Doet me toch weer denken aan ons aluhoedje...quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:54 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik denk niet aan een boodschap van K & L, maar als je er iets anders in ziet dan toeval, wat inderdaad wel erg opvallend is, dan is het een boodschap van een vrij hautaine manipulator die zichzelf erg slim en goed vindt en met de wereld spot, met zijn "1337".
Het is ook niet ongewoon dat plegers van dit soort misdrijven het heel egostrelend vinden om iets over hun slimme spot in de pers te lezen of erkenning ervoor willen, omdat in hun uppie lachen over hoe slim ze iedereen af zijn, niet genoeg meer is.
Leuk dat je altijd stiekem meeleest en jammer dat je je nu pas registreert en actief postquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:25 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
-edit quote van edit- Anyway, jackie12, ik ben het in alle opzichten 100% met je eens! Ik zeg; goed bezig!
Dankjewel, MidnightB00m!quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:46 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Leuk dat je altijd stiekem meeleest en jammer dat je je nu pas registreert en actief postIn ieder geval: welkom.
Ik had je reactie nog wel gelezen vanmorgen, leuk dat je actief gaat meedenken!quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:04 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Dankjewel, MidnightB00m!
Haha, ik ben inderdaad vanaf dag één al een actieve gluurder én jackie12 + Perico fan. Zodra ik wat meer tijd heb, zal ook ik mijn gedachtenspinsels hier eens neerkwakken.
Het is idd een mooi overzichtelijk kaartje die echter niet alles prijsgeeft omdat nog niet alle oproepen erop staan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:42 schreef MidnightB00m het volgende:
Interessante post van SoloDude in vorig topic. Thanks!
Ben daarop opnieuw weer even naar kaartje met beltijden van Geruisloos gaan bekijken. Prachtig schema nog steeds.
Hoe kan het dat de batterij van de Samsung veel minder lang is meegegaan dan van de iPhone? Beide batterijen waren voor de helft opgeladen toen ze met de wandeling begonnen. Dat zou dus kunnen betekenen dat:
a) De Samsung niet of minder vaak tussendoor werd uitgezet (om de batterij te sparen);
b) Er veel meer activiteiten met de Samsung zijn verricht dan bekend is gemaakt;
c) iPhone heeft een veel betere batterij.
Halverwege november geloof ik, of hij waterdicht is wordt hier flink betwist. Het waren mijn woorden en ik had beter een andere woordkeus kunnen doen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:09 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik lees ook al bijna vanaf begin af aan mee. Las laatst iets over een waterdicht scenario van jackie, die is me eigenlijk ontgaan. Waar kan ik deze vinden?
Ik had begin augustus de 1e geschreven en idd eind oktober geloof ik de laatste.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Halverwege november geloof ik, of hij waterdicht is wordt hier flink betwist. Het waren mijn woorden en ik had beter een andere woordkeus kunnen doen.
Het is een hypothese en naar mijn idee het enige compleet uitgeschreven verhaal.
ook welkom!
Heel goed, tof!quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:04 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Dankjewel, MidnightB00m!
Haha, ik ben inderdaad vanaf dag één al een actieve gluurder én jackie12 + Perico fan. Zodra ik wat meer tijd heb, zal ook ik mijn gedachtenspinsels hier eens neerkwakken.
Ja... blijft bijzonder. Moment met contactmast blijft ook raar.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:13 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Het is idd een mooi overzichtelijk kaartje die echter niet alles prijsgeeft omdat nog niet alle oproepen erop staan.
Wat mij persoonlijk het meest in het oog springt zijn
1- de grote tussenpoze tussen de 1e noodoproep en de 2e
2- het contact met een zendmast op 2 april 13.56 uur
3- het "vaste belschema" tussen 10.30 en 11.00 en 13.15 en 14.00 uur
4 de toevallige aanzettijden van 13.37 uur op zowel 5 en 6 april
Ik wist niks over "leet" en 13.37 en ik denk niet dat het wat is maar ja, ik vind het wel een goede post van Soloduo en zet me toch weer heerlijk aan het denken.
-hier stond een reactie op het deel wat weg is. Vragen en opmerkingen over moderatie kunnen in het feedbacktopic-quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:25 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
-edit quote van edit- Anyway, jackie12, ik ben het in alle opzichten 100% met je eens! Ik zeg; goed bezig!
Gelukkig, deze post was indirect ook meer aan jou gericht, dus ben blij dat je 'm hebt gelezenquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik had je reactie nog wel gelezen vanmorgen, leuk dat je actief gaat meedenken!
Ben benieuwd naar je spinsels
Ad 1. Plus dat er pas bij de 4e oproep 911 wordt gebeld. Misschien komt 't door de stress, maar ik zou zeggen: óf je weet wel van 911 (veel amerikaanse films/series e.d. hier waar dat wel af en toe voorkomt) en dan probeer je 't meteen hoewel 't zeker niet overal in latijns-amerika het noodnummer is, óf je weet 't niet en dan vind ik 't maf dat je dat na 18 uur ineens toch weet (of het dan pas probeert).quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:13 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Het is idd een mooi overzichtelijk kaartje die echter niet alles prijsgeeft omdat nog niet alle oproepen erop staan.
Wat mij persoonlijk het meest in het oog springt zijn
1- de grote tussenpoze tussen de 1e noodoproep en de 2e
2- het contact met een zendmast op 2 april 13.56 uur
3- het "vaste belschema" tussen 10.30 en 11.00 en 13.15 en 14.00 uur
4 de toevallige aanzettijden van 13.37 uur op zowel 5 en 6 april
Ik wist niks over "leet" en 13.37 en ik denk niet dat het wat is maar ja, ik vind het wel een goede post van Soloduo en zet me toch weer heerlijk aan het denken.
Tja, ik begrijp het ook niet echt, het was niks schrikbarends. Bij nader inzien had mijn woordkeuze misschien iets subtieler kunnen zijn, maar ik blijf van mening dat op dit forum bepaalde users onterecht een streepje voor hebben bij sommige moderators. Jammer...quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, ik heb je eerste post wel gelezen en toen mij opviel dat het was verwijderd kon ik me niet voor de geest halen waarom. Werd misschien als trolpost gezien?
Maar je geen zorgen hoor! Wacht rustig de plannen en begrotingen af hier. Misbruik maken kan niet, ik heb mijn voorwaarden duidelijk gemaakt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:46 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Gelukkig, deze post was indirect ook meer aan jou gericht, dus ben blij dat je 'm hebt gelezen!
Je komt op dit forum over als een lieve, eerlijke vrouw. Zou het jammer vinden als daar misbruik van gemaakt wordt...
Maar goed, nog een dikke week werken en dan heb ik twee weken vakantie. Zal dan mijn spinsels eens op "papier" zetten.
Kijk maar uit, dadelijk is deze ook weer verdwenen en jij ookquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:02 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp het ook niet echt, het was niks schrikbarends. Bij nader inzien had mijn woordkeuze misschien iets subtieler kunnen zijn, maar ik blijf van mening dat op dit forum bepaalde users onterecht een streepje voor hebben bij sommige moderators. Jammer...
Top!quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar je geen zorgen hoor! Wacht rustig de plannen en begrotingen af hier. Misbruik maken kan niet, ik heb mijn voorwaarden duidelijk gemaakt.
100%quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:38 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ja... blijft bijzonder. Moment met contactmast blijft ook raar.
Stel dat er succesvol verbinding was gemaakt (ook al was het slechts een streepje bereik op de telefoon of paar seconden telefoonverbinding), zouden jullie dan ook niet elke dag rond het zelfde moment op ongeveer dezelfde plek opnieuw proberen?
Ik had begrepen dat een zendmast bij Bocas del Torro soms in het gebied waar de resten van de meiden gevonden zijn, op te vangen was. Maar dat dit signaal erg zwak was. Dit is geloof ik in de eerste week van januari hier besproken.quote:
Als je het met bepaalde beslissing niet eens bent, kan je dat posten in feedback topic van BNW.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:02 schreef wat.ik.je.brom het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp het ook niet echt, het was niks schrikbarends. Bij nader inzien had mijn woordkeuze misschien iets subtieler kunnen zijn, maar ik blijf van mening dat op dit forum bepaalde users onterecht een streepje voor hebben bij sommige moderators. Jammer...
Precies. Als MeloD terug is spreken we een keer af om de plannen te bespreken. En in goed overleg komen we er vast wel uit. Ik vind het in elk geval fantastisch dat je bereid bent om hieraan bij te dragenquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar je geen zorgen hoor! Wacht rustig de plannen en begrotingen af hier. Misbruik maken kan niet, ik heb mijn voorwaarden duidelijk gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |