SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Wat een inspiratiebron is hij eigenlijk!quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo is dat. Ik speel al de hele week met bronzes![]()
Not this shit again!quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:13 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan hier een sterk team van maken (ZONDER David Luiz)
Ik denk dat je niet ontkomt aan Maxwell op LB.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:13 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
haaaaaaaaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck being broke or middle class, go get it all!
Maxwell, Toure,Aguero etcquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:13 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:14 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
haaaaaaaaiStraks misschien striem met live kommunterie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:13 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
goddamn, nice!quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:21 schreef Bakkes. het volgende:
[ afbeelding ]
Kompany wel op 6chem.
Edit: Kan het met Toure en Fernando omdraaien en Courtois op goal?
Edit2: Ja
Doe je het pro bono?quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik moet een paper over U2 schrijven en het is echt niet leuk
En de deadline is vanmiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:24 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
goddamn, nice!
Voorhoede met Taarabt en Depay (met Fer) lijkt me ook nissa. Lukt je dat ook?
haha, dan staat Marquinhos er natuurlijk gewoonquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:27 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom je geen Luiz wil snap ik niet.
Ik had hem zo gemaaktquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:27 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom je geen Luiz wil snap ik niet.
Enzo Perez natuurlijkquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:28 schreef DePresident. het volgende:
Welke BBVA middenvelder op LCM?
Kroos, Khedira, Iniesta (speel met James op CAM, dus is dat iets te aanvallend?)
Modric / Perezquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:28 schreef DePresident. het volgende:
Welke BBVA middenvelder op LCM?
Kroos, Khedira, Iniesta (speel met James op CAM, dus is dat iets te aanvallend?)
quote:
bohhhhhhhh, dit is hem! Maar dan Ramires (quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:30 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ik had hem zo gemaakt
[ afbeelding ]
Edit: RCM kan iedere BPL braziliaan.
Ik heb ze naast elkaar staan (want Portugees-Braziliaanse achterhoede)...maar voor mij is het ingame wel heel duidelijk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:40 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik zal ze eens met elkaar vergelijken.
Je hebt de > teken verkeerd staan, het is Pepe > Mirandaquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb ze naast elkaar staan (want Portugese achterhoede)...maar voor mij is het ingame wel heel duidelijk.
Nee ik doe gewoon een algemene beschouwing van hun ondernemersschap. Maar pro is wel wat makkelijker dan antiquote:
Het is "het > teken". En nee, hij staat niet verkeerd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hebt de > teken verkeerd staan, het is Pepe > Miranda
lololololololquote:
Jawel, maar ik heb mijn tijd gedaan zoals een man en nu ben ik weer züruck zoals ze in Duitsland zouden zeggen (denk ik)quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is "het > teken". En nee, hij staat niet verkeerd.
Had jij trouwens geen ban te pakken?
Kiid is een manquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb mijn tijd gedaan zoals een man en nu ben ik weer züruck zoals ze in Duitsland zouden zeggen (denk ik)
Het is wel een beetje contradictio in terminis. En dat is je eigen schuld.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laat daar geen twijfel over bestaan
Jij bent stiekem toch ook niet trots op het Zuiden? We zetten allemaal contradictio in terminis in onze usernames.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is wel een beetje contradictio in terminis. En dat is je eigen schuld.
Ik ben ook helemaal geen tank.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij bent stiekem toch ook niet trots op het Zuiden? We zetten allemaal contradictio in terminis in onze usernames.
Nou in mij geval niet dus. Sterker nog, in een hoop gevallen niet. Trapz is inderdaad een hele meneer en aardig doortrapt, Timmy turnt er de hele dag op los, Maver doet niks anders dan de hele dag maveren, Ernst is behoorlijk bitter in zijn posts...jij bent eerder uitzondering dan regel in dit geval.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij bent stiekem toch ook niet trots op het Zuiden? We zetten allemaal contradictio in terminis in onze usernames.
Ik ben eigenlijk ook echt matias suarezquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou in mij geval niet dus. Sterker nog, in een hoop gevallen niet. Trapz is inderdaad een hele meneer en aardig doortrapt, Timmy turnt er de hele dag op los, Maver doet niks anders dan de hele dag maveren, Ernst is behoorlijk bitter in zijn posts...jij bent eerder uitzondering dan regel in dit geval.
Mijn moeder noemt mij ook altijd speciaalquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou in mij geval niet dus. Sterker nog, in een hoop gevallen niet. Trapz is inderdaad een hele meneer en aardig doortrapt, Timmy turnt er de hele dag op los, Maver doet niks anders dan de hele dag maveren, Ernst is behoorlijk bitter in zijn posts...jij bent eerder uitzondering dan regel in dit geval.
Leugens, Luisquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook echt matias suarez
Heb je ook een helmpje?quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn moeder noemt mij ook altijd speciaal
Mirandaquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:40 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik zal ze eens met elkaar vergelijken.
quote:
Kloptquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alsof jij niet al meerdere keren zijn paarse helmpje hebt gekoesterd..
Heb jij mijn gifjes al gezien?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even die lijst met transfers doorgenomen.. een paar nuttige transfers. Pellerano-Goltz triple linkEn nog een paar Liga MX transfers.
Dubbelfoutquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:07 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben eigenlijk ook helemaal niet zo Dutch met mijn Duitse & Turkse genen
Heb jij mijn gifjes nog gezien?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tijdens de TOTY crash een paar keer Willems gekocht voor 5-6k, die zijn nu allemaal verkocht. Ik heb er nog wel 1 in de club maar die bewaar ik.
Gr grquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:19 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.darkreading.co(...)iracy/d/d-id/1318672
Staat ook FIFA bij.
Ja ging iets misquote:
quote:Leroux also admitted that he developed a software exploit that allowed him and others to generate millions of “coins” for the FIFA soccer games playable on the Xbox Live platform. These coins are the virtual, in-game currency used to build a “FIFA Ultimate Team” in the games. Without the authorization of Electronic Arts, the intellectual property rights holder to the FIFA games, Leroux and others sold bulk quantities of the “FIFA coins” via online black markets.
De 3de van de 100000 die het doen is opgepakt dusquote:
Ja maar dat is wel meteen wat anders dan gewoon een ban ofzoquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De 3de van de 100000 die het doen is opgepakt dus![]()
Iets met druppel en een plaat
Ja, maar dat duurt nog wel een paar weken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:21 schreef The_Yakuza het volgende:
Denken jullie dat Willems een UP krijgt? Dan ga ik die silver natuurlijk niet meer kopen
Ja vond het sowieso wel interessant om te lezenquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:23 schreef Zhano het volgende:
Zelf Xbox Ones bouwen en verkopen voor ze uit zijn, wtf
Heb je mijn gifjes nog gezien?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar dat duurt nog wel een paar weken.
te druk met coins kopenquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb jij mijn gifjes nog gezien?
Dan zet Ik Nelom ofzo er eerst wel neerquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar dat duurt nog wel een paar weken.
Juist een reden om het wel te doen, die wordt dan duurder, winst pakken en discard gold terugkopen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:21 schreef The_Yakuza het volgende:
Denken jullie dat Willems een UP krijgt? Dan ga ik die silver natuurlijk niet meer kopen
Dat vind ik wel klasse, dat soort mensen moeten ze juist een prijs gevenquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:23 schreef Zhano het volgende:
Zelf Xbox Ones bouwen en verkopen voor ze uit zijn, wtf
Ja weet ikquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel meteen wat anders dan gewoon een ban ofzo
buttnerquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:26 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dan zet Ik Nelom ofzo er eerst wel neer![]()
Wie is het beste alternatief voor Willems en is cheap? Nelom?
Behalve als ie een 74 rated up krijgtquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Juist een reden om het wel te doen, die wordt dan duurder, winst pakken en discard gold terugkopen.
Nelomquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:26 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ja dat is waarquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat vind ik wel klasse, dat soort mensen moeten ze juist een prijs geven
[..]
Ja weet ikMaar het verandert gewoon niets
Dan list je hem gewoon voor de prijs van de UP en wacht je op iemand die een foutje maaktquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Behalve als ie een 74 rated up krijgt
Tamata. Of Burnet want die heeft wat meer pace.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:26 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Doe eens een samenvatting, ziet er interessant uit maar geen zin om dat hele ding te lezenquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:30 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)ly-do-in-no-mans-sky
bazengame wordt dit zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |