Prima. Vanaf je 20ste mag je beslissen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Er moet meer gerookt worden, rokers zijn heel goede mensen. Ze betalen veel accijnzen en maken nauwelijks gebruik van pensioenen. We hebben meer mensen nodig die roken!
En ze zijn dommer, minder productief, stinken en kosten daarmee juist veel meer.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Er moet meer gerookt worden, rokers zijn heel goede mensen. Ze betalen veel accijnzen en maken nauwelijks gebruik van pensioenen. We hebben meer mensen nodig die roken!
misschien.. maar nicotine is een vand e meest verslavende drugs die er is. ik heb wel eens gelwezen; op zich verslavender dan heroine..quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Genoeg mensen zijn nog steeds in staat om te stoppen, dus daar is nog voldoende ruimte om te innoveren.
door de nicotine?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Als je stofjes hebt waardoor het makkelijker in je bloed of brein komt, waardoor je er nóg afhankelijker van wordt, is het gewoon een makkelijke afweging voor een philip morris.
Waarom denk je dat het zo moeilijk is om te stoppen?
Nee, dat is het niet. Ik moet daarvoor accijns betalen, de sigaretten die ik lekker vind zijn al meer dan 10 jaar verboden, ik moet het in een pakje krijgen met allerlie (onware) teksten erop en straks ook afbeeldingen, en als ik in even volwassen gezelschap wil roken in een café met een volwassen eigenaar dan mag dat helemaal niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Roken is gewoon slecht voor je. En de tabaksindustrie probeert nu vooral kinderen te beïnvloeden.
Als jij als volwassen vent wil roken is dat prima.
Dat is geen standpunt, dat is een feit.quote:En ik ken je standpunt in deze over dat je de zorg dan minder geld kost en lekker vroeg de pijp uit gaat.
Dat lijkt me prima, zou ook voor Coca Cola en McDonalds moeten gelden, geen reclame voor kinderen.quote:Maar dat betekent niet dat we Philip Morris ruim baan moeten geven met hun propaganda en kinderen moeten laten beïnvloeden.
Kennelijk mag er geen alternatief zijn. Er is vanaf het begin gezeik vanuit de antirooklobby tegen e-sigaretten en dergelijke.quote:Er zijn trouwens talloze alternatieven voor sigaretten, waarvan dit inderdaad een goed alternatief kan zijn. Je hebt ook vaporizers voor bijvoorbeeld cannabis. Dan krijg je ook al die verbrandingszooi niet. Ook prima toch?
Goed verhaal, beetje jammer dat het gelul is, net als het bericht waar dit topic over gaat, wat jij blijkbaar niet gelezen hebtquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:01 schreef oxylus11 het volgende:
He he, alsof we niet al lang wisten da e-sigaretten net zulke smerige rommel zijn als normale sigaretten.
http://mens-en-gezondheid(...)r-uw-gezondheid.html
infonuquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:01 schreef oxylus11 het volgende:
He he, alsof we niet al lang wisten da e-sigaretten net zulke smerige rommel zijn als normale sigaretten.
quote:Inmiddels is de e-sigaret “gehacked” door gebruikers die de vloeibare nicotine hebben vervangen door vloeibare THC. THC is de werkzame stof in cannabis. De e-sigaret zorgt er dus voor dat mensen “cannabis” kunnen roken op iedere plek zonder dat ze bang hoeven zijn hierop betrapt te worden. Wanneer de e-sigaret op deze manier gebruikt wordt is er een significant risico op het krijgen van een overdosis THC.
Ik heb weer even gelachen, bedankt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:01 schreef oxylus11 het volgende:
Nicotine is niet schadelijk en niet verslavend, TENZIJ in combinatie met verscheidene stoffen. Stoffen die in een sigaret zitten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:52 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
misschien.. maar nicotine is een vand e meest verslavende drugs die er is. ik heb wel eens gelwezen; op zich verslavender dan heroine..
[..]
door de nicotine?
nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:10 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Nicotine is niet schadelijk en niet verslavend, TENZIJ in combinatie met verscheidene stoffen. Stoffen die in een sigaret zitten.Er is een dik boek dat ik gelezen heb dat het allemaal uitlegt, maar die kost wel een hele hoop geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |