SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Wat een inspiratiebron is hij eigenlijk!quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo is dat. Ik speel al de hele week met bronzes![]()
Not this shit again!quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:13 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan hier een sterk team van maken (ZONDER David Luiz)
Ik denk dat je niet ontkomt aan Maxwell op LB.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:13 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
haaaaaaaaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck being broke or middle class, go get it all!
Maxwell, Toure,Aguero etcquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:13 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:14 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
haaaaaaaaiStraks misschien striem met live kommunterie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:13 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
goddamn, nice!quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:21 schreef Bakkes. het volgende:
[ afbeelding ]
Kompany wel op 6chem.
Edit: Kan het met Toure en Fernando omdraaien en Courtois op goal?
Edit2: Ja
Doe je het pro bono?quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik moet een paper over U2 schrijven en het is echt niet leuk
En de deadline is vanmiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:24 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
goddamn, nice!
Voorhoede met Taarabt en Depay (met Fer) lijkt me ook nissa. Lukt je dat ook?
haha, dan staat Marquinhos er natuurlijk gewoonquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:27 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom je geen Luiz wil snap ik niet.
Ik had hem zo gemaaktquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:27 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom je geen Luiz wil snap ik niet.
Enzo Perez natuurlijkquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:28 schreef DePresident. het volgende:
Welke BBVA middenvelder op LCM?
Kroos, Khedira, Iniesta (speel met James op CAM, dus is dat iets te aanvallend?)
Modric / Perezquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:28 schreef DePresident. het volgende:
Welke BBVA middenvelder op LCM?
Kroos, Khedira, Iniesta (speel met James op CAM, dus is dat iets te aanvallend?)
quote:
bohhhhhhhh, dit is hem! Maar dan Ramires (quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:30 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ik had hem zo gemaakt
[ afbeelding ]
Edit: RCM kan iedere BPL braziliaan.
Ik heb ze naast elkaar staan (want Portugees-Braziliaanse achterhoede)...maar voor mij is het ingame wel heel duidelijk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:40 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik zal ze eens met elkaar vergelijken.
Je hebt de > teken verkeerd staan, het is Pepe > Mirandaquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb ze naast elkaar staan (want Portugese achterhoede)...maar voor mij is het ingame wel heel duidelijk.
Nee ik doe gewoon een algemene beschouwing van hun ondernemersschap. Maar pro is wel wat makkelijker dan antiquote:
Het is "het > teken". En nee, hij staat niet verkeerd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hebt de > teken verkeerd staan, het is Pepe > Miranda
lololololololquote:
Jawel, maar ik heb mijn tijd gedaan zoals een man en nu ben ik weer züruck zoals ze in Duitsland zouden zeggen (denk ik)quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is "het > teken". En nee, hij staat niet verkeerd.
Had jij trouwens geen ban te pakken?
Kiid is een manquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb mijn tijd gedaan zoals een man en nu ben ik weer züruck zoals ze in Duitsland zouden zeggen (denk ik)
Het is wel een beetje contradictio in terminis. En dat is je eigen schuld.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laat daar geen twijfel over bestaan
Jij bent stiekem toch ook niet trots op het Zuiden? We zetten allemaal contradictio in terminis in onze usernames.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is wel een beetje contradictio in terminis. En dat is je eigen schuld.
Ik ben ook helemaal geen tank.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij bent stiekem toch ook niet trots op het Zuiden? We zetten allemaal contradictio in terminis in onze usernames.
Nou in mij geval niet dus. Sterker nog, in een hoop gevallen niet. Trapz is inderdaad een hele meneer en aardig doortrapt, Timmy turnt er de hele dag op los, Maver doet niks anders dan de hele dag maveren, Ernst is behoorlijk bitter in zijn posts...jij bent eerder uitzondering dan regel in dit geval.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij bent stiekem toch ook niet trots op het Zuiden? We zetten allemaal contradictio in terminis in onze usernames.
Ik ben eigenlijk ook echt matias suarezquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou in mij geval niet dus. Sterker nog, in een hoop gevallen niet. Trapz is inderdaad een hele meneer en aardig doortrapt, Timmy turnt er de hele dag op los, Maver doet niks anders dan de hele dag maveren, Ernst is behoorlijk bitter in zijn posts...jij bent eerder uitzondering dan regel in dit geval.
Mijn moeder noemt mij ook altijd speciaalquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou in mij geval niet dus. Sterker nog, in een hoop gevallen niet. Trapz is inderdaad een hele meneer en aardig doortrapt, Timmy turnt er de hele dag op los, Maver doet niks anders dan de hele dag maveren, Ernst is behoorlijk bitter in zijn posts...jij bent eerder uitzondering dan regel in dit geval.
Leugens, Luisquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook echt matias suarez
Heb je ook een helmpje?quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn moeder noemt mij ook altijd speciaal
Mirandaquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:40 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik zal ze eens met elkaar vergelijken.
quote:
Kloptquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alsof jij niet al meerdere keren zijn paarse helmpje hebt gekoesterd..
Heb jij mijn gifjes al gezien?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even die lijst met transfers doorgenomen.. een paar nuttige transfers. Pellerano-Goltz triple linkEn nog een paar Liga MX transfers.
Dubbelfoutquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:07 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben eigenlijk ook helemaal niet zo Dutch met mijn Duitse & Turkse genen
Heb jij mijn gifjes nog gezien?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tijdens de TOTY crash een paar keer Willems gekocht voor 5-6k, die zijn nu allemaal verkocht. Ik heb er nog wel 1 in de club maar die bewaar ik.
Gr grquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:19 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.darkreading.co(...)iracy/d/d-id/1318672
Staat ook FIFA bij.
Ja ging iets misquote:
quote:Leroux also admitted that he developed a software exploit that allowed him and others to generate millions of “coins” for the FIFA soccer games playable on the Xbox Live platform. These coins are the virtual, in-game currency used to build a “FIFA Ultimate Team” in the games. Without the authorization of Electronic Arts, the intellectual property rights holder to the FIFA games, Leroux and others sold bulk quantities of the “FIFA coins” via online black markets.
De 3de van de 100000 die het doen is opgepakt dusquote:
Ja maar dat is wel meteen wat anders dan gewoon een ban ofzoquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De 3de van de 100000 die het doen is opgepakt dus![]()
Iets met druppel en een plaat
Ja, maar dat duurt nog wel een paar weken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:21 schreef The_Yakuza het volgende:
Denken jullie dat Willems een UP krijgt? Dan ga ik die silver natuurlijk niet meer kopen
Ja vond het sowieso wel interessant om te lezenquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:23 schreef Zhano het volgende:
Zelf Xbox Ones bouwen en verkopen voor ze uit zijn, wtf
Heb je mijn gifjes nog gezien?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar dat duurt nog wel een paar weken.
te druk met coins kopenquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb jij mijn gifjes nog gezien?
Dan zet Ik Nelom ofzo er eerst wel neerquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar dat duurt nog wel een paar weken.
Juist een reden om het wel te doen, die wordt dan duurder, winst pakken en discard gold terugkopen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:21 schreef The_Yakuza het volgende:
Denken jullie dat Willems een UP krijgt? Dan ga ik die silver natuurlijk niet meer kopen
Dat vind ik wel klasse, dat soort mensen moeten ze juist een prijs gevenquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:23 schreef Zhano het volgende:
Zelf Xbox Ones bouwen en verkopen voor ze uit zijn, wtf
Ja weet ikquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel meteen wat anders dan gewoon een ban ofzo
buttnerquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:26 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dan zet Ik Nelom ofzo er eerst wel neer![]()
Wie is het beste alternatief voor Willems en is cheap? Nelom?
Behalve als ie een 74 rated up krijgtquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Juist een reden om het wel te doen, die wordt dan duurder, winst pakken en discard gold terugkopen.
Nelomquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:26 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ja dat is waarquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat vind ik wel klasse, dat soort mensen moeten ze juist een prijs geven
[..]
Ja weet ikMaar het verandert gewoon niets
Dan list je hem gewoon voor de prijs van de UP en wacht je op iemand die een foutje maaktquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Behalve als ie een 74 rated up krijgt
Tamata. Of Burnet want die heeft wat meer pace.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:26 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Doe eens een samenvatting, ziet er interessant uit maar geen zin om dat hele ding te lezenquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:30 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)ly-do-in-no-mans-sky
bazengame wordt dit zeg
zo gelezen johquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe eens een samenvatting, ziet er interessant uit maar geen zin om dat hele ding te lezen
Ik vind het niet zo duidelijkquote:
Net als Destinyquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:30 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)ly-do-in-no-mans-sky
bazengame wordt dit zeg
beter dan kompanyquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:39 schreef Lastpost het volgende:
Iemand hier ervaringen met Cahill? Stats ogen eigenlijk best prima.
Nog een tonnetje er bovenop en dan ga ik ze verkopenquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:29 schreef FCsuarez het volgende:
SIF clichy voor 280K verkopen niet eens meer een DSL deal kunnen noemenwaar gaat het heen met deze markt . iedereen is gek geworden.
Heb ze er nu allemaal voor 500K op staan omdat ik het omhoog schroeven zat was.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nog een tonnetje er bovenop en dan ga ik ze verkopen
Volgens mij alleen ADO en GAEquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:46 schreef Zhano het volgende:
[..]![]()
Zo blij dat ie niet naar ons komt, al heb ik geen idee of er echt interesse was
beste BPL CB by far dit jaarquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:39 schreef Lastpost het volgende:
Onuoha met shadow. Vraag maar aan Ozz gr grquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:39 schreef Lastpost het volgende:
Ga ik ze undercutten naar 495Kquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb ze er nu allemaal voor 500K op staan omdat ik het omhoog schroeven zat was.
Denk dat ik er dit weekend een stuk of 11 van de hand doe. en daar hopelijk een SIF Costa SIF santi en SIF pogba van kan kopen.
Haha, je zei cutquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ga ik ze undercutten naar 495K
Beste CB die ik heb gehad imoquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:39 schreef Lastpost het volgende:
IF Rekik 205k.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Over CB's gesproken: IF Miranda stijgt gewoon door naar de 600k
Had die trailer al een keer voorbij zien komen, zie er wel vet uit maar ik vaag me af wat het me te bieden heeft. Heb je nieuws over windows 10 icm Xbox al gezien? ziet er ook wel geinig uit.quote:
Is hij echt zo goed? Heb hem toevallig gisteren gehaald maar ik vrees dat het wel even gaat duren voordat ik hem ga gebruiken. Moest vanwege chemistry ook Areta in dat team gebruiken (link tussen BPL en Spaanse Serie A inquisitie). Pace van Arteta gaat de laatste jaren wel hard achteruit zeg... Hij heeft nog maar 43 pacequote:
Het gaat in ieder geval de goede kant op.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zegt nog weinig, want nog in packs.
Heb jij mijn gifjes nog gezien?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het gaat in ieder geval de goede kant op.
Nee nog niet gezien. Wat voor features zitten daar dan bij?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had die trailer al een keer voorbij zien komen, zie er wel vet uit maar ik vaag me af wat het me te bieden heeft. Heb je nieuws over windows 10 icm Xbox al gezien? ziet er ook wel geinig uit.
[..]
Is hij echt zo goed? Heb hem toevallig gisteren gehaald maar ik vrees dat het wel even gaat duren voordat ik hem ga gebruiken. Moest vanwege chemistry ook Areta in dat team gebruiken (link tussen BPL en Spaanse Serie A inquisitie). Pace van Arteta gaat de laatste jaren wel hard achteruit zeg... Hij heeft nog maar 43 pace
Ignorance is a bitchquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb jij mijn gifjes nog gezien?
Ja, al vind ik Boateng nu na 3/4 wedstrijden ook heel erg goed.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had die trailer al een keer voorbij zien komen, zie er wel vet uit maar ik vaag me af wat het me te bieden heeft. Heb je nieuws over windows 10 icm Xbox al gezien? ziet er ook wel geinig uit.
[..]
Is hij echt zo goed? Heb hem toevallig gisteren gehaald maar ik vrees dat het wel even gaat duren voordat ik hem ga gebruiken. Moest vanwege chemistry ook Areta in dat team gebruiken (link tussen BPL en Spaanse Serie A inquisitie). Pace van Arteta gaat de laatste jaren wel hard achteruit zeg... Hij heeft nog maar 43 pace
Als een bronstige chihuahua.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
DS2 pakt het goed aan
Trapz loopt als een braaf hondje achter hem aan.
Kort filmpjequote:Op donderdag 22 januari 2015 13:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee nog niet gezien. Wat voor features zitten daar dan bij?
Ziet er idd wel tof uitquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kort filmpje
Iets langer filmpje over Windows 10, met een enigszins smerig mannetje.
Ziet er wel geinig uit.
Het probleem is dat alle spelers duurder worden op de echte cheap ass na, het is dus inflatie. Absoluut de prijzen enorm gestegen, relatief gezien dus nauwelijks. Althans zo lijkt het.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:29 schreef FCsuarez het volgende:
SIF clichy voor 280K verkopen niet eens meer een DSL deal kunnen noemenwaar gaat het heen met deze markt . iedereen is gek geworden.
Tja om nou geëxecuteerd te worden door een glazenwasser lijkt mij ook zo'n radicale keuze. Ik snap dat ze toch nog de boot hebben afgehouden.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
RambamWordt het eindelijk serieus maken ze zich er met een saaie grap vanaf
Beveiliging mee ja toch. Die shit bij die Mcdonalds sloeg echt nergens opquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:21 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tja om nou geëxecuteerd te worden door een glazenwasser lijkt mij ook zo'n radicale keuze. Ik snap dat ze toch nog de boot hebben afgehouden.
Is toch elke week zo? In plaats van een echte confrontatie maken ze zich ervan af met een tamme grapquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
RambamWordt het eindelijk serieus maken ze zich er met een saaie grap vanaf
Ja klopt, alleen nu met deze tweeweekse aflevering had ik vandaag op wat meer diepgang gerekend,maar deze aflevering was echt nutteloosquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is toch elke week zo? In plaats van een echte confrontatie maken ze zich ervan af met een tamme grap
De grap bij de mac was inderdaad kansloos. Die loopjongen van de glazenwassers snapte het niet eens.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beveiliging mee ja toch. Die shit bij die Mcdonalds sloeg echt nergens op
Bizar.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Trapz dat stuk dat jij postte van Geenstijl over VI, is ook gewoon geschreven door "Redactie'. Niemand die het op zich durft te nemen dus
Zal wel vol halve waarheden staan dan
Een miljoen kost bij vipcoins nu ook 15 euro. Tijdens het TOTY was de prijs voor een miljoen ongeveer 27 euro als ik me niet vergis. Dat is ook best een belangrijke factor voor de prijzen van de spelers.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het probleem is dat alle spelers duurder worden op de echte cheap ass na, het is dus inflatie. Absoluut de prijzen enorm gestegen, relatief gezien dus nauwelijks. Althans zo lijkt het.
KIJKquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ga ik ze undercutten naar 495K
Ik zal is even terugkijken wat hij zelf te zeggen heeft bij Jinek.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Trapz dat stuk dat jij postte van Geenstijl over VI, is ook gewoon geschreven door "Redactie'. Niemand die het op zich durft te nemen dus
Zal wel vol halve waarheden staan dan
Wel mooi hoe die kerel kk hard van die segway pleurde.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:26 schreef Apekoek het volgende:
[..]
De grap bij de mac was inderdaad kansloos. Die loopjongen van de glazenwassers snapte het niet eens.
quote:Goed nieuws voor u en uw penis. Een Duitse rechtbank heeft vandaag het recht om te blijven staan tijdens het urineren bevestigd.
Dat gebeurde in een zaak die was aangespannen door een huisbaas, die 3.000 euro van een borgsom wilde inhouden omdat een huurder met zijn urine een marmeren vloer zou hebben beschadigd.
De discussie over staand of zittend plassen is geen geintje in Duitsland. Op sommige toiletten geeft een rood verkeersbord aan dat mannen niet mogen blijven staan. Tegenstanders van zittend plassen hebben er een speciale term voor bedacht, het ietwat minachtende 'Sitzpinkler'.
De rechter in Düsseldorf zei donderdag dat mannen die blijven staan "erop kunnen rekenen dat ze af en toe ruzie krijgen met huisgenoten, vooral met vrouwen", maar niet aansprakelijk zijn voor bijkomende schade. "Hoewel steeds meer mannen hierop afgericht zijn, is staand plassen nog altijd veelvoorkomend."
Overigens zijn deskundigen het erover eens dat zittend plassen beter is, omdat de bekkenbodemspier dan meer kan ontspannen en de blaas dan beter geleegd wordt, schrijft het ANP.
Ik heb er nooit echt naar gekeken (behalve 1x in Engeland) maar toch mooi dat het blijft bestaanquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Page 3 is gewoon weer terug dus DS3 kan weer rustig slapen
Precies het tegenovergesteldequote:Op donderdag 22 januari 2015 13:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zal is even terugkijken wat hij zelf te zeggen heeft bij Jinek.
Mannen met een grote doen het staand.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als er nog iemand makkelijk wil scoren...
Ja ach waarheid zal wel ergens in het midden liggen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Precies het tegenovergesteldeTis echt een wellus nietus
In dit geval is dat wel moeilijk, zou toch 1 van de 2 moeten zijnquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ach waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Na 5 alinea's nog geen idee, later
ohquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo duidelijk
Hoezo?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In dit geval is dat wel moeilijk, zou toch 1 van de 2 moeten zijn
Is die site een beetje betrouwbaar? ik koop normaal bij goldahquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Een miljoen kost bij vipcoins nu ook 15 euro. Tijdens het TOTY was de prijs voor een miljoen ongeveer 27 euro als ik me niet vergis. Dat is ook best een belangrijke factor voor de prijzen van de spelers.
De comments zeggen van wel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:42 schreef zamory het volgende:
[..]
Is die site een beetje betrouwbaar? ik koop normaal bij goldah
http://www.vipcoinfifa.com/quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:42 schreef zamory het volgende:
[..]
Is die site een beetje betrouwbaar? ik koop normaal bij goldah
Ja maar als 1 waar is dan wilde RTL dus sowieso ook stoppen en heeft derksen dus sowieso gelijkquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo?
Kan toch dat RTL bezig was met nieuws maar dat VI los daarvan toch wilde stoppen?
Het gaat gewoon slechter met die markt, van 180k abbo's naar 120 in een jaar tijdquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:39 schreef Kamikazie het volgende:
Sowieso brult Geenstijl best veel zonder bron, dat het beter gaat met het blad? Zijn daar cijfers van ?
Gewoon 3 euro eraf per miljoen vandaagquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.vipcoinfifa.com/
Hier minder dan 12 euro voor 1 miljoen en DS2 heeft er goede ervaringen (zie feedback sectie)
Nee want Derksen zegt dat VI met hem stopt OMDAT ze hoorde dat RTL een eigen blad gingen maken, maar het kan ook dat VI gewoon stopt om de redenen die ze aangeven en dan ligt de waarheid dus in het middenquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar als 1 waar is dan wilde RTL dus sowieso ook stoppen en heeft derksen dus sowieso gelijk
[..]
Het gaat gewoon slechter met die markt, van 180k abbo's naar 120 in een jaar tijd
Rtl gaat geen eigen blad maken, alleen een eigen platformquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee want Derksen zegt dat VI met hem stopt OMDAT ze hoorde dat RTL een eigen blad gingen maken, maar het kan ook dat VI gewoon stopt om de redenen die ze aangeven en dan ligt de waarheid dus in het midden
Ja was een typoquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Rtl gaat geen eigen blad maken, alleen een eigen platformMaar idd dat zou wel kunnen ja. Maar ik neig toch naar Derksen want voor VI is dit wel gratis publiciteit
Maar dat maakt die shit van VI en dat het zo goed gaat ook zo ongeloofwaardigquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:49 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)d-VI-te-redden.dhtml
Dit is ook wel grappig
Heb je mijn gifjes nog gezien?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)an-de-slag-1.4726532 zou wat zijn als dit gebeurt.
hahahahaha ozzquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)an-de-slag-1.4726532 zou wat zijn als dit gebeurt.
"Nee joh hij is een baas. Beter dan Emenike."quote:
Van DS2??quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:02 schreef Kamikazie het volgende:
Groot nieuws, ik heb coins gekocht !
Zekerquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wel mooi hoe die kerel kk hard van die segway pleurde.
Nee gewoon zon sitequote:
Waarom mogen wij niet haten op glazenwassers?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:04 schreef RijstbaI het volgende:
In de trein even terug gelezen.
1. Die gifjes
2. Haten op glazenwassers
We haten op rambam niet op die glazenwassersquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:04 schreef RijstbaI het volgende:
In de trein even terug gelezen.
1. Die gifjes
2. Haten op glazenwassers
Geen ideequote:Op donderdag 22 januari 2015 14:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mathijs hoe werkt dat printen op de uni nu? Iets met geld op je studentenkaart zetten ofzo?
Ik werk 2 avonden per week voor de glazenwasser (niet het wassen zelf)quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom mogen wij niet haten op glazenwassers?
quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geen idee
Al meer dan anderhalf jaar geleden dat ik iets heb geprint op de uni
Sowieso dat ik iets moest inleveren op papier (op tentamens na dan) ....
Ja dat laatste weet ik welquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar heb even gekeken volgens mij kan het in de bieb. Heb nog 3 uur voor het ingeleverd moet zijn dus zal wel lukkenblijkbaar werken de vending machines nu ook op die kaart, ik dacht dat het gewoon een simpele kaart was
Ahja even zemen onder het bureau zekerquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:10 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik werk 2 avonden per week voor de glazenwasser (niet het wassen zelf)
Nou, ik heb ooit op mijn 13e voor de Albert Heijn gewerkt. Dus degene die nu loopt te zeiken over Jumbo (of andere supermarkten) moet echt zijn bek houdenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:10 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik werk 2 avonden per week voor de glazenwasser (niet het wassen zelf)
Dit wordt mijn eerste keer uni in een maandquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat laatste weet ik wel
Moet nu altijd koffie halen in de menza godverdomme.
Jumboquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, ik heb ooit op mijn 13e voor de Albert Heijn gewerkt. Dus degene die nu loopt te zeiken over Jumbo (of andere supermarkten) moet echt zijn bek houden
ha ik morgen pas voor het eerst dit jaar ;p en gelijk voor het laatst deze maandquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit wordt mijn eerste keer uni in een maanddus nog niet opgevallen
Same voor mij maar dan vandaagquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ha ik morgen pas voor het eerst dit jaar ;p en gelijk voor het laatst deze maand
Messi - Doumbiaquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:15 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.twitch.tv/kamikamichameleon
Kami in actie op FUT
uniquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Same voor mij maar dan vandaagen dus niet eens college
dan zeg je haten op supermarktenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, ik heb ooit op mijn 13e voor de Albert Heijn gewerkt. Dus degene die nu loopt te zeiken over Jumbo (of andere supermarkten) moet echt zijn bek houden
Loopjongen? Die gasten kwamen steeds met de auto hoorquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:18 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
dan zeg je haten op supermarkten
en nu muil dicht of ik stuur mijn loopjongen naar je wijk
Het is te hopen dat zijn SIF nog wat gaat zakken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik had if pogba beter kunnen houden/terugkopen
Helemaal stom dat ik zon troep in die van mij kreeg gisteren dan terwijl ik de fut economie probeerde te reddenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het is te hopen dat zijn SIF nog wat gaat zakken.
hij zal toch wel onder het miljoen komen![]()
al heb ik het idee dat er niet heel veel packs geopend worden.
Oh ik ga er niet van uit dat ik m zelf moet dokken ofzo, maar moet wel thuisblijven als ze langskomenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zit dat niet in je huurprijs?
quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ik ga er niet van uit dat ik m zelf moet dokken ofzo, maar moet wel thuisblijven als ze langskomen
If pogba?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:32 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
hier gaan zoveel mensen spijt van krijgen heb ik het idee
Sif lacazettequote:
Geen plaats voor hem, te veel buitenlanders in de selectie. We zitten nog met een Krasic die als bonusspeler onder contract mag staan maar geen wedstrijden kan spelen.quote:
Stijgt nog wel ff door, en behalve bij een zieke up daalt ie daarna weer idd. Maar ik hou hem gewoon lekker als spitsjequote:Op donderdag 22 januari 2015 14:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Sif lacazette
voor deze prijs inkopen is een beetje als je toure voor 150c listen vlak voor downtime heb ik het idee.
Ach, je weet het. je gokt om niet daar in te investeren, want dat doet iedereen al. En hij gaat als een debiel de lucht in. waarschijnlijk komen ze als ik zondag mijn clichy's verkoop op dinsdag met een up clichy aanschijten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Stijgt nog wel ff door, en behalve bij een zieke up daalt ie daarna weer idd. Maar ik hou hem gewoon lekker als spitsje
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat er geknokt wordt om wijken, er wordt gewoon (veel) betaald voor een wijk in deze regioquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Loopjongen? Die gasten kwamen steeds met de auto hoor
Verder is het ronduit schandalig dat een vrije marktwerking belemmerd wordt door dat soort tokkies die hun vuisten wel even zullen laten spreken![]()
Ik kan me wel voorstellen dat je dat een normale gang van zaken vindt als je een beetje in in die business rondloopt, maar ik vind het nog steeds een rare gang van zaken eigenlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:47 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat er geknokt wordt om wijken, er wordt gewoon (veel) betaald voor een wijk in deze regio
Dat is het ookquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je dat een normale gang van zaken vindt als je een beetje in in die business rondloopt, maar ik vind het nog steeds een rare gang van zaken eigenlijk.
THanks gr grquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:54 schreef ThadCastle het volgende:
ho kut ik heb de goedkoopste ramoswist niet dat hij 500k gestegen was tov gister
En nooit in het belang van de klant, want die betaalt indirect voor dat landjepik-gedoe van die glazenwassers.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is het ookachterlijke shit
Maar is dat normaal om elke maand je ramen te laten wassen ja? Hier in de buurt zie k ze echt nooitquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En nooit in het belang van de klant, want die betaalt indirect voor dat landjepik-gedoe van die glazenwassers.
te lui zijn om zelf je ramen te lappenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En nooit in het belang van de klant, want die betaalt indirect voor dat landjepik-gedoe van die glazenwassers.
Een huis hebben waar je zelf bij de ramen kan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
te lui zijn om zelf je ramen te lappen
Op een flat wonenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een huis hebben waar je zelf bij de ramen kan.
Nooit iemand gezien die op een flat woont.. maar ik woon ook niet in een flat.quote:
Juist niet toch? Ja door die die rijstbal gebruiktquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha worden die ramenwassers nou gewoon verdedigd hier... Moet niet gekker worden...
Same here.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar is dat normaal om elke maand je ramen te laten wassen ja? Hier in de buurt zie k ze echt nooit
Jup, 90% van de klanten laat het 1x per maand wassen en 10% 2x per maand 1x per 2 maanden bij onsquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar is dat normaal om elke maand je ramen te laten wassen ja? Hier in de buurt zie k ze echt nooit
Dan kan jij dus gewoon bij je ramenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nooit iemand gezien die op een flat woont.. maar ik woon ook niet in een flat.
90 procent van de klanten. Maar hoeveel procent van een wijk is klantquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:02 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Jup, 90% van de klanten laat het 1x per maand wassen en 10% 2x per maand bij ons
Ja zag veel berichten tegen die mongolen maar ook een paar die ervoor waren. De belastingdienst zou een keer die knuppels even moeten controleren maar dat zullen ze wel niet durven. Net als agenten die niets durven te doen bij kampers omdat ze gewoon in hun broek schijten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Juist niet toch? Ja door die banneling die rijstbal account gebruikt
Ja man makkelijk om op de tweede verdieping waar een schuin dak zit dat schuine raam te wassen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dan kan jij dus gewoon bij je ramenof heb je geen ladder skere neger.
50/50 in de wijken waar ik loopquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
90 procent van de klanten. Maar hoeveel procent van een wijk is klant
En die andere 50 mogem hun ramen dus nie5 layen lappen ook jiet door hun broer wanneer die een ramenwasser zou zijn?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:05 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
50/50 in de wijken waar ik loop
Ik doe het meestal met een supersoaker.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zelf ramen lappen op een andere verdieping dan de begane grondarmoe
Heb hem ook nog op zak, destijds voor 128k gehaald. Als if aubameyang een miljoen kan worden, dan sif lacazette toch ook?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:32 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
hier gaan zoveel mensen spijt van krijgen heb ik het idee
geen zelfreinigende velux ramen hebbenquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja man makkelijk om op de tweede verdieping waar een schuin dak zit dat schuine raam te wassen.
Bij jezelf op de ramen jizzenquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik doe het meestal met een supersoaker.
Ja mooi. Ik betaal wel dat schamele bedrag om het te laten wassen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen zelfreinigende velux ramen hebbenof een raam dat gewoon kantelbaar is en dus wasbaar
![]()
enige dat hier niet gewassen kan worden zijn de dakkapellen. maar die doe ik 1 keer per jaar tegelijk met de goten.
Steeds meer mensen krijgen ramen die naar binnen openen en doen het daarom zelf, de rest heeft geen glazenwasser (zo gaat het in ieder geval hier in de regio)quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En die andere 50 mogem hun ramen dus nie5 layen lappen ook jiet door hun broer wanneer die een ramenwasser zou zijn?
Dat is dan toch juist goed?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:08 schreef ThadCastle het volgende:
fuck hij is verkocht, net terwijl er goedkopere zijn
Voor geen goud dat ik die kamper rondom mijn huis laat lopen voor een veel te hoog uurloonquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja mooi. Ik betaal wel dat schamele bedrag om het te laten wassen.
Welke is nou je leuter?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo was ik mijn ramen.
Situatie is berust op de waarheid.
Eet jij ook niet in restaurants ?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Voor geen goud dat ik die kamper rondom mijn huis laat lopen voor een veel te hoog uurloon
Als een klant geen geld in huis heeft, kom je dan een dag later aanbellen en eis je dan ook het dubbele tarief?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:17 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Eet jij ook niet in restaurants ?
Neequote:Op donderdag 22 januari 2015 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als een klant geen geld in huis heeft, kom je dan een dag later aanbellen en eis je dan ook het dubbele tarief?
die van ons kwam gewoon geld vragen zonder iets te wassen. Dus die hebben we vriendelijk doch dringend verzocht niet meer langs te komen hierquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jezus, jullie hebben wel pauper glazenwassers.
Omdat ?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:17 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Eet jij ook niet in restaurants ?
Tenzij je pas gaat inkopen bij een marktcrash.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ok, dus straks is SIF Clichy 3 ton waard. Precies wat ik wilde. Maar doordat alles duurder is geworden heb ik er dus helemaal niks aan. Kutspel
Gewoon een team maken met de IFs van deze weekquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ok, dus straks is SIF Clichy 3 ton waard. Precies wat ik wilde. Maar doordat alles duurder is geworden heb ik er dus helemaal niks aan. Kutspel
Dat is wel bitter.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Het gaat me er niet om dat het meer kost dan anders maar meer om dat het zo'n enorme tokkie is.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:28 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Daar maken mensen je eten voor meer geld dan het eigenlijk kost
Ja als ze zelfs al ramen op de flat schoon gaan maken dan zijn het niet echt de beste...quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om dat het meer kost dan anders maar meer om dat het zo'n enorme tokkie is.
heb je de glazenwasser hier in de buurt wel eens gezienpauper.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja als ze zelfs al ramen op de flat schoon gaan maken dan zijn het niet echt de beste...
En daarom krijgt hij geen CENT van me, de schooier.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja als ze zelfs al ramen op de flat schoon gaan maken dan zijn het niet echt de beste...
Ik speel momenteel met dit team: http://www.futhead.com/15/squads/16942610/quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Net Falcao, James en Khedira gehaald. Geen idee waarom maar nu zijn mijn coins in ieder geval op... Even een teampje bouwen dan maar...
Van je wat?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
En daarom krijgt hij geen CENT van me, de schooier.
wel goed dat ali allochtoon aan het werk is, dat dan weer wel.
#hokjesdenken
www.futbin.comquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:37 schreef XSbig het volgende:
Iemand een site waar ik de gemiddelde prijzen van spelers kan zien?
futbin.comquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:37 schreef XSbig het volgende:
Van mijn maandelijks besteedbaar inkomen.quote:
De OP van deze topic reeks geeft antwoord op deze, en veel meer vragen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:37 schreef XSbig het volgende:
Hij vraagt toch om gemiddelde clown.quote:
Balo icm el sha, cerci en candreva?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:37 schreef Zhano het volgende:
Jammer dat de Serie A zulke matige spitsen heeft, verder is het een topleague qua C(D)Ms en CBs
Maar wat is een gemiddelde clown? Hoe kun je dat beoordelen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij vraagt toch om gemiddelde clown.
Zazaquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:37 schreef Zhano het volgende:
Jammer dat de Serie A zulke matige spitsen heeft, verder is het een topleague qua C(D)Ms en CBs
Haha met zijn 64 passing.... Denk dat ik hem lekker voorin laat staan...quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:34 schreef zamory het volgende:
[..]
Ik speel momenteel met dit team: http://www.futhead.com/15/squads/16942610/
Falcao is een prima middenvelder hoor :p
Mertens in de spits en je hebt een topperquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:37 schreef Zhano het volgende:
Moet ik het woord average voor je vertalen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij vraagt toch om gemiddelde clown.
je neemt 11 clowns laat 100 mensen deze clowns beoordelen. de clown die van al deze beoordelingen met zijn gemiddelde scoren op plaats 6 terecht komt is de gemiddelde clown. lijkt mij logisch.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar wat is een gemiddelde clown? Hoe kun je dat beoordelen?
Futbin is al goed joh.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Heeft iemand hier een link naar gemiddelde clown?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |