abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 januari 2015 @ 16:39:03 #61
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_148947920
Er moet meer gerookt worden, rokers zijn heel goede mensen. Ze betalen veel accijnzen en maken nauwelijks gebruik van pensioenen. We hebben meer mensen nodig die roken!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_148947951
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Er moet meer gerookt worden, rokers zijn heel goede mensen. Ze betalen veel accijnzen en maken nauwelijks gebruik van pensioenen. We hebben meer mensen nodig die roken!
Prima. Vanaf je 20ste mag je beslissen.
pi_148948164
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:
En ze zijn dommer, minder productief, stinken en kosten daarmee juist veel meer.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_148948388
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Genoeg mensen zijn nog steeds in staat om te stoppen, dus daar is nog voldoende ruimte om te innoveren.
misschien.. maar nicotine is een vand e meest verslavende drugs die er is. ik heb wel eens gelwezen; op zich verslavender dan heroine..
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:24 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Als je stofjes hebt waardoor het makkelijker in je bloed of brein komt, waardoor je er nóg afhankelijker van wordt, is het gewoon een makkelijke afweging voor een philip morris.

Waarom denk je dat het zo moeilijk is om te stoppen? :P
door de nicotine?
pi_148948665
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:36 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Roken is gewoon slecht voor je. En de tabaksindustrie probeert nu vooral kinderen te beïnvloeden.

Als jij als volwassen vent wil roken is dat prima.
Nee, dat is het niet. Ik moet daarvoor accijns betalen, de sigaretten die ik lekker vind zijn al meer dan 10 jaar verboden, ik moet het in een pakje krijgen met allerlie (onware) teksten erop en straks ook afbeeldingen, en als ik in even volwassen gezelschap wil roken in een café met een volwassen eigenaar dan mag dat helemaal niet.

quote:
En ik ken je standpunt in deze over dat je de zorg dan minder geld kost en lekker vroeg de pijp uit gaat.
Dat is geen standpunt, dat is een feit.

quote:
Maar dat betekent niet dat we Philip Morris ruim baan moeten geven met hun propaganda en kinderen moeten laten beïnvloeden.
Dat lijkt me prima, zou ook voor Coca Cola en McDonalds moeten gelden, geen reclame voor kinderen.

quote:
Er zijn trouwens talloze alternatieven voor sigaretten, waarvan dit inderdaad een goed alternatief kan zijn. Je hebt ook vaporizers voor bijvoorbeeld cannabis. Dan krijg je ook al die verbrandingszooi niet. Ook prima toch?
Kennelijk mag er geen alternatief zijn. Er is vanaf het begin gezeik vanuit de antirooklobby tegen e-sigaretten en dergelijke.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_148948819
He he, alsof we niet al lang wisten da e-sigaretten net zulke smerige rommel zijn als normale sigaretten.
http://mens-en-gezondheid(...)r-uw-gezondheid.html
  donderdag 22 januari 2015 @ 17:04:01 #67
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148948933
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 17:01 schreef oxylus11 het volgende:
He he, alsof we niet al lang wisten da e-sigaretten net zulke smerige rommel zijn als normale sigaretten.
Goed verhaal, beetje jammer dat het gelul is, net als het bericht waar dit topic over gaat, wat jij blijkbaar niet gelezen hebt :*

Volgende troll; deze is kapot :O
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_148949026
quote:
infonu :') wikipedia door en voor vmbo'ers.
pi_148949056
quote:
Inmiddels is de e-sigaret “gehacked” door gebruikers die de vloeibare nicotine hebben vervangen door vloeibare THC. THC is de werkzame stof in cannabis. De e-sigaret zorgt er dus voor dat mensen “cannabis” kunnen roken op iedere plek zonder dat ze bang hoeven zijn hierop betrapt te worden. Wanneer de e-sigaret op deze manier gebruikt wordt is er een significant risico op het krijgen van een overdosis THC.
:')
pi_148949060
quote:
Ik heb weer even gelachen, bedankt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_148949146
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:52 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

misschien.. maar nicotine is een vand e meest verslavende drugs die er is. ik heb wel eens gelwezen; op zich verslavender dan heroine..

[..]

door de nicotine?
Nicotine is niet schadelijk en niet verslavend, TENZIJ in combinatie met verscheidene stoffen. Stoffen die in een sigaret zitten. :) Er is een dik boek dat ik gelezen heb dat het allemaal uitlegt, maar die kost wel een hele hoop geld.
pi_148949195
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 17:07 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

:')
klinkt goed 8-)
..///
pi_148949387
Elders op fok lees ik dat kanker een geweldige dood is, dus wellicht moet ik aan de e-sigaret...

(of het is komkommertijd, dat kan ook)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_148969262
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 17:10 schreef BenX_95 het volgende:

[..]

Nicotine is niet schadelijk en niet verslavend, TENZIJ in combinatie met verscheidene stoffen. Stoffen die in een sigaret zitten. :) Er is een dik boek dat ik gelezen heb dat het allemaal uitlegt, maar die kost wel een hele hoop geld.
nog nooit van gehoord.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nicotine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')