ah jij bent het eens met die dikke rapperquote:
Ach dit soort volk vaart er uiteraard wel bij, die spuit mevrouw Aboutaleb straks weer het bed uit, want hij is voor 14e dag op rij op tv, en z'n agenda zit overvol om overal even te komen roepen wat hij tien jaar geleden ook al zei.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah jij bent het eens met die dikke rapper
Appa zat er anders ook met een stijfje.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach dit soort volk vaart er uiteraard wel bij, die spuit mevrouw Aboutaleb straks weer het bed uit, want hij is voor 14e dag op rij op tv, en z'n agenda zit overvol om overal even te komen roepen wat hij tien jaar geleden ook al zei.
Peter heeft overal verstand van. Criminaliteit, voetbal, ajax, duiken, vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:50 schreef Caland het volgende:
Peter r de Vries mag ook zijn meninkje weer geven
Ik ben het deels met hem eens, maar vind wel dat je godsdiensten moet kunnen ridiculisren. En koningshuizen. De holocaust is dan weer wat anders.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:52 schreef Exorbitantes het volgende:
Peter R![]()
Slaat altijd de spijker op zijn kop!
Jij bent een notoire querulant.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:54 schreef hmmmz het volgende:
Prudent. Wat een kutwoord. Ik hoor dat de laatste tijd overal en bij iedereen die doet alsof hij iets belangrijkst te zeggen heeft.
Welke holocaust?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben het deels met hem eens, maar vind wel dat je godsdiensten moet kunnen ridiculisren. En koningshuizen. De holocaust is dan weer wat anders.
De holocaust is gewoon een feit. Net zoals ieder ander geschiedenis feit zou je dat ook mogen ontkennen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben het deels met hem eens, maar vind wel dat je godsdiensten moet kunnen ridiculisren. En koningshuizen. De holocaust is dan weer wat anders.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:55 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Jij bent een notoire querulant.
Nee, ze doet alleen deze show.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:57 schreef Caland het volgende:
Serieus hierna nog Jinek, wat een martelgang.
Hmm, nee. En ook niet ridiculiseren, want daar had ik het over.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:56 schreef hmmmz het volgende:
[..]
De holocaust is gewoon een feit. Net zoals ieder ander geschiedenis feit zou je dat ook mogen ontkennen.
Willen jullie meer of minder Jinek?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:57 schreef Caland het volgende:
Serieus hierna nog Jinek, wat een martelgang.
Hmm, ja. Zoals je dat ook met ieder ander geschiedenisfeit mag. Waarom zou de holocaust daarvoor een uitzonderingspositie hebben?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmm, nee. En ook niet ridiculiseren, want daar had ik het over.
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmm, nee. En ook niet ridiculiseren, want daar had ik het over.
Meer in mijn bedquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Willen jullie meer of minder Jinek?
Juist omdat dat nog vrij kort geleden is en er nog veel mensen leven waarvan het leven daardoor verwoest is.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:58 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hmm, ja. Zoals je dat ook met ieder ander geschiedenisfeit mag. Waarom zou de holocaust daarvoor een uitzonderingspositie hebben?
Ik vind dat je in beginsel alles zou mogen ridiculiseren. Maar op het moment dat je het stelselmatig doet, met de kennis dat je weet dat je er iemand mee beledigt, en de belediging ook beoogd vind ik bijvoorbeeld een grens. Zeker in de huidige gespannen samenleving.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de samenleving gespannen is, mag je niet beledigen. Naast dat beledigen subjectief is, krijgen de terroristen dan ook nog eens hun zin.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:00 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ik vind dat je in beginsel alles zou mogen ridiculiseren. Maar op het moment dat je het stelselmatig doet, met de kennis dat je weet dat je er iemand mee beledigt, en de belediging ook beoogd vind ik bijvoorbeeld een grens. Zeker in de huidige gespannen samenleving.
Ik vind niet dat je het leed van iemand die nog leeft moet ridiculiseren, maar verder heb je wel gelijk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:00 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ik vind dat je in beginsel alles zou mogen ridiculiseren. Maar op het moment dat je het stelselmatig doet, met de kennis dat je weet dat je er iemand mee beledigt, en de belediging ook beoogd vind ik bijvoorbeeld een grens. Zeker in de huidige gespannen samenleving.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |