Volgens mij is iedereen die zo'n lening met "niet bestaande geld" afsluit daar zelf bij. Dus niet eerst gretig dat geld aannemen en vervolgens janken dat het niet eerlijk is.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bankieren eerlijk geld verdienen noemen.![]()
Dat is geld uitlenen wat niet bestaat om het vervolgens te innen met het geld dat anderen met arbeid hebben gecreëerd om er vervolgens nog eens dubbel op te verdienen met rente.
Daarnaast misbruiken ze hun kapitaal om de politiek te beinvloeden met lobbyisten voor hun eigenbelang.
Maar hoe verklaar je dan alleen moslims dit overkomt?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen die zo'n lening met "niet bestaande geld" afsluit daar zelf bij. Dus niet eerst gretig dat geld aannemen en vervolgens janken dat het niet eerlijk is.
Bangkok als maatstaf gebruiken voor de rijkdom in Thailandquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:39 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]![]()
Makkelijk om zoiets te zeggen na 4 eeuwen van plunderen en uitbuiting. Waar zijn de grote beschavingen gebleven in Zuid-Amerika, waarom leeft men daar nu in verpauperde wijken? Juist ja mede mogelijk gemaakt door het fantastische intellect uit Europa. China geen intellect?Flikker is gauw op, jij bent zo dom als het achtereind van een varken. Zonder China was de Europese overheersing niet eens mogelijk geweest.
Een goed voorbeeld, Thailand en haar buurlanden, Thailand is nooit gekoloniseerd/ten prooi gevallen aan het communisme en is velen malen beter ontwikkeld dan de omringende landen. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thailand kun je ook niet arm noemen. De uitgebuite landen eromheen daarentegen... Maar moderne beschaving is ook niet alles, ontbossing.
Het zit in de timingquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou gaat lekker hoor
Hoe wil je een bedrijf starten zonder dat je geboren bent in een familie die het startkapitaal voor jou aanlevert? Daarbij zijn er geen andere instelling waar je geld kan lenen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
Volgens mij is iedereen die zo'n lening met "niet bestaande geld" afsluit daar zelf bij. Dus niet eerst gretig dat geld aannemen en vervolgens janken dat het niet eerlijk is.
Hij stond net al op 1800 winst, kun je nagaanquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het zit in de timing
[ afbeelding ]
ywquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij stond net al op 1800 winst, kun je nagaan
Maximaal bijlenen bij de overheid en alles wegzetten voor later.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:06 schreef hoink581 het volgende:
Daarbij zijn er geen andere instelling waar je geld kan lenen.
Ik niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:10 schreef haan33 het volgende:
Iedereen die geld zou krijgen en macht wordt een beest.
Iedereen
Dat is niets meer dan een maas in de wet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Maximaal bijlenen bij de overheid en alles wegzetten voor later.
dan voel ik me een kapitalistisch zwijnquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo te zien moet je in aandelen, ik bedoel lucht, gaan handelen.
Bron?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is niets meer dan een maas in de wet.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
door jou
Stel je voor zeg.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan voel ik me een kapitalistisch zwijn
Olie is lucht jaquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo te zien moet je in aandelen, ik bedoel lucht, gaan handelen.
is niet goed voor mijn imagoquote:
Oh ja dat is wel slim.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat imago poets je daarna weer op door de helft van je winst weg te geven.
Welk imago?quote:
Het eigenlijke gebruik voor die lening is om het in te zetten voor je studie, daarom kun je het ook alleen afsluiten als je nog ingeschreven staat bij een opleidingsinstantie. Het eigenlijke gebruik er van is niet te controleren door de overheid, dus kun je het voor andere doeleinde gebruiken.quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |