Nou, oké. Tof. En nu?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Weten we nu dat je maat 38 hebt. Of 48.
Want voor de rest zijn we hier allemaal volledig anoniem iddquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Weten we nu dat je maat 38 hebt. Of 48.
Oh, in dat geval. Maat 38 graag.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja pfft, mocht iemand hier een jurk voor je willen kopen...
Wat ga je voor me kopen nu?quote:
Die zag ik aankomenquote:
Ik had natuurlijk ook niets anders verwachtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zag ik aankomen. Niks, natuurlijk
.
Ja, dat gaat nergens over. Zo heb ik dat met spijkerbroeken. Van de ene broek heb ik maat 42, van de andere broek maat 33. Snap er geen kont van. Daarnaast zijn mannenmaten en vrouwenmaten totaal verschillendquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk ook niets anders verwacht.
Geen idee hoe kledingmaten werken trouwens, er hingen gisteren 10 colberts op een rij, dan ga ik er vanuit dat het op maat is. Maar ze zijn ongeveer even groot, de ene is maat 25 en de andere 53.
HOE DAN!?!
ja, dat helpt wel.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat gaat nergens over. Zo heb ik dat met spijkerbroeken. Van de ene broek heb ik maat 42, van de andere broek maat 33. Snap er geen kont van. Daarnaast zijn mannenmaten en vrouwenmaten totaal verschillend.
Gelukkig bestel ik mijn jurken bij websites waar een goede maattabel bij staat, dat scheelt enorm.
Ja, ik snap je helemaalquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat helpt wel.
Maar dezelfde jasjes, op het oog dus niet te zien welke maat en de ene is maat 25 en dan degene ernaast 53, zit een paar cm verschil is, hooguit.
Het is gewoon een kutwereld, die kledingwereldquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik snap je helemaal. Mijn kledingkast varieert qua maatvoering ook tussen de 42 en XXS
.
Kindermaten?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat helpt wel.
Maar dezelfde jasjes, op het oog dus niet te zien welke maat en de ene is maat 25 en dan degene ernaast 53, zit een paar cm verschil is, hooguit.
Op de herenafdeling, bij de kostuums en pakken?quote:
Je weet het niet, die blagen worden steeds langer.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op de herenafdeling, bij de kostuums en pakken?.
Daarom draag ik het liefst gewoon jurken, geeft toch het minste gezeik en staat leukquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon een kutwereld, die kledingwereld.
Broeken gaan meestal wel goed, zit ik eigenlijk altijd rond de 32/33. Lengte 34/36.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat gaat nergens over. Zo heb ik dat met spijkerbroeken. Van de ene broek heb ik maat 42, van de andere broek maat 33. Snap er geen kont van. Daarnaast zijn mannenmaten en vrouwenmaten totaal verschillend.
Gelukkig bestel ik mijn jurken bij websites waar een goede maattabel bij staat, dat scheelt enorm.
Het is heel merkafhankelijk heb ik gemerkt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Broeken gaan meestal wel goed, zit ik eigenlijk altijd rond de 32/33. Lengte 34/36.
Bij de billige merken gaat het meestal goed dusquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is heel merkafhankelijk heb ik gemerkt.
True, maar ik had ze dus in principe allemaal aangekund, de ene wat te groot en de andere te klein. Het waren dezelfde colberts, alleen de ene was dus 25 en de andere 53. Ik heb zelf een 50 gekocht, maar die van 25 had ik dus ook kunnen nemen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet het niet, die blagen worden steeds langer.
Jullie vrouwen hebben het maar makkelijk qua kledingquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom draag ik het liefst gewoon jurken, geeft toch het minste gezeik en staat leuk.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben het maar makkelijk qua kleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |