SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Heeft iemand hier een link naar gemiddelde clown?
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je neemt 11 clowns laat 100 mensen deze clowns beoordelen. de clown die van al deze beoordelingen met zijn gemiddelde scoren op plaats 6 terecht komt is de gemiddelde clown. lijkt mij logisch.
Met zelfspot kom je een heel eind.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:41 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Zo'n TT maken kan ik wel waarderen
ja graag en dan meteen even de uitleg waarom je hem naar futbin stuurt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:40 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Moet ik het woord average voor je vertalen?
Afro jack & de Mongooltjes?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Kaartje voor 29 maart A&de M kan ik zaterdag ophalen via Marktplaats. Het op 1 na laatste concert, best chill
WAUW SO MUCH BRAINS SO LITTLE PENIS.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je neemt 11 clowns laat 100 mensen deze clowns beoordelen. de clown die van al deze beoordelingen met zijn gemiddelde scoren op plaats 6 terecht komt is de gemiddelde clown. lijkt mij logisch.
Acda en de Munnikquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Afro jack & de Mongooltjes?
Leuk concert waarbij Afro Jack's muziek een extra dimensie krijgt door de Jostiband?
als je maar genoeg kilootjes hebt om aan te duwen he kami.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
WAUW SO MUCH BRAINS SO LITTLE PENIS.
Hoezo?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je maar genoeg kilootjes hebt om aan te duwen he kami.
Hij zegt dat hij te veel kilo's heeft en het dus niet uitmaakt dat hij een kleine heeft.quote:
Ken je dat gezegde niet, ik heb maar een klein pikkie maar wel 120 kilo om hem aan te duwen.quote:
Te veel wil ik nou ook weer niet zeggen. maar ben geen 70 kilo idd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij te veel kilo's heeft en het dus niet uitmaakt dat hij een kleine heeft.
70 kilo wil nog niet veel zeggen.. als je bijna 2 meter bent is 70 kilo wel een beetje Ethiopië.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Te veel wil ik nou ook weer niet zeggen. maar ben geen 70 kilo idd.
1.92 en 93 kilo om exact te zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
70 kilo wil nog niet veel zeggen.. als je bijna 2 meter bent is 70 kilo wel een beetje Ethiopië.
http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/averagequote:Op donderdag 22 januari 2015 15:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja graag en dan meteen even de uitleg waarom je hem naar futbin stuurt.
bij voorbaat dank.
Haha jij bent echt klein.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
1.92 en 93 kilo om exact te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |