SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:30 schreef Nielsch het volgende:
Kan mij die smaak van die Doner nou schelen. Ik wil gewoon een broodje kopen, er keihard op stampen en als die Ali dan zegt: "hey vriend wat doe jij nu" dan zeg ik: "ja uh tis toch MIJN Doner?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Konak in Rotterdamquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:37 schreef Chadi het volgende:
Sinbad met stip bovenaan in Amsterdam.
Wilters?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:25 schreef Geerd het volgende:
Interesseert mij die kut wifi en zit plaatsen, als ik zoon broodje eet wil ik niet 2 uur later uit mijn reet zeiken, en dan denken maar ik had wel wifi
ze verkopen Griekse snacks... heerlijk na het uitgaan met veel tzatzikiquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Een Griek met een Spaanse naam die een Turkse snack verkoopt. Dat kán gewoon niet goed zijn..
Ah, dan is het goedquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ze verkopen Griekse snacks... heerlijk na het uitgaan met veel tzatziki
Inderdaad. Iedereen weet dat er sambal op moet. Waarom denk je anders dat het ongerezen deegplakje Pain In The Ass-broodje heet?quote:
Gewoon knoflooksaus man. En goed veel ook.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen weet dat er sambal op moet. Waarom denk je anders dat het ongerezen deegplakje Pain In The Ass-broodje heet?
In het kader 'loze kreten'.quote:'Wij zijn de beste van Amsterdam! Gratis vergelijken mogelijk!'.
Hoezo?quote:
Julius Jaspers = BansheeBoy?quote:Het broodje heeft exact de juiste bite en chew, het vlees is perfect op smaak, de warm-koud balans met de sla is heerlijk, het pittige van de rode saus en de knoflook-touch van de witte, en natuurlijk de creamy sensatie van de laatste.
http://www.juliusjaspers.nl/leeman-doner/
Goede zaak juist. Broodjes kebab kunnen geweldig eten zijn maar helaas is 98% van de donerzaken gewoon pure vette rommel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:29 schreef DS4 het volgende:
Zoveel goed eten in Amsterdam en dan zijn deze tenten in het nieuws...
Nou vertel eens, waar zit een echte dan? Ben wel benieuwd nu.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Goede zaak juist. Broodjes kebab kunnen geweldig eten zijn maar helaas is 98% van de donerzaken gewoon pure vette rommel.
Doch vrees ik dat het gros van kebab-liefhebbend Nederland eigenlijk niet beter weet puur omdat de markt verzadigd is door een gebrek aan kwaliteit.
In Haarlem had een vriend me er op een gewezen waar alles klopte. Vers broodje, goed vlees en frisse groenten. Waar het precies was zou ik nu niet meer kunnen zeggen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou vertel eens, waar zit een echte dan? Ben wel benieuwd nu.
Die donerzaken op de stations, net zo ietsquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:48 schreef ems. het volgende:
[..]
In Haarlem had een vriend me er op een gewezen waar alles klopte. Vers broodje, goed vlees en frisse groenten. Waar het precies was zou ik nu niet meer kunnen zeggen.Ergens in de wijk achter het station. Wel wist ik direct bij het eten ervan dat ik mijn hele jeugd ben opgelicht als ik s'nachts weer eens een vreetkick had.
Ook in schalkwijk heb je daar een verse bakker die daadwerkelijk tracht om een goed broodje op tafel te zetten.
En wat jij vraagt zou ik ook antwoord op willen hebben. Waar ik nu woon heb je uitsluitend van die wegwerp-kebab gerund door mannetjes die niet weten wat zeep is, met als gevolg dat ik eigenlijk nooit kebab meer eet.
jawohl maar is die ook om 4:00 des nachts open?quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gyros bij de Dom >>> El Greco
Goed punt idd. Goed punt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
jawohl maar is die ook om 4:00 des nachts open?
Heb je een afzuigkap?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:08 schreef Kadooosh het volgende:
Als dit maar niet uit de hand loopt. Ik woon erboven.
Nee joh, de Pyramiden op de Straatweg.quote:
Ik kom nooit op de ASW.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee joh, de Pyramiden op de Straatweg.
Ik weet best dat er verschillen zijn, maar dan nog...quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:31 schreef ems. het volgende:
Goede zaak juist. Broodjes kebab kunnen geweldig eten zijn maar helaas is 98% van de donerzaken gewoon pure vette rommel.
Doch vrees ik dat het gros van kebab-liefhebbend Nederland eigenlijk niet beter weet puur omdat de markt verzadigd is door een gebrek aan kwaliteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |