SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Wat een inspiratiebron is hij eigenlijk!quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo is dat. Ik speel al de hele week met bronzes![]()
Not this shit again!quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:13 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan hier een sterk team van maken (ZONDER David Luiz)
Ik denk dat je niet ontkomt aan Maxwell op LB.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:13 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
haaaaaaaaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck being broke or middle class, go get it all!
Maxwell, Toure,Aguero etcquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:13 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:14 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
haaaaaaaaiStraks misschien striem met live kommunterie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:13 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
goddamn, nice!quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:21 schreef Bakkes. het volgende:
[ afbeelding ]
Kompany wel op 6chem.
Edit: Kan het met Toure en Fernando omdraaien en Courtois op goal?
Edit2: Ja
Doe je het pro bono?quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik moet een paper over U2 schrijven en het is echt niet leuk
En de deadline is vanmiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:24 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
goddamn, nice!
Voorhoede met Taarabt en Depay (met Fer) lijkt me ook nissa. Lukt je dat ook?
haha, dan staat Marquinhos er natuurlijk gewoonquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:27 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom je geen Luiz wil snap ik niet.
Ik had hem zo gemaaktquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:27 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom je geen Luiz wil snap ik niet.
Enzo Perez natuurlijkquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:28 schreef DePresident. het volgende:
Welke BBVA middenvelder op LCM?
Kroos, Khedira, Iniesta (speel met James op CAM, dus is dat iets te aanvallend?)
Modric / Perezquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:28 schreef DePresident. het volgende:
Welke BBVA middenvelder op LCM?
Kroos, Khedira, Iniesta (speel met James op CAM, dus is dat iets te aanvallend?)
quote:
bohhhhhhhh, dit is hem! Maar dan Ramires (quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:30 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ik had hem zo gemaakt
[ afbeelding ]
Edit: RCM kan iedere BPL braziliaan.
Ik heb ze naast elkaar staan (want Portugees-Braziliaanse achterhoede)...maar voor mij is het ingame wel heel duidelijk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:40 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik zal ze eens met elkaar vergelijken.
Je hebt de > teken verkeerd staan, het is Pepe > Mirandaquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb ze naast elkaar staan (want Portugese achterhoede)...maar voor mij is het ingame wel heel duidelijk.
Nee ik doe gewoon een algemene beschouwing van hun ondernemersschap. Maar pro is wel wat makkelijker dan antiquote:
Het is "het > teken". En nee, hij staat niet verkeerd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hebt de > teken verkeerd staan, het is Pepe > Miranda
lololololololquote:
Jawel, maar ik heb mijn tijd gedaan zoals een man en nu ben ik weer züruck zoals ze in Duitsland zouden zeggen (denk ik)quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is "het > teken". En nee, hij staat niet verkeerd.
Had jij trouwens geen ban te pakken?
Kiid is een manquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb mijn tijd gedaan zoals een man en nu ben ik weer züruck zoals ze in Duitsland zouden zeggen (denk ik)
Het is wel een beetje contradictio in terminis. En dat is je eigen schuld.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laat daar geen twijfel over bestaan
Jij bent stiekem toch ook niet trots op het Zuiden? We zetten allemaal contradictio in terminis in onze usernames.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is wel een beetje contradictio in terminis. En dat is je eigen schuld.
Ik ben ook helemaal geen tank.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij bent stiekem toch ook niet trots op het Zuiden? We zetten allemaal contradictio in terminis in onze usernames.
Nou in mij geval niet dus. Sterker nog, in een hoop gevallen niet. Trapz is inderdaad een hele meneer en aardig doortrapt, Timmy turnt er de hele dag op los, Maver doet niks anders dan de hele dag maveren, Ernst is behoorlijk bitter in zijn posts...jij bent eerder uitzondering dan regel in dit geval.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij bent stiekem toch ook niet trots op het Zuiden? We zetten allemaal contradictio in terminis in onze usernames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |