Ryon?quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben er eindelijk achter wiens kloon dat was
quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben er eindelijk achter wiens kloon dat was
quote:
True thatquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee man. Posts minstens 77% te kort.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee man. Posts minstens 77% te kort.
Schadevergoeding voor wat?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:07 schreef Etsu het volgende:
Ik had ooit zo'n IQ-test gedaan en kwam ik op een IQ van 118 uit.
Laat ik in praktijk weinig van merken.
Vroegah toen ik klein was, ook zo'n IQ test gedaan, kwam ik op hoogbegaafd uitDaarop is de schadevergoeding ook op gebaseerd geloof ik.
![]()
Als je dan zo'n verdeling hebt gemaakt in je tentamenvoorbereiding, elke dag 3 hoofdstukken, heerlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:05 schreef Ties02 het volgende:
Hoofdstukjes van 9 bladzijdes, dat is het betere werk.
Moet morgen volgens de planning helaas weer met de Asser series aan de slag, daar heb je dan weer hoofdstukken van 50-60 of meerquote:Op donderdag 22 januari 2015 01:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als je dan zo'n verdeling hebt gemaakt in je tentamenvoorbereiding, elke dag 3 hoofdstukken, heerlijk.
Moet je dan ook al die (governance) codes en ander niet positief recht weten en meenemen?'quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Morgen weer tentamen, ordening van de zorg, gaat wat worden met al die organen en speciale mededingingsregels voor de zorg.
Je ziet er goed uit vandaag!quote:Op donderdag 22 januari 2015 08:51 schreef Accursius het volgende:
Eerder dan Spot gepost
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |