Een beroep dat ik helemaal bij je vind passen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:38 schreef Xaobotnik het volgende:
Letop, zometeen gaat ze het precies zo verkopen zoals ik vroeger leningen verkocht waar een rente op stond voor 20 procent rente per jaar.
meer? Allesquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:39 schreef luxerobots het volgende:
De overheid heeft gewoon te weinig geld. Die investering in het onderwijs zal in de praktijk ook wel tegen gaan vallen.
Het is een trend die overal geldt. AOW-leeftijd omhoog, hoger eigen risico. En studenten die meer zelf moeten betalen.
Je lul erinquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
EEN PERSOONLIJKE BRIEF VAN JET!
Ik lig nu al onder de brievenbus.
Overheid trekt zich steeds meer terug maar de belastingen gaan wel omhoog dat klopt gewoon nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:39 schreef luxerobots het volgende:
De overheid heeft gewoon te weinig geld. Die investering in het onderwijs zal in de praktijk ook wel tegen gaan vallen.
Het is een trend die overal geldt. AOW-leeftijd omhoog, hoger eigen risico. En studenten die meer zelf moeten betalen.
Vooral dat laatste, dat gejank ben ik kotsbeu. Verdiep jezelf eens.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Goed verhaal van de minister, het wordt hoog tijd dat veel studenten eens gaan nadenken voordat ze ergens aan gaan beginnen. Er zijn er teveel die maar lukraak ergens aan beginnen, meerdere studies half afmaken en het is goed dat daar financiële consequenties aan zitten. Aan de andere kant komt er nu wel geld vrij waarmee je de kwaliteit echt een impuls kunt geven.
En natuurlijk weten die jongeren zogenaamd van niets, omdat ze zich er totaal niet voor interesseren
Vergrijzing en een economie die tegen zit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Overheid trekt zich steeds meer terug maar de belastingen gaan wel omhoog dat klopt gewoon niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |