SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Heeft iemand hier een link naar gemiddelde clown?
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je neemt 11 clowns laat 100 mensen deze clowns beoordelen. de clown die van al deze beoordelingen met zijn gemiddelde scoren op plaats 6 terecht komt is de gemiddelde clown. lijkt mij logisch.
Met zelfspot kom je een heel eind.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:41 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Zo'n TT maken kan ik wel waarderen
ja graag en dan meteen even de uitleg waarom je hem naar futbin stuurt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:40 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Moet ik het woord average voor je vertalen?
Afro jack & de Mongooltjes?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Kaartje voor 29 maart A&de M kan ik zaterdag ophalen via Marktplaats. Het op 1 na laatste concert, best chill
WAUW SO MUCH BRAINS SO LITTLE PENIS.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je neemt 11 clowns laat 100 mensen deze clowns beoordelen. de clown die van al deze beoordelingen met zijn gemiddelde scoren op plaats 6 terecht komt is de gemiddelde clown. lijkt mij logisch.
Acda en de Munnikquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Afro jack & de Mongooltjes?
Leuk concert waarbij Afro Jack's muziek een extra dimensie krijgt door de Jostiband?
als je maar genoeg kilootjes hebt om aan te duwen he kami.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
WAUW SO MUCH BRAINS SO LITTLE PENIS.
Hoezo?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je maar genoeg kilootjes hebt om aan te duwen he kami.
Hij zegt dat hij te veel kilo's heeft en het dus niet uitmaakt dat hij een kleine heeft.quote:
Ken je dat gezegde niet, ik heb maar een klein pikkie maar wel 120 kilo om hem aan te duwen.quote:
Te veel wil ik nou ook weer niet zeggen. maar ben geen 70 kilo idd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij te veel kilo's heeft en het dus niet uitmaakt dat hij een kleine heeft.
70 kilo wil nog niet veel zeggen.. als je bijna 2 meter bent is 70 kilo wel een beetje Ethiopië.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Te veel wil ik nou ook weer niet zeggen. maar ben geen 70 kilo idd.
1.92 en 93 kilo om exact te zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
70 kilo wil nog niet veel zeggen.. als je bijna 2 meter bent is 70 kilo wel een beetje Ethiopië.
http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/averagequote:Op donderdag 22 januari 2015 15:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja graag en dan meteen even de uitleg waarom je hem naar futbin stuurt.
bij voorbaat dank.
Haha jij bent echt klein.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
1.92 en 93 kilo om exact te zijn.
Met een beetje gezond verstand weet je dat hij daar naar op zoek isquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:56 schreef over_hedge het volgende:
Sjon komt nu met: Hij vroeg het gemiddelde niet de gemiddelde bin.
nog steeds niet de gemiddelde prijs van de speler maar oke ik snap je punt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:54 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/average
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat klopt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:57 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Met een beetje gezond verstand weet je dat hij daar naar op zoek is
Lockin?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:58 schreef dolf1010 het volgende:
Iemand wager op PS4 doen?
Lage bedragen, wel met lockin.
Dit gaat gewoon net zo'n hyper-inflatie worden als eind vorig jaar. Spelers die straks alleen via fora te verhandelen zijn voor 15 miljoen + 1 of 2 dure spelers.quote:
Nice.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon net zo'n hyper-inflatie worden als eind vorig jaar. Spelers die straks alleen via fora te verhandelen zijn voor 15 miljoen + 1 of 2 dure spelers.
Net zoiets als plompzakken maar dan anders.quote:
Je bent in de war met een cockin denk ik.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Net zoiets als plompzakken maar dan anders.
Ja dus bedrag vast zetten, niet dat je verliest en het dan niet geeft.quote:
Ik zou iemand van hier ook niet vertrouwen. Vooral Ozz en mij niet. gr grquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:00 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ja dus bedrag vast zetten, niet dat je verliest en het dan niet geeft.
Niet dat ik dat hier van fok leden verwacht maar meestal wel van random mensen.
Ja. als je nu robben in koopt voor 6 miljoen ga je daar best wel winst op maken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon net zo'n hyper-inflatie worden als eind vorig jaar. Spelers die straks alleen via fora te verhandelen zijn voor 15 miljoen + 1 of 2 dure spelers.
Cuckolding toch...quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je bent in de war met een cockin denk ik.
Wollah wat is dat?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Cuckolding toch...
@Dolf, oke en hoe zetten ze dat bedrag vast dan?
Door middleman of door alvast op een speler te bieden.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Cuckolding toch...
@Dolf, oke en hoe zetten ze dat bedrag vast dan?
Niet weten wat cockolding is maar er wel aan doenquote:
Geen idee wat cockolding isquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Niet weten wat cockolding is maar er wel aan doen
Maar als je op een speler bied ga je er dus al vanuit dat je gaat verliezen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:03 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Door middleman of door alvast op een speler te bieden.
Hier lenen we in blind vertrouwen coins aan elkaar als iemand ze echt nodig heeft. Of als we een goed humeur hebben wordt er zelfs een schenking van gemaakt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:03 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen jonge? JE MUIL HOUDEN.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Maar als je op een speler bied ga je er dus al vanuit dat je gaat verliezen.
Japquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nee maar als die ander dan wel verliest heb je iig het geld al.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Maar als je op een speler bied ga je er dus al vanuit dat je gaat verliezen.
Zal aan mij liggen maar ik snap het nog steeds niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:03 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zal aan mij liggen maar ik snap het nog steeds niet.
Ik zet een een bronze speler op en daar bied jij op en andersom. En dan win ik. Hoe krijg ik mijn coins terug dan?
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen jonge? JE MUIL HOUDEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |