook denk ik dat we het er wel over eens zijn dat je veel beter kan eten in Amsterdam.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:37 schreef Chadi het volgende:
Voor een kapsalon staat sinbad bovenaan, voor broodjes niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:37 schreef Chadi het volgende:
Een broodje Doner Kebab is Arabisch, niet per sé Islamitisch. Ik ken een atheïstische Arabier met een kebabzaak.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit soort heerlijke broodjes zijn ook voordelen van de Islamisering, maar daar hoor je butterhoofd Wilders niet over.²
Ik eet ook wel eens fast food hoor, maar ik vind het dus vooral non-nieuws.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:28 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind het ook gruwelijk. Maat tegelijk gruwelijk lekker... Dus ik eet het toch....
Je kunt in Amsterdam inderdaad wel beter krijgen dan een broodje en toch kan een broodje super zijn.
Sterker nog, het broodje Doner is een Berlijnse uitvinding.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een broodje Doner Kebab is Arabisch, niet per sé Islamitisch. Ik ken een atheïstische Arabier met een kebabzaak.
kijk, zoals altijd jatten die arabieren het weer eens...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Sterker nog, het broodje Doner is een Berlijnse uitvinding.
Turks-Duits. Voor het eerst geserveerd door een Turks-Duitse immigrant. In Duitsland is de kebabsector goed voor een omzet van ruim 2 miljard euro.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Sterker nog, het broodje Doner is een Berlijnse uitvinding.
Tsja, wat gaat het toch slecht met Nederland.. . Inderdaad komkommernieuws.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik eet ook wel eens fast food hoor, maar ik vind het dus vooral non-nieuws.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |