Misschien moet jij eens een keer niet in een wegrestaurant eten.quote:
:s Bedoelde het niet eens gemeen en meteen weer zoquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:18 schreef Matip het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een keer niet in een wegrestaurant eten.
Ja, bijvoorbeeld.quote:
Oh jij was dat echt op die foto?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:18 schreef hoink581 het volgende:
Ik moet nog douchen en mijn snor in een krul draaien maar ik heb geen zin en meot wel effe naar de aldi voor wat eten.
waar wil je eten?quote:
Burger Kingquote:
Dat was ik echt. En die doe ik dagelijks zo ja.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Oh jij was dat echt op die foto?.. hahah doe je die snor echt zo? ;D
sorry bby ;$quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
:s Bedoelde het niet eens gemeen en meteen weer zo
Kunnen best een keer samen gaan eten ergensquote:
Pics?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat was ik echt. En die doe ik dagelijks zo ja.
Mannetje ben je ook hequote:Op donderdag 22 januari 2015 14:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat was ik echt. En die doe ik dagelijks zo ja.
En een Zingerburger :$quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zin om KFC bucket met jou op te peuzelen
Ja, in Utrecht heb je leuke restaurants. :$$quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:21 schreef Matip het volgende:
[..]
sorry bby ;$
[..]
Kunnen best een keer samen gaan eten ergens
ja, nee, dan nietquote:
Heb sinds gisteren zin in curly fries.quote:
Raspatatquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb sinds gisteren zin in curly fries.
en een double whopper?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb sinds gisteren zin in curly fries.
Nee, nooitquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met wat peper smaakt het op zich nog wel.
eet je wel osseworst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |