SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Heeft iemand hier een link naar gemiddelde clown?
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je neemt 11 clowns laat 100 mensen deze clowns beoordelen. de clown die van al deze beoordelingen met zijn gemiddelde scoren op plaats 6 terecht komt is de gemiddelde clown. lijkt mij logisch.
Met zelfspot kom je een heel eind.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:41 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Zo'n TT maken kan ik wel waarderen
ja graag en dan meteen even de uitleg waarom je hem naar futbin stuurt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:40 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Moet ik het woord average voor je vertalen?
Afro jack & de Mongooltjes?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Kaartje voor 29 maart A&de M kan ik zaterdag ophalen via Marktplaats. Het op 1 na laatste concert, best chill
WAUW SO MUCH BRAINS SO LITTLE PENIS.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je neemt 11 clowns laat 100 mensen deze clowns beoordelen. de clown die van al deze beoordelingen met zijn gemiddelde scoren op plaats 6 terecht komt is de gemiddelde clown. lijkt mij logisch.
Acda en de Munnikquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Afro jack & de Mongooltjes?
Leuk concert waarbij Afro Jack's muziek een extra dimensie krijgt door de Jostiband?
als je maar genoeg kilootjes hebt om aan te duwen he kami.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
WAUW SO MUCH BRAINS SO LITTLE PENIS.
Hoezo?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je maar genoeg kilootjes hebt om aan te duwen he kami.
Hij zegt dat hij te veel kilo's heeft en het dus niet uitmaakt dat hij een kleine heeft.quote:
Ken je dat gezegde niet, ik heb maar een klein pikkie maar wel 120 kilo om hem aan te duwen.quote:
Te veel wil ik nou ook weer niet zeggen. maar ben geen 70 kilo idd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij te veel kilo's heeft en het dus niet uitmaakt dat hij een kleine heeft.
70 kilo wil nog niet veel zeggen.. als je bijna 2 meter bent is 70 kilo wel een beetje Ethiopië.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Te veel wil ik nou ook weer niet zeggen. maar ben geen 70 kilo idd.
1.92 en 93 kilo om exact te zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
70 kilo wil nog niet veel zeggen.. als je bijna 2 meter bent is 70 kilo wel een beetje Ethiopië.
http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/averagequote:Op donderdag 22 januari 2015 15:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja graag en dan meteen even de uitleg waarom je hem naar futbin stuurt.
bij voorbaat dank.
Haha jij bent echt klein.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
1.92 en 93 kilo om exact te zijn.
Met een beetje gezond verstand weet je dat hij daar naar op zoek isquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:56 schreef over_hedge het volgende:
Sjon komt nu met: Hij vroeg het gemiddelde niet de gemiddelde bin.
nog steeds niet de gemiddelde prijs van de speler maar oke ik snap je punt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:54 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/average
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat klopt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:57 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Met een beetje gezond verstand weet je dat hij daar naar op zoek is
Lockin?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:58 schreef dolf1010 het volgende:
Iemand wager op PS4 doen?
Lage bedragen, wel met lockin.
Dit gaat gewoon net zo'n hyper-inflatie worden als eind vorig jaar. Spelers die straks alleen via fora te verhandelen zijn voor 15 miljoen + 1 of 2 dure spelers.quote:
Nice.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon net zo'n hyper-inflatie worden als eind vorig jaar. Spelers die straks alleen via fora te verhandelen zijn voor 15 miljoen + 1 of 2 dure spelers.
Net zoiets als plompzakken maar dan anders.quote:
Je bent in de war met een cockin denk ik.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Net zoiets als plompzakken maar dan anders.
Ja dus bedrag vast zetten, niet dat je verliest en het dan niet geeft.quote:
Ik zou iemand van hier ook niet vertrouwen. Vooral Ozz en mij niet. gr grquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:00 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ja dus bedrag vast zetten, niet dat je verliest en het dan niet geeft.
Niet dat ik dat hier van fok leden verwacht maar meestal wel van random mensen.
Ja. als je nu robben in koopt voor 6 miljoen ga je daar best wel winst op maken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon net zo'n hyper-inflatie worden als eind vorig jaar. Spelers die straks alleen via fora te verhandelen zijn voor 15 miljoen + 1 of 2 dure spelers.
Cuckolding toch...quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je bent in de war met een cockin denk ik.
Wollah wat is dat?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Cuckolding toch...
@Dolf, oke en hoe zetten ze dat bedrag vast dan?
Door middleman of door alvast op een speler te bieden.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Cuckolding toch...
@Dolf, oke en hoe zetten ze dat bedrag vast dan?
Niet weten wat cockolding is maar er wel aan doenquote:
Geen idee wat cockolding isquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Niet weten wat cockolding is maar er wel aan doen
Maar als je op een speler bied ga je er dus al vanuit dat je gaat verliezen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:03 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Door middleman of door alvast op een speler te bieden.
Hier lenen we in blind vertrouwen coins aan elkaar als iemand ze echt nodig heeft. Of als we een goed humeur hebben wordt er zelfs een schenking van gemaakt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:03 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen jonge? JE MUIL HOUDEN.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Maar als je op een speler bied ga je er dus al vanuit dat je gaat verliezen.
Japquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nee maar als die ander dan wel verliest heb je iig het geld al.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Maar als je op een speler bied ga je er dus al vanuit dat je gaat verliezen.
Zal aan mij liggen maar ik snap het nog steeds niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:03 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zal aan mij liggen maar ik snap het nog steeds niet.
Ik zet een een bronze speler op en daar bied jij op en andersom. En dan win ik. Hoe krijg ik mijn coins terug dan?
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen jonge? JE MUIL HOUDEN.
Als beiden al op een speler bieden is dat toch hetzelfde als niets doenquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:03 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Nu gooi je tenminste nog tax wegquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als beiden al op een speler bieden is dat toch hetzelfde als niets doen
Dus je wilt iets doen.... maar snapt niet hoe het werktquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:08 schreef dolf1010 het volgende:
een van de twee biedt maar op een speler![]()
Jongens kom op ik verzin dit toch ook niet, het ging er iig om dat ik iemand zoek om wager tegen te doen.
vergeet dat hele lock in maar.
Als een van de 2 dat doet maar diegen die bied wint, dan verliest ie dus zelfs geld als de ander niet wil betalen wtfquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:08 schreef dolf1010 het volgende:
Jongens kom op ik verzin dit toch ook niet, het ging er iig om dat ik iemand zoek om wager tegen te doen.
Dus jij zet er alvast een speler op en ik bied 10k. En dan?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:08 schreef dolf1010 het volgende:
Lijkt me sowieso niet een goed idee.. hier gaan problemen van komen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:08 schreef dolf1010 het volgende:
Maar van te voren biedt 1 van de 2 op een speler? En die andere speler dan?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:08 schreef dolf1010 het volgende:
ach als je het kwijt ben kan je altijd weer nieuwe coins kopenquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso niet een goed idee.. hier gaan problemen van komen.
Ja hoor. Ik ben wel te vertrouwen. Bied jij alvast op mijn speler?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:10 schreef dolf1010 het volgende:
hahaha oke ik heb niks gezegd hier.
Het gaat er om dat degene die mensen uitdaagt vaak een twitch streamer is ofzo en die dus te vertrouwen is, degene die kijkt is dat niet en daarom moet hij alvast bieden op een speler.
Dat is het hele idee erachter, maar voor dit soort situaties werkt het niet echt.
Anyway..... iemand wager? xD
Dreetje, onze bekende youtuber komt hier al even niet meer.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:10 schreef dolf1010 het volgende:
hahaha oke ik heb niks gezegd hier.
Het gaat er om dat degene die mensen uitdaagt vaak een twitch streamer is ofzo en die dus te vertrouwen is, degene die kijkt is dat niet en daarom moet hij alvast bieden op een speler.
Dat is het hele idee erachter, maar voor dit soort situaties werkt het niet echt.
Anyway..... iemand wager? xD
Jij bent echt vervelend vandaag.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach als je het kwijt ben kan je altijd weer nieuwe coins kopen
1 klein opmerkinkje en meneer is aangebrand hoor.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij bent echt vervelend vandaag.
Krijg je trouwens wel weer te eten? Of roepen ze je nog steeds niet?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij bent echt vervelend vandaag.
Omdat je wel meer rare reacties plaatste ja.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
1 klein opmerkinkje en meneer is aangebrand hoor.
Hele gifs en paints zie je hem niet op reageren, maar nu ben ik in ene vervelend.
oke ik heb niet zo veel zin meer ik beken.
Ik plaats nooit rare reacties, dat weet jij ook maar al te goed.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar goed, heb ik nu meer trade profit dan rolls-reus? (die een ban heeft) 14 miljoen. En nee, zoveel coins heb ik bij lange na niet.
[..]
Omdat je wel meer rare reacties plaatste ja.
Dat zijn alleen maar quote's geen woord getyptquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dit is heel normaal enzo.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat zijn alleen maar quote's geen woord getypt
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sjon sjon sjon. Wat maak je het jezelf toch moeilijk
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:21 schreef Kamikazie het volgende:
Sjon wat ben je toch een pannenkoek.
Helaas Sif pogba ook 3 tonquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef Tim86 het volgende:
Iniesta ook weer 4 ton duurder dan gisteren
toty robben 1.2 miljoen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Helaas Sif pogba ook 3 tonachterlijk gedoe
sjonye westquote:
EA is al zo lang HH loos, die komt er van het weekend echt wel weer aan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Helaas Sif pogba ook 3 tonachterlijk gedoe
quote:
Sif iscoquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:24 schreef DePresident. het volgende:
Even testen wie fijner speelt op CAM, Iniesta of James.
Niet weten dat het pannenkoekenbakker isquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]Sjon werkt in het weekend als pannenkoeken bakker. Beetje bijklussen. S'winters ligt de kozijnen markt op zijn gat.
Damn verbeterd worden door sjonquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Niet weten dat het pannenkoekenbakker is
Jij kan het weten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Niet weten dat het pannenkoekenbakker is
Want? ik ben goed in de Nederlandse spellingquote:
Nee ik kan gewoon heel goed traden.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heeft hij die teams nu al verkocht?
En dan word je wakker en dan heb je de beste deals?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee ik kan gewoon heel goed traden.
Vooral in de nacht ga ik hard.
Ja heel apart fenomeen. Komt denk ik omdat ik met me laptop onder me kussen slaap.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dan word je wakker en dan heb je de beste deals?
lekker maver.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja heel apart fenomeen. Komt denk ik omdat ik met me laptop onder me kussen slaap.
Ik heb daadwerkelijk geen idee, maar dit is vanochtend reeds besprokenquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:37 schreef over_hedge het volgende:
Zal ik dan maar even happen? Wie was deze grapjas.
[ afbeelding ]
Ook het maver gedeelte? Toen was ik alweer aan het werk dan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb daadwerkelijk geen idee, maar dit is vanochtend reeds besproken
Ja, dat heeft het forum ook gehaald. Het gaat in een razend tempo hier.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ook het maver gedeelte? Toen was ik alweer aan het werk dan.
Heb je je abdullahs weer aangezet jaquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee ik kan gewoon heel goed traden.
Vooral in de nacht ga ik hard.
quote:Aanvaller Stipe Perica heeft vanochtend afscheid genomen van de NAC-selectie. De Kroatische spits zet zijn carrière voort in Italië, waarschijnlijk bij Udinese. Opvallend is dat NAC nog helemaal niets heeft vernomen van Chelsea, waar Perica onder contract staat. "Hij wist zelf nog niet waar hij heen gaat", zegt technisch directeur Rutjes.
Nee maar kan in een keer weer op die accountsquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je je abdullahs weer aangezet ja
wat lolquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:58 schreef Kamikazie het volgende:
Nee maar kan in een keer weer op die accounts
Wat zou ik hem graag de tyfus in slaan zeg met zn pewdiepie, pewdiepie op zn kaak kan die flikker krijgenquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pewdiepie die een Pack opening parody heeft gemaakt![]()
!
ookeee danquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:59 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Wat zou ik hem graag de tyfus in slaan zeg met zn pewdiepie, pewdiepie op zn kaak kan die flikker krijgen
We weten nog niet eens wie de imitatie DS2 wasquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:37 schreef over_hedge het volgende:
Zal ik dan maar even happen? Wie was deze grapjas.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie de fuck ben jij nou weerquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:59 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Wat zou ik hem graag de tyfus in slaan zeg met zn pewdiepie, pewdiepie op zn kaak kan die flikker krijgen
Moet dit grappig zijn?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
!
Die zitten nu op je moederquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wie de fuck ben jij nou weer
en hoe is het met je steenpuisten?
Nee helemaal niet, maar het is wel heel slecht wat het dan weer enigszins lachwekkend maaktquote:
Wat een kk flikkertje met z'n knotjequote:Op donderdag 22 januari 2015 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
!
Hee DuKuiverquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat een kk flikkertje met z'n knotje
Nog hulp nodig? Ik heb wel zin in een leuke teambuilderquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:04 schreef Kamikazie het volgende:
Ben nu een 4-3-3 team aan het maken, hopen dat het daar beter mee gaat.
Nou ja het moet een 4-3-3 zijn met IF Ibra als centrale spitsquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nog hulp nodig? Ik heb wel zin in een leuke teambuilder
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja heel apart fenomeen. Komt denk ik omdat ik met me laptop onder me kussen slaap.
Godver wat een coinsquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ja het moet een 4-3-3 zijn met IF Ibra als centrale spits
Budget wat overblijft is +/- 1 miljoen ofzo? Kan misschien wel 500k meer als ik nog wat shit uit me club verkoop.
Heb nu dit gemaakt ;
[ afbeelding ]
http://wefut.com/en/squad/306050
Weet niet precies wie ik als IF moet nemen en wie niet, en of het helpt als ik er een non-rare in duw of nietBen er iets te lang echt totaal niet mee bezig geweest heb ik het idee
Ja dan moet je bij EA zijnquote:
Weer 3 miljoen gekocht jaquote:
Dat valt toch wel mee? Dat team kan ik ook nog wel maken als k wilquote:
Die gozert zat in die gekkie compilatie van Timquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)met_deze_mannen.html______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
Geen idee, heb net Far Cry 4 verkocht dus had weer wat euro's over om in games te steken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weer 3 miljoen gekocht jaGij hebt nu bijna netzoveel gekocht als DS2 ofnie?
Ik ook, op de Xbox maar 3 miljoen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Dat team kan ik ook nog wel maken als k wil
Zieke is dat hij er wel weer views en dus geld voor krijgt. Hij lijkt op een mislukte Bendtnerquote:
Ik vind Castan en Miranda echt de 2 slechtste CB's die ik dit jaar gehad hebquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:17 schreef DePresident. het volgende:
Leandro Castan en Miranda centraal achterin gezet en het staat verdedigend een stuk sterker dan met Pepe en Varane.
wat een kut lb cb en rb.quote:
Betere LW beter middenveld en betere verdediging en keeperquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ziet er ook nice uit
Denk je dat dat beter speelt dan die ander? En waarom?
Je hebt geen idee waarover jepraat zie ikquote:
Oke goede argumentatiequote:Op donderdag 22 januari 2015 17:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Betere LW beter middenveld en betere verdediging en keeper
[..]
Je hebt geen idee waarover jepraat zie ik
boh dit is echt een klassiekertje hoor!quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)met_deze_mannen.html______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
Toure is gewoon 400K terwijl hij weekje terug nog 240K wasquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke goede argumentatie
Maak ik die wel. Toure lijkt me sowieso een beeest.
Gisteren was ie nog 650 coinsquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:22 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Toure is gewoon 400K terwijl hij weekje terug nog 240K was
zijn veel betere opties. Vooral die kut fransman.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
boh dit is echt een klassiekertje hoor!''Ik heb met 80 miljoen mensen gevochten''
dat heet swek, dat begrijp jij niet. Hij vecht gewoon met 20.000 mensen per dag, dus hij kan jou ook wel aanquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
dat nep-accent ook van hem.
___!
bek houden kut kind.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet serieus te nemen deze dwaas.
[..]
Zelfs DS2 weet..
shit ik zit mobiel dus kan dat plaatje niet plaatsen.quote:
Plaatjes van je lul mag je naar FCsuarez DM'en.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
shit ik zit mobiel dus kan dat plaatje niet plaatsen.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
http://link.marktplaats.nl/m891392025
[ afbeelding ]deze móet ik hebben
mehquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Plaatjes van je lul mag je naar FCsuarez DM'en.
Bohhhh, om iedere drempel heen rijdenquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
dat is maar een kleine prijs om te betalen voor zo'n prachtmobielquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bohhhh, om iedere drempel heen rijden
Mooiste vind ik nog wel zo'n hotwheels uiterlijk en het interieur van de jaren 90 ofzoquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is maar een kleine prijs om te betalen voor zo'n prachtmobiel
knakentuning
boooohhh daar trek je de klinkers wel mee uit de straat hoor!quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooiste vind ik nog wel zo'n hotwheels uiterlijk en het interieur van de jaren 90 ofzo
Ook gewoon 85 paardjes die je kan loslaten op het asfalt!
Dit is een grapje toch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Je kan alvast een abonnement nemen op de linkerbaanquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
boooohhh daar trek je de klinkers wel mee uit de straat hoor!
en op de vrouwtjesquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan alvast een abonnement nemen op de linkerbaan
Ahh swaggerboii.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat heet swek, dat begrijp jij niet. Hij vecht gewoon met 20.000 mensen per dag, dus hij kan jou ook wel aan
Dan zit ik niet in Europaquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:57 schreef RijstbaI het volgende:
trapz voor vandaag je feyenoord - roma kaartje halen he :p
SCC voorrang is anders weg
Dacia Logan jongequote:Op donderdag 22 januari 2015 17:59 schreef esox83 het volgende:
Welk merk/model is dat stukje aids op wielen?
je bedoelt, welke malloot koopt nou een Dacia Loganquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:04 schreef Reemi het volgende:
Welke malloot gaat nou zijn Dacia Logan tunen
Oh oh wat zijn we weer flauwquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
neeZit je er al aan te denken om je C1 in te ruilen voor dit brok mannelijkheid?
Waar is Konko danquote:
Damn son. Zal ik je vanavond even vernederen?quote:
Gaat hem niet worden nee. Of je moet Verrati op Cam zetten maar dan nog nietquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:14 schreef Rogan het volgende:
Ik wil Robben, Zlatan en Balotelli in 1 team. Maar kom er niet echt uit. Het liefst speel ik 4-1-2-1-2.
Budget ligt rond de 4 miljoen.
Dat is ook niet mogelijk. Niet op full chem tenminste. Of je moet Ibra of Balo op het middenveld zetten ofzoquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:14 schreef Rogan het volgende:
Ik wil Robben, Zlatan en Balotelli in 1 team. Maar kom er niet echt uit. Het liefst speel ik 4-1-2-1-2.
Is goed. Ook ff clubsen evt vanavond? Thomas kwam ook volgens mij.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Damn son. Zal ik je vanavond even vernederen?
Is gucci.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is goed. Ook ff clubsen evt vanavond? Thomas kwam ook volgens mij.
Ik zou die 4 miljoen snel investeren, over een week of 2 zal alleen Balotelli al 4 miljoen kosten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:14 schreef Rogan het volgende:
Was ik dus al bang voor yeah.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden nee. Of je moet Verrati op Cam zetten maar dan nog niet
Full chemistry is van groot belang, daarnaast moet Balotelli er sowieso in.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is ook niet mogelijk. Niet op full chem tenminste. Of je moet Ibra of Balo op het middenveld zetten ofzo
Haha halverwege heb je het echt maar opgegeven hequote:
quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ [url=http://www.treddi.com/thumbs/695e40a194daf50a8f5ebec8f0a1614a/1024x/http://www.angelogranata.(...)-hdr3.jpg]afbeelding[/url] ]
Huuuuuuuuuuuuuuuu concept voor een nieuwe versie?
Jaquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha halverwege heb je het echt maar opgegeven he
Ik parkeerde mijn bolide vanmiddag naast zo'n autoquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scirocco R, dit gaat mijn volgende auto worden, 100%
Alleen nog ff sparen
bohhh echt geweldigquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Dikke wagens hèquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik parkeerde mijn bolide vanmiddag naast zo'n auto
Ik verwacht dat diegene volgende week een C1 koopt eigenlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dikke wagens hè
Kosten zo'n 11/12k tweedehands afhankelijk van de gebruikelijke factoren
Mooi man.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa²
Leuk om mee te nemen in de kofferbakquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:27 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik verwacht dat diegene volgende week een C1 koopt eigenlijk.
Had ik je even mooi op het verkeerde been he? he?quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Leuk om mee te nemen in de kofferbak
Neem gewoon de DS2 johquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:30 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Had ik je even mooi op het verkeerde been he? he?
Maar ik ga hierna voor de DS3 denk ik. Al heb ik laatst een schade gehad met mijn auto, kreeg ik een VW up als leen auto. Die reed al een stuk prettiger. Kun je nagaan hoe zon Scirocco rijdt
Bij mijn werk hebben ze ook een aantal Up's, Mii's en de nieuwe Seat Leonsquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:30 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Had ik je even mooi op het verkeerde been he? he?
Maar ik ga hierna voor de DS3 denk ik. Al heb ik laatst een schade gehad met mijn auto, kreeg ik een VW up als leen auto. Die reed al een stuk prettiger. Kun je nagaan hoe zon Scirocco rijdt
Onwetende mensenquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:34 schreef esox83 het volgende:
gewoon een te dure golf zo,n scirocco
mooi beessiequote:Op donderdag 22 januari 2015 18:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bij mijn werk hebben ze ook een aantal Up's, Mii's en de nieuwe Seat Leons. Vooral laatst genoemde rijden erg lekker.
[ afbeelding ]
Dat ass doe
Maar voorlopig nog even rond tuffen in mijn huidige waggi
Gewoon een gesmolten golf, voor dat geld kun je een hoop anders moois krijgenquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scirocco R, dit gaat mijn volgende auto worden, 100%
Alleen nog ff sparen
175 keer naar de hoerenquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Gewoon een gesmolten golf, voor dat geld kun je een hoop anders moois krijgen
quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Gewoon een gesmolten golf, voor dat geld kun je een hoop anders moois krijgen
Hoeveel is dat in tokens?quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
175 keer naar de hoerenMet jacuzzi
Ik heb geen idee van de token koers eigenlijk. Had Bakkes nou uiteindelijk tokens gekocht?quote:
Voor dat geld van een semi golfje kan je veel luxer/beter rijdenquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Onwetende mensen
Golf
Haten op mijn oto keuze
Ajax___!
Bedenk eens hoeveel coins je kan kopen van dat geld. Je kan dan gewoon vipcoins.com opkopenquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
175 keer naar de hoerenMet jacuzzi
Ja, en dan word je opgepakt, dat lijkt me dan weer best een angstig leven. Als een echte gangster.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bedenk eens hoeveel coins je kan kopen van dat geld. Je kan dan gewoon vipcoins.com opkopen
Kan je toty Ronaldo pricefixen
als je een paar mille bijlegt kan je gewoon de nieuwe Ford Mustang halenquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bedenk eens hoeveel coins je kan kopen van dat geld. Je kan dan gewoon vipcoins.com opkopen
Kan je toty Ronaldo pricefixen
Alfa Romeo 147 1.9quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:41 schreef esox83 het volgende:
[..]
Voor dat geld van een semi golfje kan je veel luxer/beter rijdengeen onwetendheid
Wat rij je op dit moment?
Picca?quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je een paar mille bijlegt kan je gewoon de nieuwe Ford Mustang halen
NSFWquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
NSFW
Wel een geile bak om te zien inderdaad. Auto's worden steeds mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Primaquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:46 schreef RijstbaI het volgende:
@ Trapz & Zhano
Kan ik anders meedoen vanavond? Ben rond 10u thuis
quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
NSFW
Ik vind m op een Mitsubishi lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit kan ik bevestigen, lijkt wel hoe meer PK's hoe meer chicks in je waggie.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met zo'n wagen kan je ook een dikke upgrade verwachten in je liefdesleven
heb je je lenzen niet in?quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik vind m op een Mitsubishi lijken
ik vind hem prachtig hoorquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Flauw. Ik vind dit model niet dat Mustang niveau hebben...
Nou zo bedoel ik het niet precies. Maar misschien Evo X ofzo zeg maar. Delen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind hem prachtig hoorop welke mitsu lijkt ie dan?
Tosic en die Braziliaanquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:55 schreef Bakkes. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie kan dit lijstje aanvullen, IF's tot max 40-50K die ergens passen in dit team.
Op links heb ik ook Dzsudzsak, Buttner en Gaitan, Eliseu.
Liefst iets tof voor op rechts.
Torres en Cerciquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:55 schreef Bakkes. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie kan dit lijstje aanvullen, IF's tot max 40-50K die ergens passen in dit team.
Op links heb ik ook Dzsudzsak, Buttner en Gaitan, Eliseu.
Liefst iets tof voor op rechts.
Wtf, die had ik voor de helft ofzo.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tosic en die Braziliaan
edit: oh Tosic is konkoduur
Gaat echt nergens over. Doumbia link ftwquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wtf, die had ik voor de helft ofzo.Hij is wel erg goed.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tosic en die Braziliaan
edit: oh Tosic is konkoduur
Feghouli en die Valencia Portugees?
weer edit, weer mega duur die kerel
Torres maakte gister een zieke goal tegen Trapz.quote:
Zo heb dat team gemaakt van jouquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
15K PACKS LAAAAAAAAAT DIE PRIJZEN MAAR DROPPPENENENNENENE
Mot je klappen ofwa?quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Onwetende mensen
Golf
Haten op mijn oto keuze
Ajax___!
Ja na 600 schoten op het doel gehad te hebben.... de rest ging over of tegen de cornervlag.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:03 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Tosic is wel leuk.Musa op CAM en Doumbia ST.
[..]
Torres maakte gister een zieke goal tegen Trapz.
Het goal? Serieus?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja na 600 schoten op het doel gehad te hebben.... de rest ging over of tegen de cornervlag.
Vitinho knalde hem bij zijn eerste balcontact netjes bij jou in het goal.
Vitinhoquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja na 600 schoten op het doel gehad te hebben.... de rest ging over of tegen de cornervlag.
Vitinho knalde hem bij zijn eerste balcontact netjes bij jou in het goal.
GLquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zo heb dat team gemaakt van jou
Ben benieuwd
Ik ook!quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het goal? Serieus?
Zelfs ik durf dat te verbeteren.
Ah fuck. Ik maak er wel netje van.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het goal? Serieus?
Zelfs ik durf dat te verbeteren.
Potje FUT?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:11 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.twitch.tv/kamikamichameleon
Speciaal voor TT, zal weinig gebeuren omdat ik slecht ben in FIFA.
Kami kami kami kami kami kamileon you win and looosse you win and looosseequote:Op donderdag 22 januari 2015 19:11 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.twitch.tv/kamikamichameleon
Speciaal voor TT, zal weinig gebeuren omdat ik slecht ben in FIFA.
Voor de prijs van 1 7.5k pack bij EA krijg je inmiddels al 100k jaquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:20 schreef elshaarawy92 het volgende:
wow coins zijn goedkoop vandaag ff wat inslaan
Evo X is ook een mooie autoquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nou zo bedoel ik het niet precies. Maar misschien Evo X ofzo zeg maar. Delen.
Ik heb hem nu 3 weken en heb al een nieuwe achterlicht mogen kopenquote:
Ik ben daar vaste klantquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Geniaal om de foknamen te zien als je surft naar vipcoins
prijzen veranderen elke dag ja 3 euro 300k (ps4) gevondenquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
3.26 voor 300K. Dat is niet duur. Ik ga wat packs opentrekken
5000k voor 50 euroquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
3.26 voor 300K. Dat is niet duur. Ik ga wat packs opentrekken
Hoe ze het weer voor elkaar krijgen in Canada de FUT economie helemaal te laten verneukenquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
5000k voor 50 euro
Bohh, mooie prijzen
Geweldig hè, dan beginnen ze het jaar nog met goed bedoelde dreigementenquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hoe ze het weer voor elkaar krijgen in Canada de FUT economie helemaal te laten verneuken
uiteindelijk worden ze er alleen zelf slechter vanquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hoe ze het weer voor elkaar krijgen in Canada de FUT economie helemaal te laten verneuken
Volgend jaar moeten ze old gen en new gen gewoon niet meer samen doen. Dan heb je ook dat gezeik niet met die coinmoddende consoles die schijnbaar alle issues veroorzaken. En dan kan old gen lekker de tering krijgen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geweldig hè, dan beginnen ze het jaar nog met goed bedoelde dreigementen
Heren, geen verwijzingen maken, we willen het topic openhoudenquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
uiteindelijk worden ze er alleen zelf slechter vaner zijn nog maar enkele dommelingen die fifapoints blijven kopen.
Ik ga ervanuit dat ze dat ook niet meer doen tochquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgend jaar moeten ze old gen en new gen gewoon niet meer samen doen. Dan heb je ook dat gezeik niet met die coinmoddende consoles die schijnbaar alle issues veroorzaken. En dan kan old gen lekker de tering krijgen.
Pots een hele dealtjes markt voor zichzelfquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat ze dat ook niet meer doen toch
Inderdaad. Het is wel "leuk" dat je voor een paar tientjes een virtuele miljonair bent, maar de prijzen zijn dan ook 5x hoger dan ze zouden moeten zijn daardoorquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgend jaar moeten ze old gen en new gen gewoon niet meer samen doen. Dan heb je ook dat gezeik niet met die coinmoddende consoles die schijnbaar alle issues veroorzaken. En dan kan old gen lekker de tering krijgen.
Tja..ik weet het niet. Wmb stoppen ze gewoon de UT support voor old gen vanaf de komende FIFA..hebben ze met clubs ook gedaan. Maar ik heb makkelijk praten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat ze dat ook niet meer doen toch
Ik vind het echt niet leuk dat een Pogba in packs duurder is dan zijn TOTS vorig jaarquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is wel "leuk" dat je voor een paar tientjes een virtuele miljonair bent, maar de prijzen zijn dan ook 5x hoger dan ze zouden moeten zijn daardoor
Dat ze dat vorig jaar met clubs hebben gedaan lijkt me wel een aanwijzing dat ze dat met de rest ook snel zullen doenquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja..ik weet het niet. Wmb stoppen ze gewoon de UT support voor old gen vanaf de komende FIFA..hebben ze met clubs ook gedaan. Maar ik heb makkelijk praten.
Hij zakt echt nog wel hoor..zijn denk ik amper packs open gemaakt nog. Logisch ook vlak na TOTY en zonder pack offers (so far) en met een matig TOTW.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet leuk dat een Pogba in packs duurder is dan zijn TOTS vorig jaar
Tja, FUT is wel een veel groter ding dan clubs natuurlijk en veel mensen kopen het spel echt voor FUT. Denk dat die old gen markt toch nog wel vrij groot is eigenlijk. Kan je ergens vinden hoeveel old gen FIFA's er zijn verkocht dit jaar?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat ze dat vorig jaar met clubs hebben gedaan lijkt me wel een aanwijzing dat ze dat met de rest ook snel zullen doen
15k packs zijn erquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zakt echt nog wel hoor..zijn denk ik amper packs open gemaakt nog. Logisch ook vlak na TOTY en zonder pack offers (so far) en met een matig TOTW.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:07 schreef Tim86 het volgende:
Tja, FUT is wel een veel groter ding dan clubs natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |